۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۳

رشد چشمگیر درآمدهای گوگل از فروش خدمات سازمانی

ایتنا - سرویس‌های Google for Work و Google Cloud Platform نسبت به سال 2014 میلادی پیشرفت چشمگیری را تجربه کردند.
رشد چشمگیر درآمدهای گوگل از فروش خدمات سازمانی


جست‌وجوگر اینترنتی و آگهی‌های تبلیغاتی دو بخشی محسوب می‌شوند که همواره بیشترین سوددهی را برای گوگل به همراه داشته‌اند. ولی گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که محصولات سازمانی نیز این روزها به یک اتفاق مالی موفق برای گوگل تبدیل شده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «راث پورات» مدیر مالی گوگل و آلفابت در جلسه مربوط به انتشار گزارش مالی فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار شده بود به سهامداران این شرکت اعلام کرد که از این پس می‌توانند در دیگر بخش‌ها هم افزایش درآمد را تجربه کنند.

محصولات متمرکز بر خدمات کاربری از جمله یوتیوب، Google Play و جست‌وجوگر موبایلی از بخش‌هایی بودند که در دوره زمانی مذکور سود قابل ملاحظه را برای گوگل به همراه داشتند.

 

ولی در کنار آنها سرویس‌های Google for Work و Google Cloud Platform نسبت به سال ۲۰۱۴ میلادی پیشرفت چشمگیری را تجربه کردند و گوگل به واسطه آنها توانست درآمدزایی کند.

پورات در این خصوص گفت: «سرویس سازمانی Google for Work رشد سالانه را تجربه می‌کند و در کنار آن خدمات ابری گوگل هم توانسته است توجه سازمان‌های بزرگ جهان را به خود جلب کند.»

او در ادامه توضیح داد: «خدمات Work و Cloud گوگل در سال ۲۰۱۴ میلادی نتوانست به سوددهی برسند. ولی در فصل سوم ۲۰۱۵ این دو سرویس سود چشمگیری به دست آوردند و گوگل توانست در بازار جهانی سیستم‌های سازمانی به یکی از بزرگترین شرکت‌ها تبدیل شود.»
 
کد مطلب: 38868
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام