۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵

خدمات سازمانی گوگل برای مشتریان مایکروسافت رایگان شد

ایتنا - گوگل می‌کوشد با وعده ارایه خدمات رایگان، مشتریانی که با شرکت‌های مایکروسافت و IBM قراردادهای طولانی‌مدت منعقد کرده‌اند را به سمت خود بکشاند.
خدمات سازمانی گوگل برای مشتریان مایکروسافت رایگان شد


شرکت گوگل برای کسب و کارها گزینه جدیدی ارائه کرد و توضیح داد هر کاربر سازمانی که محصولات مایکروسافت و HP را کنار بگذارد، می‌تواند به صورت رایگان از خدمات گوگل استفاده کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، گوگل اعلام کرد که ابزار Apps for Work خود را به صورت رایگان عرضه می‌کند؛ به شرط آنکه کاربران قرارداد سازمانی (EA) با شرکت‌های رقیب منعقد کرده باشند و البته از این قرارداد استفاده نکنند.

خدمات Google for Works نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۴ برای کاربران سازمانی جهان عرضه شد تا از این طریق بتوانند به ابزارهای Drive، Hangout و ... به صورت یکپارچه از طریق خدمات تحلیل کلان داده و سیستم‌های پردازش ابری دسترسی داشته باشند.

 

یکی از بزرگ‌ترین گام‌هایی که گوگل هم‌اکنون برمی‌دارد این است که بتواند مشتریان دیگر شرکت‌ها را از آن خود کند. بر این اساس گوگل می‌کوشد با وعده ارائه خدمات رایگان، مشتریانی که با شرکت‌های مایکروسافت و IBM قراردادهای طولانی‌مدت منعقد کرده‌اند را به سمت خود بکشاند.

«ریچ رائو» مدیر فروش جهانی خدمات Apps for Work روی وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: «ما اطمینان کامل داریم که سرویس Docs تمام قابلیت‌های مورد نیاز کاربران سازمانی را شامل می‌شود. این سرویس ضمن کاهش هزینه‌های سازمانی، نسبت به نرم‌افزارهای سنتی خدمات بیشتری ارائه می‌دهد و به همین خاطر می‌تواند با محصولات شرکت‌های رقیب رقابت کند.»
 
کد مطلب: 38863
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام