۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵

نیمی از مدیران سازمان‌ها در انتظار تغییرات دیجیتالی

ایتنا - 84 درصد از این مدیران اعلام کردند تغییرات دیجیتال باعث می‌شود آنها به سود و درآمد بیشتری دسترسی پیدا کنند.
نیمی از مدیران سازمان‌ها در انتظار تغییرات دیجیتالی


مرکز تحقیقاتی گارتنر در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد بیش از نیمی از مدیران عامل در جهان بر این باورند که صنایع آنها به میزان قابل ملاحظه از فناوری‌های دیجیتالی تاثیر پذیرفته و فرآیند کاری آنها در این راستا تغییر کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، در گزارش سالانه «مدیران عامل گارتنر ۲۰۱۶» که در آن ۴۰۰ نفر از مدیران بزرگترین سازمان‌های جهان حضور داشتند مشخص شد حدود نیمی از این افراد معتقدند کسب و کار آنها طی پنج سال آینده به میزان قابل ملاحظه از فناوری‌های دیجیتالی تاثیر می‌پذیرد و تغییر می‌کند.

این در حالی بود که ۸۴ درصد از این مدیران اعلام کردند تغییرات دیجیتال باعث می‌شود آنها به سود و درآمد بیشتری دسترسی پیدا کنند.

این بررسی نشان داد ۵۴ درصد مدیران سازمان‌های بزرگ جهانی رشد فعالیت‌های خود را مهم‌ترین اولویت سال ۲۰۱۶ میلادی می‌دانند و این در حالی است که ۳۱ درصد آنها بر مشتریان و ۲۷ درصد آنها هم بر نیروی کاری تاکید اصلی دارند.

 

در حالی که شرایط کسب و کار در گستره جهانی در حال تغییر است، مدیران عامل به میزان کافی این اطمینان را دارند تا سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک در عرصه فناوری انجام دهند و به خصوص برای تغییرات دیجیتالی در سازمان خود اقدام کنند.

مدیران عامل اعلام کردند در شرایط کنونی در ۳۰ درصد موارد خرید مشتریان متاثیر از فناوری‌های دیجیتالی انجام می‌شود که احتمال می‌رود این رقم تا سال ۲۰۱۹ به ۴۶ درصد برسد.
 
کد مطلب: 42502
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام