۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۴

ویژگی جدید اپل برای تعامل بیشتر شرکت‌ها

اپل به زودی ویژگی جدیدی را معرفی می‌کند که به برندها اجازه می‌دهد مهر خود را روی ایمیل‌ها و تماس‌هایی که به آیفون وارد می‌شوند، بگذارند.
ویژگی جدید اپل برای تعامل بیشتر شرکت‌ها

اپل به زودی ویژگی جدیدی را معرفی می‌کند که به برندها اجازه می‌دهد مهر خود را روی ایمیل‌ها و تماس‌هایی که به آیفون وارد می‌شوند، بگذارند.

به گزارش ایتنا، اپل اعلام کرد که شرکت‌هایی که از ابزار Business Connect آن استفاده می‌کنند می‌توانند نام تجاری و لوگوی خود را به روش‌هایی که در برنامه‌های آیفون مورد استفاده برای ایمیل، تماس‌های تلفنی و پرداخت ظاهر می‌شود، اضافه کنند.

با کاربران تعامل داشته باشید
اپل برای اولین بار در سال گذشته Business Connect را به عنوان راهی برای تعامل کسب و کارها با کاربران در نقشه‌ها، پیام‌ها، کیف پول، دستیار صوتی سیری و سایر برنامه‌های آن معرفی کرد.

هر شرکت ثبت شده پس از تایید صحت اطلاعات خود، می‌تواند جزئیات بیشتری مانند تصاویر یا پیشنهادات ویژه را نیز اضافه کند.

یک مزیت مهم برای شرکت‌ها
نامه‌های نشانه‌گذاری شده یک ویژگی‌ است که کسب‌وکارها می‌توانند برای شروع استفاده از آن، (قبل از اینکه در اواخر امسال برای کاربران عرضه شود)، ثبت نام کنند. این ویژگی می‌تواند شناسایی ایمیل‌ها را در میان انبوهی از پیام‌های خوانده نشده آسان‌تر کند.

 


در سال‌های اخیر، جیمیل لوگوهای معتبر برند و علامت‌های بررسی را نیز اضافه کرده است تا نشان دهد آیا ایمیلی از منبع تأیید شده ارسال می‌شود یا خیر.

علاوه بر این، اگر کسب‌وکارها اشتراک Business Caller ID را انتخاب کنند، اپل، نام و لوگوی آن‌ها را در صفحه تماس ورودی آیفون نمایش می‌دهد.

به این معنی که وقتی تماسی با گوشی آیفون شما گرفته می‌شود متوجه می‌شوید که این یک تماس تصادفی است یا یک شماره قانونی است. 

عرضه این ویژگی از سال آینده آغاز خواهد شد و به‌روزرسانی بعدی سرویس Tap to Pay اپل به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا لوگوی خود را هنگام پذیرش پرداخت نشان دهند.
کد مطلب: 81385
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ