۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶

ابزار سازمانی گوگل به‌روز شد

ایتنا - گوگل به کاربران امکان می‌دهد با یک بار وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، تا همیشه از خدمات سازمانی آن استفاده کند.
ابزار سازمانی گوگل به‌روز شد


شرکت گوگل طی چند ماه گذشته تلاش فراوان کرد تا نسخه سازمانی ابزار Apps خود را آماده کند و هم‌اکنون گفته می‌شود غول اینترنتی جهان از هفته جاری عرضه نسخه نهایی این ابزار را برای مراکز توسعه نرم‌افزاری ارائه کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت گوگل با به‌روزرسانی Google Apps Marketplace فرآیند سازگاری نرم‌افزارهای تولید شده در شرکت‌های مختلف با ابزارهای سازمانی Calendar، Drive‌ و Gmail خود را آغاز کرد.

«راهول سود» مدیر مرکز توسعه Apps for Work با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی این شرکت توضیح داد گوگل طراحی و تکمیل نسخه جدید ابزار سازمانی خود را به اتمام رسانده است و از هم‌اکنون شرکت های توسعه‌دهنده نرم‌افزار می‌کوشند محصولات خود را با آن سازگار کنند.

سود در این خصوص نوشت: «این فرآیند بسیار دشواری است که با اطمینان کامل بگوییم کدام یک از ابزارها ایمن، قابل اعتماد و با درصد بالای قابلتی‌های اجرایی فعالیت می‌کنند و بیشتر از رقبای خود توانسته‌اند با کاربران سازگار شوند.»

 

او در ادامه گفت:‌ «بسیاری از سازمان‌های امروزی به دنبال استفاده از چنین ابزارهایی هستند و باید گفت که گوگل به این نیاز آنها پاسخ گفته است.»

شرکت گوگل در تلاش است با اقدامات جدید خود به کاربران سازمانی امکان دهد با یک بار وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، تا همیشه نرم‌افزارهای CRM، ProsperWorks و خدمات پردازش ابری را مورد استفاده قرار دهند.
 
کد مطلب: 39084
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام