۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹

مرکز خدمات سازمانی Verizon آماده واگذاری

ایتنا - Verizon معتقد است مرکز ارایه خدمات سازمانی آن 10 میلیارد دلار می‌ارزد.
مرکز خدمات سازمانی Verizon آماده واگذاری


آن دسته از سازمان‌هایی که خدمات تخصصی شرکت مخابراتی Verizon را مورد استفاده قرار می‌دهند، به زودی تغییراتی را در این زمینه مشاهده خواهند کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، بر اساس آخرین اخبار گفته شده است که Verizon قصد دارد مرکز ارائه خدمات سازمانی خود را واگذار کند و اقدامات اولیه را در این زمینه انجام داده است.

شرکت مخابراتی Verizon معتقد است مرکز ارائه خدمات سازمانی آن ۱۰ میلیارد دلار می‌ارزد و تصمیم گرفته است این مرکز را به صورت یکجا بفروشد.

شرکت Verizon هم‌اکنون در حال بررسی است تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای واگذاری این بخش را انجام دهد. منابع آگاه اعلام کردند هنوز هیچ قراردادی برای واگذاری بخش مذکور منعقد نشد هاست.

 

این مرکز که به صورت تخصصی خدمات خود را برای کسب و کارها ارائه می‌دهد،‌ در یکی از زیرمجموعه‌های Verizon موسوم به MCI اداره می‌شود. شرکت MCI در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط Verizon خریداری شد.

شرکت MCI یک شبکه جهانی در اختیار دارد و خدمات ویژه خود را به سازمان‌های مستقر در ۱۴۰ کشور جهان ارائه می‌دهد. این شرکت اعلام کرد ۹۹ درصد از سازمان‌های موجود در لیست Fortune ۵۰۰ به عنوان برترین سازمان‌های جهان، از خدمات آن استفاده می‌کنند.

در این واگذاری شرکت Terremark به عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه‌های Verizon هم فروخته می‌شود. این شرکت سال ۲۰۱۱ میلادی به ارزش ۱.۴ میلیارد دلار خریداری شده بود.
 
کد مطلب: 39165
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام