۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۵

دو تیم رباتیک ایرانی در یک‌چهارم نهایی ربات انسان‌نمای سایز بزرگ ربوکاپ 2016 آلمان

ایتنا - در بخش ربات انسان‌نما، سایز بزرگ/ Adult Size مسابقات ربوکاپ 2016 لایپزیک آلمان دو تیم ایرانی به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند.
دو تیم رباتیک ایرانی در یک‌چهارم نهایی ربات انسان‌نمای سایز بزرگ ربوکاپ 2016 آلمان


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، تیم رباتیک Baset و تیم IRC هر دو توانستند با غلبه بر حریفان خود وارد مرحله یک‌چهارم نهایی ربوکاپ آلمان شوند.


دیروز جمعه تیم Baset توانست ۴ بر صفر تیم CIT Brains و ۳ بر صفر تیم NKFUST را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم شود. بر اساس جدیدترین خبر این تیم ایرانی توانست امروز ۲ بر صفر تیم KUDOS-A را نیز شکست داده و راهی مرحله بعدی شود.

اما تیم IRC از دانشگاه آزاد تبریز دیروز جمعه توانست با دو تیم Sweaty و Tsinghua Hephaestus به نتیجه مساوی صفر-صفر برسد و امروز باید با تیم HuroEvolutionAD بازی کند.

تیم دانشگاه آزاد قزوین/MRL نیز دیروز جمعه ابتدا ۵ بر صفر تیم VDL Robot Sports را شکست داد، سپس با همین نتیجه تیم Falcons را شکست داده و ساعت ۱۶ تیم NyBot را یک بر صفر پشت سر گذاشت و در پایان نیز با نتیجه مساوی صفر-صفر با Hibikino-Musashi به راند سوم صعود کرد و امروز باید با Cambada، Tech United Eindhove، Falcons مسابقه داده و اگر برنده شود وارد نیمه نهایی خواهد شد.

تیم علامه طباطبایی نیز در لیگ LWL Primary امروز در راند ششم ۳ بر صفر به تیم Fighters باخت و در راند هفتم امروز باید با تیم Crest مسابقه دهد.
کد مطلب: 43908
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام