۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۰
نگرانی علاقه‌مندان آیفون ارزان‌قیمت

قیمت آیفون SE جدید به ۴۹۹ دلار خواهد رسید؟

یکی از دلایل این افزایش قیمت ممکن است ارتقاء سخت‌افزاری باشد. احتمالاً آیفون SE 4 از چیپست A18 و ویژگی‌های جدید "Apple Intelligence" پشتیبانی خواهد کرد که به معنای تجهیز آن به هوش مصنوعی و قوی‌تر شدن عملکرد آن است.
قیمت آیفون SE جدید به ۴۹۹ دلار خواهد رسید؟
اپل قرار است آیفون SE 4 جدید را اوایل سال آینده میلادی عرضه کند.

به گزارش ایتنا و به نقل از TomsGuide، این مدل، که دنباله‌روی سری SE به شمار می‌رود، احتمالاً تغییرات قابل توجهی خواهد داشت که باعث نگرانی طرفداران این سری شده است. آیفون SE همواره به دلیل اندازه کوچک و قیمت مناسبش مورد توجه بوده است؛ مثلاً اولین مدل آن در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه شد. این قیمت بسیار کمتر از آیفون‌های پرچمدار بود. اما با افزایش شایعات درباره طراحی جدید و تغییرات سخت‌افزاری SE 4، احتمالاً قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

شایعات منتشر شده گویای آن است که آیفون SE 4 از طراحی مشابه آیفون ۱۴ بهره می‌برد، که شامل صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۶.۱ اینچی با ناچ است. این تغییر به دلیل تمایل کاربران به گوشی‌های بزرگ‌تر منطقی به نظر می‌رسد، اما آنچه که موجب نگرانی شده افزایش احتمالی قیمت آن به ۴۹۹ دلار است. اگرچه این افزایش قیمت فقط ۷۰ دلار نسبت به مدل فعلی SE بیشتر است، اما باز هم تفاوت قابل‌توجهی ایجاد می‌کند.
 

یکی از دلایل این افزایش قیمت ممکن است ارتقاء سخت‌افزاری باشد. احتمالاً آیفون SE 4 از چیپست A18 و ویژگی‌های جدید "Apple Intelligence" پشتیبانی خواهد کرد که به معنای تجهیز آن به هوش مصنوعی و قوی‌تر شدن عملکرد آن است. همچنین ممکن است صفحه‌نمایش OLED و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدید به این مدل اضافه شود.

اگرچه این بهبودها برای بسیاری از کاربران جذاب است، اما افزایش قیمت ممکن است یکی از مزایای اصلی این سری، یعنی قیمت اقتصادی آن، را تحت‌الشعاع قرار دهد. برای اپل، به‌ویژه در بازارهای حساس به قیمت، مثل چین و هند، این افزایش قیمت ممکن است به معنای از دست دادن بخشی از مشتریان باشد.
کد مطلب: 81143
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام