۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۰

فوتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مجهز شدند

این ابزارها بدون نیاز به اشتراک ماهانه. به لطف مجهز شدن به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی، برای کاربران امکان انجام کارهای بیشتری را بدون نیاز به دانش فنی پیچیده فراهم می‌آورند.
فوتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مجهز شدند
ادوبی نسخه‌های جدید اپ‌های Photoshop Elements و Premiere Elements را با قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌روز کرده است. به Photoshop Elements 2025 قابلیت‌هایی مانند حذف اشیاء با فناوری مشابه Magic Eraser، تنظیم عمق میدان و ابزارهای دیگر اضافه شده است. از سوی دیگر، Premiere Elements 2025، که برای تولیدکنندگان ویدیو طراحی شده، قابلیت‌هایی مانند عناوین پویا، ابزارهای اصلاح رنگ، و یک تایم‌لاین ساده‌سازی‌شده را ارائه می‌دهد.

به گزارش ایتنا، اپ‌های Elements که ۲۳ سال پیش معرفی شدند، نسخه‌های ساده‌شده‌ای از فوتوشاپ و پریمیر پرو هستند و برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به مهارت‌های حرفه‌ای گرافیک یا ویرایش ویدیو نیاز ندارند.

این اپ‌ها به صورت خرید یک‌باره با قیمت ۱۰۰ دلار برای هر نسخه (یا ۱۵۰ دلار برای هر دو) عرضه می‌شوند. این ابزارها بدون نیاز به اشتراک ماهانه. به لطف مجهز شدن به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی، برای کاربران امکان انجام کارهای بیشتری را بدون نیاز به دانش فنی پیچیده فراهم می‌آورند.

 

به Photoshop Elements 2025 یک قابلیت حذف اشیاء با کمک هوش مصنوعی، مشابه با نسخه حرفه‌ای فوتوشاپ، اضافه شده است. این ابزار برای کاربران این امکان را فراهم می‌آورد تا با براش کردن یک شیء، شخص یا حیوان، آن را حذف کنند تا پس‌زمینه به‌طور خودکار پر شود. همچنین، قابلیت جدید دیگری به نام "Depth Blur" اضافه شده است که عمق میدان را در عکس‌ها شبیه‌سازی می‌کند و با انتخاب نقطه فوکوس، تاری پس‌زمینه ایجاد می‌شود.

قابلیت‌های جدید دیگر شامل اصلاح رنگ و ترکیب دو عکس به صورت یک تصویر جدید است. در Premiere Elements نیز قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی مانند ابزار تنظیم تعادل سفیدی و جداول LUT برای اصلاح رنگ اضافه شده‌اند که به کاربران کمک می‌کنند تا به‌راحتی رنگ و حال و هوای فیلم‌های خود را تغییر دهند.
کد مطلب: 81122
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام