ایتنا - اتحاديه صنف دستگاههای مخابراتي از مخاطبان بازار خريداران ناراضي تلفن همراه شكايت كنند.
گزارش امروز باز هم از بازار تلفن همراه است، اما این بار از جنبهای دیگر. تاکنون گزارشها و گفتوگوهای مختلفی پیرامون نظارت و کنترل بازار نابسامان گوشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی منتشر شده است. بازاری که به دلیل تصمیمات نادرست دولتی در سال 85، دستخوش تغییرات بیشماری شده و هماکنون نیز به یمن حمایت از تولیدات خیالی داخلی در انحصار قاچاقچیان یا گوشیهای بیکیفیت، غیراستاندارد و ارزان قیمت چینی و هنگکنگی قرار گرفته است.
تعرفهای که بازار را به هم ریخت
به باور کارشناسان، افزایش 56 درصدی تعرفه واردات به بهانه حمایت از تولید گوشی تلفن همراه در کشور، این روزها نه تنها به طرح تولید و رفع نیاز بازار جامه عمل نپوشاند، بلکه باعث ایجاد بازار بیبند و باری شد که مراجع رسميو صنفی هر روز شاهد درگیریها و شکایات بیشمار مصرفکنندگان نهایی از عرضهکنندگان غیرقانونی یا بعضا قانونی هستند.
در این بین در حالی که بسیاری از واردکنندگان قانونی و نمایندگان آنها در اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی و نیز انجمن صنفی فروشندگان سیمکارت، گوشی و لوازم جانبی بر کاهش تعرفه واردات به منظور کنترل بازار تاکید دارند، اما این بار انتشار خبرهای جسته و گریختهای از گوشه و کنار نه تنها بر عزم دولت در مهار این بحران حکایت ندارد؛ بلکه نوید بخش آغاز بحرانهای جدیدی در این حوزه محسوب میشود.
اوایل سال جاری در حالی که انتشار خبر پیشنهاد کاهش تعرفه واردات تلفن همراه به 4درصد و بعد از آن به 10درصد، مورد استقبال بسیاری از واردکنندگان قانونی قرار گرفته بود و برای مدتی کوتاه بازار این کالا را از نفوذ قاچاقچیان مصون نگاه داشته بود، اما امروز با قوت گرفتن خبر عدم موافقت وزارت صنایع و معادن با تعرفه 10درصدی و اعمال همان تعرفه 25درصدی که دیماه سال گذشته ابلاغ شده بود، باعث شد تا باز هم سایه قاچاق بر این کالای ارتباطی گسترده شود.
این بار، اما دولت به جای تجدید نظر جدی در تعرفه واردات این کالا درنظر دارد به منظور نظارت بر بازار در کنار نهادهای نظارتی فعالی همچون اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی، انجمن صنفی فروشندگان سیمکارت، گوشی و لوازم جانبی، سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و نیز 124 تشکل جدیدی را تاسیس کند.
رييس جمهور با تاسيس تشكل نظارتي گوشي تلفن همراه در كشور موافقت كرده است. عبدالرحمان معاشر، عضو هيات موسس اين تشكل در این باره به فارس گفته است که با موافقت رييس جمهور با همكاري نهادهاي مسوول بهزودي يك تشكل نظارتي در مورد گوشي تلفن همراه تاسيس ميشود. وي با اشاره به موافقت و دستور رييس جمهوري مبني بر همكاري دستگاههاي ذيربط با تاسيس اين تشكل، گفت: با توجه به گستردگي بازار مصرف و تنوع محصولات وارداتي و نياز شديد براي هماهنگي ميان شركتهاي واردكننده جهت كنترل بازار و جلوگيري از افزايش بيرويه قيمتها و يكسان سازي نحوه خدمات پس از فروش شركتهاي واردكننده رسمي مورد تاييد وزارت بازرگاني، نياز تاسيس اين تشكل احساس ميشد كه اكنون رييس جمهور با تاسيس آن موافقت كرده است.
معاشر اظهار داشت: جلوگيري از سوءاستفاده افراد سوجود كه با واردات كالاهاي غير اصل بهصورت قاچاق و جعل ضمانتنامههاي اصلي اقدام به فريب خريداران ميكنند، از اهداف اصلي تاسيس اين تشكل است. معاشر، اما در تماس خبرنگار ما پیرامون ارائه جزئیات این طرح و نحوه صدور مجوز میگوید: این مجوز قرار است توسط رییس جمهور صادر شود و به موجب آن نمایندگانی از سوی وزارت صنایع و معادن، وزارت بازرگانی و نیز وزارت کار در آن حضور دارند. وی همچنین میگوید: جزئیات و اساسنامه این تشکل باید توسط نهاد ریاست جمهوری اعلام شود که هماکنون این امر در دست بررسی است. وی از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.
باز هم موازی کاری
اما در این بین افشار فروتن لاریجانی، رییس انجمن صنفی فروشندگان سیمکارت، گوشی و لوازم جانبی ميگوید: در حال حاضر نهادها، اتحادیههای فعال در این بخش با همین اهداف در حال فعالیت هستند که تاسیس این تشکل بدون شک موازیکاری و ایجاد اختلال در فرآیند اجرایی این نهادها محسوب ميشود. او ادامه ميدهد: مشابه این تشکل در هیچ صنف دیگری وجود ندارد و در سایر اصناف این اتحادیهها و انجمنهای صنفی هستند که پیرامون مسائل صنفشان تصمیم ميگیرند.
غلامحسین کریمی، سخنگوی اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران در این باره ميپرسد: این تشکل قرار است تحت نام چه سازمانی قرار گیرد و مجوزش از طرف چه نهادی صادر ميشود؟ او ادامه ميدهد: در حالی که اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی هر هفته بالغ بر 200 پرونده در کمیسیون رسیدگی به شکایت را پیگیری و حل و فصل ميکند، چطور ممکن است که رییس جمهور از عملکرد این نهاد اطلاعی نداشته و فرمان به صدور تشکل موازی دیگری داده باشد؟
او نیز همانند فروتن ميگوید: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مشکلات هر صنف باید تنها در اتحادیههای مربوط به همان صنوف حل و فصل شود و اعطای مجوز و تشکیل تشکل مرتبط دیگر کاملا غیرقانونی است.
کميتهاي برای رسیدگی به شکایات
در این بین داوود افرادی، عضو هیات مدیره اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی و مسوول کمیته رسیدگی به شکایات از پلمب بیش از هزار واحد صنفی متخلف طی یک سال گذشته خبر ميدهد و ميگوید: بر اساس توافقات صورت گرفته میان سازمان بازرگانی و اتحادیه، تماميپروندههای شکایات مردم در زمینه تلفن همراه برای بررسی و اعلام نتیجه نهایی به این کمیسیون ارسال ميشود.
او ميگوید به طور میانگین از سوی 124 و سازمان بازرگانی و نیز مراجعات حضوری که هر هفته روزهای دوشنبه به اتحادیه صورت ميگیرد، در هر هفته بالغ بر 200 شکایت از فروشندگان گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی در این اتحادیه مطرح و رسیدگی ميشود که نزدیک به 85درصد آن در همین جا حل و فصل ميشود.
او با بیان این نکته که این پروسه با همکاری قوه قضائیه و اداره اماکن صورت ميگیرد، ميافزاید: هر شکایتی در این زمینه چه در قوه قضائیه چه در وزارت بازرگانی مطرح شود به ما ارجاع ميشود. افرادی ادامه ميدهد: پس از طرح شکایت در این کمیته از طرفین دعوي برای رسیدگی به مشکل پیش آمده دعوت ميشود. در بسیاری از پروندهها مشکل در همین مکان حل ميشود، اما اگر مشکل حل نشد حکم به سازمان بازرسی وزارت بازرگانی ارجاع و پس از طی مراحل قانونی واحد صنفی پلمب ميشود. البته پلمب بعد از دریافت دو تذکر کتبی و اخذ جریمه است.
وی ميافزاید: بر اساس ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی بازرگانی و هیات عالی نظارت هر اتحادیه ميتواند این قانون را شخصا پیاده کند. او در مورد واردات این کالا و تخلفاتی که در این بخش صورت ميگیرد، ميگوید: بحث واردات به وزارت بازرگانی باز ميگردد که نهادهای نظارتی این وزارت بر این امر اشراف کامل دارند و درصورتی مجوز فعالیت صادر ميشود که شرایط لازم مانند خدمات پس از فروش و غیره را داشته باشند. افرادی ميگوید: 95درصد شکایتهای مطرح شده مربوط به کالاهای بدون گارانتی و گارانتیهای غیر قانونی است و 5درصد مابقی که مربوط به گارانتیهای قانونی است، اغلب به دلیل عدم اطلاع درست مصرف کننده از شرایط گارانتی است که به راحتی حلوفصل ميشود.
او ميگوید: یکی از موارد مهم شکایت این است که در صورتی که فرد شاکی کالای خریداری شدهاش تا قبل از 48 ساعت اشکال داشته باشد فروشنده بدون قید و شرط باید کالا را تعویض کرده و یک کالای آکبند دیگر به وی تحویل دهد.
او ادامه ميدهد: فروشگاه باید گوشی معیوب را به گارانتی ارائه دهد نه خریدار. اگر شکایتهای این چنینی مطرح شود بدون تردید حکم بر علیه فروشگاه صادر خواهد شد و اقدامات قانونی از طریق اداره اماکن و نیروی انتظاميسریعا اجرا ميشود. وی در مورد نظارت بر قیمتهای ارائه شده از سوی واحدهای صنفی ميگوید: با بالارفتن تعرفه واردات به 60درصد نابسامانی در ارائه قیمتها رخ داد که دلیل اصلی آن هم عرضه گوشیهای قاچاق در بازار است.
افرادی ادامه ميدهد: نظارت بر قیمتهای ارائه شده باید از سوی نمایندگان قانونی بر نمایندگان فروششان صورت گیرد که این کار کما بیش در حال انجام است و در آینده نیز نظارت در این بخش بیشتر خواهد شد. از نکات جالب در جلسات حل اختلاف این اتحادیه حضور نماینده وزارت بازرگانی و ستاد124 است. او در مورد پروسه شکایت ميگوید: فرد متشاکی شکایت ميکند و این شکایت مستقیما از خود بازرگانی دریافت و برای کارشناسی به اتحادیه ارجاع ميشود، اتحادیه کارشناسی کرده اگر مشکل حل شد که باید به ما اطلاع دهند و پرونده بسته ميشود. اگر به تفاهم نرسیدن اتحادیه اعلام تخلف کرده، میزان جریمه را مشخص ميکند و ما پرونده را به دادگاه فرستاده و دادگاه رای را صادر ميکند که این پروسه طبق ماده 72 قانون نظام صنفی طی 10 روز کاری رسیدگی ميشود و نتیجه اعلام ميشود.
به کجا مراجعه کنیم؟
خریداران گوشی تلفن همراه، ميتوانند برای طرح شکایات خود به دفتر این اتحادیه به نشانی خیابان خرمشهر (آپادانا)، بین خیابان سهروردی و نوبخت، مقابل ساختمان اتاق تعاون، پلاک 53-51 مراجعه یا به شماره 88741458 تماس بگیرند.
سلام.من یه گوشیs3 دست دوم خریدم .وقتی از ایرانسل یا هر سیم کارت دیگه پیام بابت اینترنت میاد مینویسه تنظیمات اینترنت گوشیhtc m8وبعد چند روز شماره سریالش پرید.و توی سایت ایرانسلم که شماره سریالشو میزنی گوشی htc m8میاره. باید کجا برم حرفم به جای میرسه
حتماً شکایت کنید،من هم در علاالدین گوشی بهم گرون تر فروختن، با ارائه قبض کارت خوان و فاکتور ازشون شکایت کردم بعد دو هفته گفتن ک برم برای شورا،فروشنده موبایل هم احضار کردن،البته ی مبلغ سی تا چهل هزار تومان باید قبلش واریز کنید، بعد از شورا و اثبات گران فروشی، فروشنده موظف هم مبلغی ک گران فروخته و هم مبلغی ک برای شکایت واریز کرده بودید رو به شما پرداخت کنه چون ک در غیر اینصورت ب دلیل گران فروشی پرونده اش ب تعزیرات میره و براش مشکل بوجود میاد اینجوری حد اقل میشه کمی از ظلمی ک در حقتون شده رو جبران کنید
دقیقا به کجا شکایت کردین؟ من گوشی کاترپیلار خریدم 1600.000 تومن از هفته اول خراب بودو بردمش خدمات حاضر نشدن تعویض کنند تا الان نزدیک به یک ساله من رو سر دووندن نزدیک به 4 بار هم بردم خدمات درست نشده امروز بهم زنگ زدن که بیا 1.100.000 پولشو بدیم بهت.آخه اینا دیگه کی هستن
با سلام بنده چند روز پیش یک گوشی سامسونگ نوت ۳به قیمت۱۶۸۰۰۰۰تومان از پاساژ علاء ادین خریده ام که گوشی کاملا شارژ نمی شود بنظر می رسد گوشی اصل نباشد چه کار باید بکنم لطفا راهنمایی بفرمایید
از مغازه در پاسازعلایدن خرید کردم 250 هزارتومن گرانتر فروخت بهم از مغازه امدم بیرون برای نصب برنامه که ارزونتر برام تموم بشه رفتم متوجه گران فروشی شدم و مرایجعه که کردم چند نفر شدن از مغازه انداختنم بیرون..فاکتور هم بهم ندادن ولی قبض کارت خان که کشیدم رو دارم.
قبل از سال گوشی اپل از مغازه ای در نارمک خریده ام بعد از سه هفته انتن گوشی رفت و دیگه درست نشد مغازه دار قبول نمیکنه و حتی جهت درست کردن گوشی هم موافقت نمیکنه آیا شکایت کنم پاسخی خواهم گرفت - ممنون از راهنمایی شما
من 17/1/94 یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 3 خریدم که بعد از 9 روز خود به خود خاموش شد و دیگه روشن نشد.هر جا هم زنگ زدم یا مراجعه کردم گفتن به ما ربطی نداره چون گوشی رو از کرج خریدم.حالا هم گوشی مونده رو دستم.کاش یکی مسولیت قبول میکرد.
سلام من ده روز پیش یه گوشی سامسونگ نوت سه خریدم فروشنده گفت نوت سه گارانتی نداره بعد از چند روز گوشی یهو خاموش شد بردم نمایندگی سامسونگ گفتن برد گوشی سوخته وگوشيتون اصل نیست میخواستم بدونم میشه از فروشنده شکایت کرد پولمو پس بگيرم
سلام. من یک گوشی Xperia z2 خریدم. بعد از دوهفته الان تا ميام وارد یک بازی بشم خاموش ميشه تا نیم ساعت روشن نميشه. تا حالا از دوربینش استفاده نکرده بودم برای اولین بار که فیلم گرفتم هم خود بخود خاموش شد. الانم هیچکس پاسخگو نیست باید چه کاری انجام بدم؟
با سلام
چند ماه پيش من يك گوشي سامسونگ S3 از پاساژ علائالدين 780000 تومان خريدم و گفت كه اينها خارجي هست و ضمانت نداره و اونها هم كه ميگن ضمانت داره الكيه. بعد چند ماه حدود5-6 ماه تو برنامه كلش بودم كه صفحه اون آبي شد و از كار افتاد و ديگه روشن نشد. الانم ميگن بايد برد اصلي اش عوض بشه. ميخواستم بدونم چرا جنسهاي بنجل اين كشور و اون كشور رو راحت ميارن ايران آب ميكنن؟ در ضمن ما سه تا از اين گوشي تو خانواده خريديم. باتريهاشم همگي نصفه شارژ ميشه مثلا" از 45 درصد يكدفعه ميره 10 يا 5 درصد.
گوشي هاي سامسونگه كه آشغاله. يكي دو سال قبل هم اعلان كردن گوشي هاي فروخته شده تو اين سال باتريهاش همگي فاسد بوده و بيايين نمايندگي سامسونگ عوض كنين. تا وقتي مسولين مربوطه تو خواب تشريف دارن اين آت آشغاله تو ايران راحت آب ميشن. چون هيچ نظارتي رو فروش اونها نيست
سلام من چند مدت پیش گوشی سونی ام گرفتم گوگل پلاس جی میل منو گرفت بعد گوشیم رو فرمت کردم دیگه نگرفت ارور میده میگه شما به سرور نا امن متصل میشوید لطفا کمک کنید دمتون گرم
باسلام
بنده یه گوشی گالکسی 4 خریداری کردم از یکی از نمایندگی های شما ده روز نگذشته بود که دیگر سیم کارد را نمیشناسد چون گارانتی داشت بردم نمایندگی در بازارموبایل اونجابعداز برسی به من گفتندمدارانتن درست کارنمی کند باید گوشی شما یک ماه اینجا بماندتااز کره جنسش بیاید روی صحبتم من باشمااین است اگه این مدل گوشی قطعه یدکی ندارد چرا فروخته میشود به مشتری اگه قطعه تمام شده چرا مدیریت درست حسابی ندارد سمسونگ که قبل از تمام شدن قطعه پشت بندش یدی جایگذین بشود دزدی از دیوار مردم بالا رفتن نیست این که پول مشتی را بگیرید و گوشیش را یک ماه بخوابانید این خودش یک نوع دزدی است من چندین برند گوشی در بازار ایران میشناسم الجی سونی اج تی سی ووو از انها خرید نکردم چون فکرمیکردم سامسونگ گوشی خوبی است و خدمات معتبری دارد حالا به این نتیجه رسیدم ام که گندترین گوشی است چون ده روزه خراب شده و خدماتش بسیار بداست دیگرنمن و نه دوستانم و نه فامیل هایم اجازه نمیدهم از گوشی سامسونگ بخرند تا بشنوم فوری انها را منصرف میکنم صدرحمت به شرکت های درپیتی واقعا انتزارنداشتم از سامسونگ که چنین برخوردی با من مشتری بکنند و در ایران هم هیچ کس جواب گوی من نیست فقط عین دولت ایران وعده میدهند صبر کن صبرکن من پول داده ام و گوشی ام را میخواهم فوری الان ده روز است من گوشی ام نزد نمایندگی است لطفا یکی جوابگوباشد به من شماره تلفن من 09123488139 خسرو قلیزاده و شماره سریال گوشی من 567323060639213می باشدپزیرش 94.4.6می باشد به شماره فاکتور008687
حدود سه ماه پيش از نمايندگي پارس مايکروتل در بازار موبايل تهران يک دستگاه گوشي S6 خريداري کردم فرداش متوجه شده که موقع تماس تلفني صدا نويز شديدي داره مراجعه کردم به فروشگاه منو به گارنتي فرستادن بعد از مراجعه به گارانتي دستور تعويض داده شد و بعد از انتظار يک هفته اي گوشي جديد رو در اختيار اينجانب قرار دادن گوشي جديد هم بعد از چند روز دکمه هومش حالت لقي با صدا موقع لمس اون پيدا کرده اينار به گارنتي مراجعه کردم گفتن مشکلي نداره و حتي گفتن چون يکبار تعويض شده اصلاً تعويض نمي شده مي خوام بدونم گوشي رو که با 300 تومن قيمت بالاتر به خاطر گارانتيش خريدم الان بايد اين جوابو بشنوم به دفتر مرکزي گارانتي مراجعه کردم اونها هم همينو گفتن در حالي که من داخل چعبه کارت گارانتي يکماهه تعويض رو دارم مي خواستم بدونم بايد چي کار کنم فکر کنم جنس هاي نمايندگي هاي اصلي سامسونگ هم درجه 2 و 3 هستش
من هم امروز از پاساژ علاالدین بی درو پیکر یه گوشی نوکیا خریدم طرف اولش گفت 750 گفتم خوب یه دونه بده بعد کارت رو گرفت و بدون اطلاع من 970 کشید کلی باهاش جر بحث کردم که چرا این کارو کردی زیر بار نرفت و گفت گارانتی جدا حساب میشه 12 درصد ارزش افزوده و...من هم دیدم زورم نمیرسه فاکتورشو گرفتم رسید کارت هم گرفتم اومدم بیرون فروشنده گفت ببر خونه 6 ساعت بزن به شارژ اوردم زدم به شارژ دیدم گوشی اصلا بالا نمیاد و شماره سریال جعبش با گوشی نمیخونه حالا فردا میخام برم شکایت کنم ببینم چی میشه .
من در تاریخ 5/12/94 رفتم از علاالدین گوشی s6 بخرم . چند جا سوال کردم قیمت همشون باهم فرق میکرد بعد رفتم یه مغازه که قیمتش 100 تومن از بقیه ارزونتر بود. گفتم گوشیو بیار ببرم فاکتورو نوشت و پولشو گرفت! ... گوشیو آورد بعد گفت باید اکتیو بشه و از این جور چرت و پرتا گفت 10 دقیقه طول میکشه.. بعد کارت شناساییمو گرفت گفت باید به اسم خودت توی سایتش فعال بشه (من فهمیده بودم که میخواد سرم کلاه بزاره) گفتم نمیخوام فعال بشه گفت نمیشه خلاصه بعد از کلی بحث گفت فعال شد بعد فاکتورو داد که یه بند دیگه روش اضافه کرده بود به اسم اکتیو اصلی و 250 هزار تومن مبلغش بود! گفتم نمیخوام ! گفتش از حساب ما کم شده لیبل خورده و چرت و پرت گفتن! 4 نفر بودن خلاصه کم مونده بود دعوامون بشه گفتم اگه پولمو ندین شکایت میکنم ازتون شما دارین روز روشن کلاه برداری میکنین. به زحمت پولو گرفتم و فرار کردم کارتم دستشون جا مونده بود!! بعدش برگشتم به زور گرفتم ازشون خیلی عوضی بودن یعنی 90 درصد موبایل فروشیا همینجورین اینارو گفتم که مواظب باشید.... فقط میخوان قالب کنن! ایران دیگه درست بشو نیست عزیزان من . زودتر باید از اینجا فرار کرد رفت!!!
می خواهم از نمایندگی مایکروتل سرویس، نمایندگی به اصطلاح سونی شکایت کنم. چطور و کجا باید شکایت کنم
گوشی به اصطلاح دارای گارانتی تعویض همان روز دوم خراب شد و آنها ان را تعویض نکردند. به کجا باید رفت از دست این افراد کلاهبردار و خدا نشناس
امروز94/11/20 رفتم علایم گوشيم رو که بلندگوش خراب بود درست کنم که 60000 ميشد بعد از تعمیر تعمیرکار با یک سری الفاظ و کلمه های تخصصی و گارانتی من رو قانع کرد که ميشه 180000 تومن،بعد از همکار کناریش يه برچسب ضد خش ضد ضربه گرفته که اولش ازش قیمت رو نپرسيدم، وقتی برچسب رو زد گفت 200000 هزار تومن، در حالی که بالاترین قیمت 50000 تومن میباشد، واقعا آیا این کار دزدی نیست؟؟؟؟؟؟؟ خب برن دزدی که راحت ترن،
منم همین بلا رو اوردن سرم . رفتم شکایت هم کردم منتظر جوابم . پولم مهم نیست میخوام این بساط جمع شه اگه گروه دارید تو تلگرام اطلاع رسانی کنید . یادمون باشه کسی به فکر ما مردم نیست . منم ۱۵۰ پول پد گلکسی دادم
من دو دسستگاه تبلت از مادیران با برندهای ایکس ویژن و هووای خریداری کردم که از روز اول ایکس ویژن مشکل داشت و طی دو مرحلهبرد الترونیک عوض کردن درست نشد تا بعداز سه ماه تبلت رو عوض کردن و تبلت هوواوی بعد از چهار ماه کلید صداش خراب شدو دایم هنگ میکرد طی سه مرحله بر د اصلی رو عوض میکردن ولی درست نمیشد تاچش هم دچار اشکال شد عوض کردن بعد چند روز پیکسل هاش سوخت خلاصه اینقدر رفتم و اومدم تا بعداز سه ماه گارانتیش داره تموم میشه و برد اصلیش هنوز خرابه و میگن قطعه اش رانداریم بیا جاش یه دستگاه دیگه ای ببر چون نداریم این مدل را دیگه!!!!!حالا تکلیف من چیه که اینقدر کشش دادن تا به پایان گارانتی برسه ومن از دستگاه استفاده ای نکردم میخام ازشون شکایت کنم نمیدونم کجا باید برم وآیا میتونم بعد از این همه کشمکش و هزینه رفت وآمد پولم رو ازشون بگیرم چون دستگاه هنوز معیوبه وتا آخر این ماه گارانتیش تموم میشه
گوشی سامسونگ نخرید
حقوق سه ماه کارم دادم یک گوشی مارک سامسونک خریدم همون روز متوجه شدم گوشی مشکل داره !!! مغازه دار قبول نکرد بردم نمایندگی گفتن یک قطعش کمه بعد یک ماه و هزار بار زنگ زدن گوشی تحویلم دادن که مثلا درست شده اما پر از اشکاله.........
منکه از این آدمای بی وجدان نمیگذرم..........
گوشی سامشونگ نخرید
نه درست میگه سامسونگ آشغاله یساله کارم شده نملیندگی رفتن دکمه برگشت کار نمیکرد بردم نمایندگی حالا دکمه مربع گوشه هم کار نمیکنه حالا شده دوتا مشکل تو گوشی فروشی مشخص نمیشه وقتی گلس میذاری کلا مشکل پیدا میکنه انشاالله این پولارو تو دکترا خرج کنن به حق علی
دو روز پیش تب لت لنووs8 رو از علادبن پاساژ بزرگمهر مغازه خریدم به محض آوردن تب لت مشکل وای فای داشت همون لحظه مجذد رفتم اونجا گفتم پس بگیرید گفت آپدیت کن درست میشه آپدیت کردم دوربین از کار افتاد میگه گارانتی داره.خداییش حروم نیست اون پول
سلام خسته نباشید من میخواهم از یک گوشی فروش شکایت کنم چون گوشیم رو بردم گوفتم این تاچ اش کار نمی کنه فرداش زنگ زدم میگه گوشیتو سوخت میگم که من سالم اوردم چطوری سوخت میگه در حین تعمیر گوشی خراب شه به ما ربطی نداره
من هم یک ماه نمیشه یک گوشی HTC desire 820 g از بازار موبایل خریدم یارو گفت ساخت تایوان و گفت دوسيمش 4g است و رمش 3 گيگا بایت ولی بعدا دیدم ساخت چین و رمش 1 گيگ است و اصلا تا 3g بیشتر پشتیبانی نمی کنه و باطريشم خیلی سریع خالی میکنه،رفتم در مغازش (پلاک63) همه چیز رو انکار کرد راستی گوشی رو با یه انتی ویروس زپرتی و یک گلس 810,000تومان بهم انداخت منم مبلغ رو دستی دادم و حالا مدرکي ندارم فکر میکنید اگه شکایت کنم تاثیری داره یا باید خودم از حلقومش بکشم بیرون? لطفا راهنماييم کنید.
سامسونگ که خداشاهده فقط آشغاله هرچی میبرم نمایندگی میگم دوتا دکمه پایین کار نمیکنه میگه سامسونگ لمسش ضعیفه طبیعیه از گلوشون نره پایین هوآوی داشتم آخ نمیگفت حیف که ازم زدن تا عمر دارم اسم نخس سامسونگو ننیارم
سلام خدمت هم وطن های عزیزم در همه جای این مملکت. اقا گوشی سامسونگ نخرید خدماتشون واقعا افتضاحه.گوشی میفروشن بدون لوازم یدکی حتی تو خود تهران و نمایندگیش.شاید هندزفری یا کابل و شارژر اینارو داشته باشه تو بازار اما به قران قسم به جون خودم قسم اگه گوشیتون خراب شد من سرم اومده میگم دیگه باید قید گوشیو بزنید (حالا گارانتی دارشو میگماااا) گارانتی تو ایران یعنی کششششششک به والله قسم دیگه روشنتر از این دزدی نمیشه. پول بیشتر واسه گارانتی بدیم و خدمات صفر و حتی بی احترامی از نمایندگی ها
سامسونگ که اینجوری سر من اورد از بقیه اطلاعی ندارم مطمئنا همشون سروته یه کرباسن
هرجی میخرید بدون گارانتی بخرید لااقل حرس درست کردن توسط نمایندگی های بی ادب و بی لیاقت تو ایران رو نخورید بی منت خراب شد خودتون بدیدبیرون درست کنن.
با سلام ، با کلی جستجو این سایت شکایات را پیدا کردم ، اما با خوندن نظریات بقیه پشیمون شدم که مشکل گوشی خودم رو بنویسم ، یعنی کسی نیست ، مرجعی نداریم برای رسیدگی به این قانون شکنی پشتیبان ها
فروشندگان که فقط میگن اپل یا سامسونگ بخرید ، آقا عالی ، حرف نداره وووووو
با گرانتی تعویض وووو
برای چه کسی باید بنویسم
لعنت فراوان شرکت های تولید کننده گوشی
و لعنت خدا به واردکنندگان و پشتیبان ها ئی که سر ملت خودشون رو کلاه میزارند
حتما خدائی وجود داره
سلام من یه گوشی سامسونگ A5خریدارم . مشکل باطری پیدا کرد . بردم نمایندگی شهرک غرب . بعداز یکسال و قبل از تمام شدن گارانتی . اون و ازم پس گرفتندو چک وجه اون و بهم دادند . قیمت خرید
من یه قاب گوشی زد 5 پریمیوم مارک نیلکین خریدم از بازار چارسو طبقه اول فروشگاه سونی مرکزی (از نام سونی سوء استفاده میکنه) خریدم که قیمت واقعی اون بین 30 تا 38 هزار تومان بود اما این فروشگاه متقلب، اون رو 65 هزار تومان به من فروخت! حتی فاکتور هم صادر نکرد و گفت برای لوازم جانبی فاکتور نمیدیم! شماره فروشگاه 66767312
من یه گوشی a7 2016 تازه خریدم از همون اول انتن نمیداد و قطع و وصل میکرد صدا رو. هی رفتم و اومدم نمایندگی گفتن از خطت هست اونم عوض کردم بازم درست نشد اخرش گوشی رو تعمیر کردن بجای تعویض . الان یه گوشی تعمیری که پشتش باز شده رو دادن بهم میگن برا تعویض باید زود میگفتی.
خدا اززتون نگذره
منم ٢٥/٢/٩٦ a3 2017 خريدم صدا قطع و وصل مي شه برديم مايكروتل مي گن مشكل از خطه اما واقعا اينطور نيس يه خط ديگه انداختيم بازم همين مشكل بود،شما شكايت كردين؟
باسلام پیمان هستم از ارومیه
من یه گوشی a7 2016 خریدم حدود دو هفته میشد که اشکال قطع و وصلی صدا رو متوجه شدم که با مراجعه به فروشگاه و نمایندگی گفتن از خطت شماست ولی با تعویض خط نیز مشکل حل نشد و یه هفته دیگه طول کشید بعد از ان گوشی بنده را حدود ۱۰ روز جهت تعمیر گرفتن و بعد از تحویل متوجه شدم پشت گوشی اینجانب رو باز کردن و گوشی نو من تعمیری شده و با برخورد خیلی بد نمایندگی نیز مواجه شدم . حتی جایزه مموری کارت رو هم هنوز بهم ندادن . من نمیدونم دیگه چیکار باید بکنم. خواهش میکنم راهنماییم فرمایید.
سلام به نظر من پاساژ علاالدین به امان خود رها شده و هر فروشنده به سبک وسیاق خودش سر مردم کلاه میزارن .یه موبایل جی7 خریدم نه فاکتور برام مهر زد نه کارتن گوشی رو هیچ اثری از فروشگاهشون روی فاکتور نمیزارن به کجا شکایت کنیم به داد مردم بیچاره برسید کجاست تعزیرات
سلام..من ۱۰ روز پیش گوشی خریدم..از کنار پاساژ علاالدین..متاسفانه نزدیک ۴۰۰ هزار تومان گرانتر با من حساب کردن..زنگ زدم به همان ارگان رسیدگی به گران فروشی..مسول محترم وقت..فرمودن آیا در فاکتور آدرس مغازه درج شده..منم گفتم خیر فقط اسم مغازه درج شده..و ایشون فرمودن.پس نمیشه کاری کرد..یعنی واقعا الان چند درصد از موبایل فروشان عزیز محدوده علاالدین از فاکتور سر برگ دار استفاده میکنند..صفر. درصد..یعنی خداوکیلی. رسیدگی نمیخواد..الان تکلیف ما چی هست..چون واقعا تو هرج و مرج هستیم
برای منم همین اتفاق افتاد،نمیدونم باید چیکار کنم،گوشیمو چهارصد هزار گرونتر بهم دادن،فاکتور مغازه هم سر برگ نداره،خواهش میکنم کمک کنید، واسه بقیه شاید پول کمی باشه،اما این پولو با بدبختی جور کردم
برای منم همین اتفاق افتاد،نمیدونم باید چیکار کنم،گوشیمو چهارصد هزار گرونتر بهم دادن،فاکتور مغازه هم سر برگ نداره،خواهش میکنم کمک کنید، واسه بقیه شاید پول کمی باشه،اما این پولو با بدبختی جور کردم
با سلام.من یک سونی Z2 زد آب خریدم که متسفانه بعد سه روز باران بارید وداخل دستگاه آب وارد شد والسیدیش کاملا سوخت حالا هم بدون السیدی مانده تو خانه حیفه پولی که دادم بخدا با هزارتا بدبختی پولشو جمع کردم انشالله حرومشون باشه
تمام علائدینیا دزدن.مخصوصأ اونجا که گوشی رو بهم دادن. شگردش اینه که میری اونجا میگی گوشی که مدنظر شماس چنده در جواب میگه چقدر قیمت داری بعد میگه من ارزونتر میدم و یه قیمت بهت میده بعد میگه رفته واست بیاره بعد تو این حین مختو میزنه که چرا اینو میخای بخری بعد یه گوشی دیگه بهت معرفی میکنه و کلی ازش تعریف میکنه و از گوشی مدنظرت بد میگه تا قشنگ مختو میزنه بعد تو که قیمت نداری و ازش اطلاعاتی نداری دویست تا سیصد تومن بهت بالتر میگه باکلی منتم سی تومن میندازه ازش شماهم میخرین. بعد که میری خونه تازه میفهمی چه کلاهی حرومزاده گذاشته سرت انشالله از گلوشون پایین نره بشه همش دردو مرض که انقدر کلاه برداری میکنن. انشالله کل پاساژ رو سرشون خراب بشه آمین اسم مغازشم مایتل هست ایشالله درد بی درمون بگیرن چون فقط من نیستم که سرش کلاه میزارن همینا باعث میشن کسی به کسی رحم نکنه
من سه روز پیش همین بلا سرم اومد البته تو بازار موبایل. شانس آوردم موقع فاکتور زدن مجبورش کردم مهر بزنه فاکتورو. بعد که اومدم خونه قیمت گرفتم اومدم تو سایت نظر شمارو خوندم متوجه شدم قضیه چی بوده، روز بعد زنگ زدم مغازشون محترمانه گفتم فک کنم اشتباه کردین، زیر بار نمیرفت میگفت بخاطر نوع گارانتیش گرونتره، پاشدم رفتم اونجا با مدیرشون صحبت کردم از سیر تا پیازو گفتم، اونم گفت فاکتورتو ببینم دادم دستش، 50 هزار تومن پولو برگردوند تازه گفت ما گرون ندادیم فقط بخاطر مشتری مداری این کارو میکنم ولی خیلی بد به فروشنده نگاه میکرد، تازه قیمت هدیه ای که روش بودم حساب کردن و گلس و کاورم که نمیدونم دیگه چجوری افتاد برام، ولی بازم خداروشکر. خداکنه سالها صحیح و سالم کار کنه دستم هرچند همون گوشی که خودم انتخاب کردم نبود ولی ان شاالله که همین بهتره برام.
باسلام. دوستان منم یه موبایل اپل خریدم وقتی رفتم خونه دیدم گوشیه فرش شده و کارکرده رو به جای نو بهم فروختن.
دوستانی که رفتن شکایت کردن و جواب گرفتن راهنمایی کنن تا امثال ما بدونن به کجا باید بریم.
با سلام
گوشی های سرس A 2016 همه مشکل باد کردن باطری رو دارند .
من خودم A7 داشتم که مدتی پیش بردم نمایندگی وچون گارانتی داشت تعویض کردند.
گوشی همسرم A5 هم دقیقا دچا این مشکل شده که الان نمایندگی میگه چون 10 روز از گارانتی اش گذشته باید با هزینه خودم درست کنم . خواهشا از این سری ها نخرید که مزخرفند ونمایندگی هیچ گونه پاسخگویی نمیکند
گوشی کاترپیلا s 60 خریدم ضد ضربه ضد آب تا عمق پنج متر استفاده در شرایط سخت و از اینجور چیزا تبلیغ شد یک هفته استفاده کردم خراب شد دو میلیون و دویست و پنجاه تومان خریدم الان سه ماهه نتونستم از جایی پیگیری کنم لطفا راهنمایی کنید .
جهت اطلاع تون عرض کنم اکثر مغازه های علائدین کلاهبردار و دزد هستن خاستم گوشیمو بفروشم یه قیمت پائینی بهم گفت من هم قبول کردم و یه گوشی بهم پیشنهاد داد که بخرمش بعد از اینکه خریدم متوجه شدم کارکرده است نو نیست بعد که بهش گفتم با همکارهاش من رو انداختن بیرون از مغازه
سلام.
من ۲۹ اردیبهشت . یه گوشی سامسونگ گرفتم
از پشت ویترین به من داد.
به صورت باز شده.
بهش گفتم مگه اک نداری.پلمپ شده .
گفت دارم.
ولی الان چون سیم کارت انداختی شرمندتمممممم
من نمیدونم میتونم کاری بکنم الان که یه هفتس
گوشی دستمه
میتونم حالا پولشو نه ولی پلمپ شده بگیرم
اگه دیر نشده.ممنون.
گوشی تا الان مشکلی هم نداره
ولی غیر پلمپ بود گارانتی هم اینتره.ممنون.
چند ماه پیش تبلتی با برندی نا اشنا خریدم فروشنده گفت تبلت ۴g و ۱۶ گیگ حافظه داخلی و مموری ۱۶ گیگ نیز علاوه بر ان دارد همچنین به هیچ عنوان هنگ نمیکند و نگه داری شارژ بالایی دارد در صورتی که در عرض نیم ساعت شارژش تمام میشود و ۳G است و بسیآااار هنگ میکند و حافظه داخلی ان ۲گیگ است و اصلا مموری ۱۶ گیگی هم در جعبه به همراه نبود شما بگویید بنده باید چه کنم ؟؟؟
خدمات سامسونگ افتضاحه و پاسخگویی پرسنلش از اون هم افتضاح تر / من در رابطه با تعمیر دستگاه ام با بخش شکایت تماس گرفتم ولی شخصی پاسخگو من بود با بی ادب تمام صحبت میکرد و حتی به خودش زحمت نداد که پیگیری کارم انجام بده و بعد در رابطه با شکایت من قضاوت میکرد /کلا در جریان هیچ چیز نبود و در آخر بهم گفتند هرجا دوست داری برو شکایت کنن هیچ کسی پاسخگو شما نخواهد بود / واقعا برای خودم که از محصولات سامسونگ خریداری کردم متاسف هستم
تووووجه
علاالدین از بالا تا پایین دزدن احتیاط کنید
دو کسایی که شکایت دارن به سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده 124 زنگ بزننن
حتما حتما از فروشنده فاکتور بگیرید دو حتما کارت بانکی بگشید تا رسید داشته باشین
رسیدگی میکننن
آدرس که میخوایین برید حضوری شکایت کنید
تهران - میدان ولی عصر (مترو) ضلع شمال غربی سازمان صنعت معدن و تجارت طبقه اول
شهرستانی همون 124 زنگ بزنن کافیه و صداشون ضبط میشه
مدت رسیدگی 14 روزه
بازم میگم فاکتور ومبلغ کارت کشیدید نگه دارید
احتیاط کنید در مورد علاالدین چون لقمه رو از دهن مادرشونم میزنن چه برسه به شما
باسلام عرض خسته نباشید من یه گوشی هنوور فارسی خریده ام و هم اکنون خراب شده است و به هر مکان موبایلی رفته ام هر تاچی و ال سی دی انداخته است کار نکرده است بورد و .. سالم است فقط کار نمیکند ایا کسی پاسخ گو هست یا خیر ما با هرگونه ملت شریف ایران ساختیم گرانی های اخیر و... اما بعضی شرکت ها در حال صادرات لوازم بیخود و بی ارزششان به کشور ایران هستند
سلام در بازار موبایل مجتمع کوروش تهران فردی به اسم سینا ... اقدام به کلاهبرداری به روش تبلیغات مجازی یک گوشی موبایل با قیمت های واهی کرده و به اسم افراد مختلف اگهی را ثبت و قیمت هارا کنترل میکند و همان محصول را با قیمت کمتر از ارزش واقعی خریداری و به فروش میرساند و باعث اختلال قیمت در بورس موبایل شده است لطفا اطلاع رسانی کنید تا دیگران مثل من گمراه نشوند .
چهار ماه پیش یک گوشی سامسونگ a750 خریدم چند روز پیش اپدیت کردم گوشی رفت روی حالت دانلود و خاموش شد نمایندگی هم میگه مادر بردش سوخته و سه میلیون و دویست هزار تومان هزینشه اخه ما چه گناهی کردم هنوز قسطشو ندادم
سلام.من گوشی سامسونگ A90 چینی خریدم, اکبند, به قیمت ۱/۹۰۰/۰۰۰ تومن میخواستم بدونم قیمت این گوشی در بازار همین هستش. چون هر کس گوشیمو دیده میگه کلاه سرم گذاشتن
سلام من ماه قبل a70 خریدم مبلغ ۴۶۳۰م.
فروشنده بمن گف رجیستر شده ...
من واقعا نمیدونستم چیه . بعد از یکماه انتن قطع شده استعلام گرفتم گفتن قاچاقه ... ۱۳۵ ز زدم گفتن عودت بده ... فاکتوری ک ازشون گرفتم هیچ ادرس و تلفنی نداره ... بدبخت شدم... حالا من میتونم از روی دست خط و امضا ثابت کنم از اون مغازه گرفتم ؟ در ضمن فک میکنم مغازه دوربین داشته ... اخه این چه کاریه من برا این گوشی وام گرفتم تا یکسال باید قسط بدم ... تو رو خدا کمک کنید
من چهارتا گوشی رو از داخل سایت بست چاینا خریدم، یکی از گوشی ها شارژ خالی میکنه و بعد از تماس با پشتیبانی سایت بست چاینا بعد یک هفته سرکار گذاشتن بنده بهم میگن ما طبق عکس هایی که از قسمت باطری برامون فرستادین فهمیدیم باطری شما سالمه حالا اگر گوشیتون شارژ خالی میکنه مربوط میشه به کیفیت ساخت گوشی که مربوط به ما نمشه،در ضمن شارژر هر سه تا گوشی بعدی هم ظرف مدت یک ماه خراب شد و کارنکرد، دوستان به هیچ وجه گول تبلیغات رو نخورید تمامی گوشی های داخل سایت بست چاینا چینی و به نظرم درجه دو و سه هستن، خلاصه گول امثال این سایت ها رو نخرید شاید از بازار کمی گرانتر بخرین ولی حداقل بابت گرانتی که میکنن پاسخ گو هستن. به دلیل عدم وجود مرجع قضایی مناسب در ایران برای اینگونه کلاهبرداری ها، امثال این سایت ها در ایران بسیار زیاد شدن، لذا برای جلوگیری از رشد علف گونه این سایت ها (بست چاینا) شهروندان ایرانی باید دست به کار بشیم لطفا این پیام رو برای دوستان بفرستید.
واقعا برای شرکت هواوی متاسفم که گوشی خراب دست مشتریان که میده یه طرف خیلی جالب هم هست که برای استفاده از گارانتی گوشی رو بردم بعد از 10روز تماس گرفتم میگه که قطعه نداریم پس خواهشا شماکه قطعه ندارید شرکتتون رو تعطیل کنید
سلام. گوشی از پاساژ علاءالدین خریدم به این امید که اینجا مرکز فروش گوشیه. رفتم بیرون دیدم از علاءالدین ارزون تر بوده. فقط حیف وقت و جنگ اعصاب که آدم بره از علاء الدین خرید کنه. بلانسبت بعضی هاشون اکثرا کلاه بردار و شیادن. متاسفانه کسی هم نیست که با این مسئله برخورد بکنه.
سلام . من از نمایندگی شرکت نوکیا شکایت دارم بابت گوشی که گرفتم و سر ۶ ماه سوکت گوشی خراب شد و با گارانتی مثلا!!! سوکت رو تعمیر کردن و به من تحویل دادن اما بعد از ۶ماه و یکی دو هفته دوباره همون اتفاق افتاد و از گارانتی گوشی گذشته بود ، الان شرکت اون قطعه رو نداره و گوشی رو مرجوع کردن و هیچ مسئولیتی رو به عهده نمیگیرن
منگوشیمو به نمایندگی رشت که زیر نظر آقای فرشاد نظری هست ارسال کردم که ازین نمایندگی هم به هیچ عنوان رضایت ندارم و از همینجا اعلام میکنم که گوشی نوکیا نخرید چون یه عده سودجو فقط میخوان از این برند کسب درآمد کنند
ممنون میشمراهنمایی بفرمائید که در حال حاضر تکلیف من چیه؟؟ گوشی خاموش رو بعد از دو هفته مرجوع کردن
سلام
آقا منم کلاه سرم رفت بخاطر ارزونی رفتم و از داخل دیوار آگهی گوشی اینونس رو دیدم و خرید کردم
بعد از دو هفته متوجه شدم که گوشی فیکه چون هم هنگ و تاخیرای بیخود داشت و هم با ادعای فروشنده متفاوت بود! البته وقتی هم نرم افزار cpu x رو نصب کردم به نتایج جالبی رسیدم که قبلش نرم افزار قبلی نشون نمیداد و در واقع با این نرم افزار فهمیدم که رم گوشی برخلاف ادعای فروشنده 2 نیست و 1 هست..سیتم عامل اندروید پچ شده یعنی دستکاری شده 8 و اینکه برند اصلی رو با همتا باید موقع فروش چک میکردم که چون ذوق مرگ شده بودم چک نکردم و بعد دو هفته که چک کردم فهمیدم آیتل هست! نه اینونس و هیچی توی اینترنت راجب نبود! البته خداروشکر تنها نرفتم وگرنه کارم زار بود و با بردن پسرخالم که تیپ غلط اندازی داره موفق شدم پولمو پس بگیرم و فقط 50 هزار تومنش کم شد اونم تازه طرف ترسید فکر کرد مامور آوردم وگرنه فاکتور 14 ملیون تومنی برای گوشی 1 ملیونو 400 هزار تومنی بهمون نمیداد...موقع بیرون رفتن از مغازه مارو کشید کنار و پولو پس داد! پسرخالمم یه کاری کرد که دزدی یادش بره!
در کل مرافب باشید از نمایندگی های معتبر و جاهایی که اجاره ای و ره گذری نیستن بخرید ، من خودم از فروشنده شنیدم که اعتراف کرد شناسه قانونی برای دستگاه های فیک و قاچاقش که توی گمرک گیر بوده گرفته و شناسه خودشو عوض کرده!!! قانون رو اصطلاحا با پرداخت پول دور میزنه!
http://uupload.ir/view/jvty_mobile_hamta_dozdi.ogg
گوشی سامسونگA21به مبلغ6میلیون و 200هزار تومان خریده ام از روز دوم لمسی اش مشکل داشت و روی ۴۰ در صد روشن نمی شد بردم نمایندگی چارسو که گارانتی گوشی من مربوط به اونها بود گفتند اصلا گلس استفاده نکن درست میشه در صورتی که بی سواد ترین افراد اشتباه بودن این کار رو می دانستند ولی این کار رو کردم درست نشد گفتند گوشتی رو فلش کن مثل روز اول دوباره برنامه های مجاز سامسونگ رو بریز باز هم درست نشد دیگه واقعا خسته شدم ضمن اینکه من چون دبیر هستم نمیتونم گوشی نداشته باشم
از پاساژ علاعدین زیر همکف گوشی خریدم بهم گفت اصلی...چینی بود.کد ریجستری همتا گفت جعلی پس بده ب فروشنده منتها زوری و با ناراحتی جواب میدن.گوشی ۷ روز مهلت تست داد روز هشتم قطع شد کامل.پاساژ علاعدین زیر همکف پلاک ۶۰ صبا
۲عدد گوشی مدل a31از مغازه ای در پاساژ علاالدین خریدم من رام ۶ خریدم ولی وقتی اومدم خونه رام ۴ بهم داده باید چ کلر کنم رو فاکتورشم نوشته رام ۶ شکایت کنم میشه پسش بدم
عزیزم من سه هفته پیش امدم پاسااژ علاالدین و دنباال فروشگاه و نمایندگی سامسونگ بودم و اعتقاد داشتم اگه از نمایندگی سامسونگ خرید کنم دیگه از کلاهبرداری و دزدی در امان هستم میرم داخل مغازه ای که لوگوی بزرگ ساامسونگ رو بطور غیر قانونی برای خودش بالای سر در مغازش نصب کرده بود و مشترها رو گول میزد که ااینجا نمایندگی سامسونگ هست از من یک میلیون و نیم دزدی و کلاهبرداری کرد.
سوال چرا سامسونگ اجاازه میده اینطور کلاهبردارها و دزدها اسم ساامسونگ رو خراب کنن و ااعتماد مشتریهای سامسونگ رو فراری بدن البته کار من با این دزدا تموم نشده لطف ادرس شرکت ساامسونگ رو برای من ارساال کنید میخوام از این دزدا شکایت کنم برای فراری دادن مشتریهای سامسونگ و خراب کردن نا ساامسونگ از شما سرور عزیز خواهشمندم به شکایت اینجانب رسیدگی کنید تا این نقض کنندگان قانون و ارامش کشور عزیزمان مشگلات رو به گردن نظام و حکومت قسط عدل نتونن بیندازن در صورت لزوم اماده ارائه مداراک دزدی و کلاهبرداری مغازه مربوطه هستم ادرس مغازه مذکور طبقه اول پاساژ علاالدین پلاک ۷۰-۶۹ .
با توفیق روز افزون شما
تشکر حمید ،
پاساژ علاءالدین پلاک 218 طبقه همکف از بیرون پاساژ
( نبش خیابان حافظ رو به پائین ... منظورم داخل پاساژ نیست)
دزد کلاه بردار و حرام خوار و بیشعور هستند
نه موبایل ... نه لوازم جانبی...نخرید
به بهانه رجیستری 150000 از من گرفت
طبق قانون نباید بابت رجیستری هزینه ای بگیرند
با سلام و احترام
من یه گوشی A13خرید کردم در تاریخ 1401/04/05خریداری کردم واز روز اول هم خم داشت یعنی شاسی گوشی طاب خوردگی داره فرستام به گارانتی که حل بشه انم که از گارانتی زنگ زدن که گارانتی شامل گوشی دستگاه شما رو نی گیره
باید سندو مدرک داشته باشید تا ارسال به نمایندگی بشه ویا از روز اول نباید قوطی کوشیو باز می کردید
خلاصه کنم که از گارانتی تهران گفتن باید30.000.000ریال به شماره حساب شرکت پرداخت کنی وبد تعمیر کنیم برات
حالا من به کجا شکایت کنم دوستان
دوستان از سایت بست چاینا خرید نکنید این سایت کلاهبرداریه بعد از ٥ ماه پول من رو پس دادن وگفتن که کالای شما در پست هلند دچار تاخیر پستی شده در صورتیکه ارزش پول شما که هیچ میشه بماند حتی با پول و اعتبار ومشخصات شما مقادیر زیادی کالا وارد کشور میکنن و در بازار آزاد میفروشن