۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳

پلتفرم PowerShell مایکروسافت روی لینوکس عرضه شد

ایتنا - مراکز توسعه‌دهنده لینوکس می‌توانند PowerShell را برای مدیریت فرآیندهای نرم‌افزاری در شبکه‌های سازمانی پیچیده مورد استفاده قرار دهند.
پلتفرم PowerShell مایکروسافت روی لینوکس عرضه شد


شرکت مایکروسافت پلتفرم متن‌باز جدید خود را با نام PowerShell عرضه کرد و توضیح داد که این پلتفرم هم‌اکنون روی سیستم عامل لینوکس هم در دسترس خواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، پلتفرم کاربردی برنامه‌نویسی و اتوماسیون جدید مایکروسافت مبتنی بر چارچوب NET. فعالیت می‌کند تا پوسته و زبان برنامه‌نویسی اتوماسیون را از طریق خطوط فرمان نرم‌افزاری به راحتی ارائه دهد.

مراکز توسعه‌دهنده لینوکس از هم‌اکنون می‌توانند PowerShell را برای مدیریت فرآیندهای نرم‌افزاری در شبکه‌های سازمانی پیچیده مورد استفاده قرار دهند.

«نِسیپ اوزیوسل» مدیر راهکارهای سازمانی و ابری مایکروسافت در منطقه خاورمیانه گفت: «محیط‌های فناوری هم‌اکنون از چند پلتفرم، چند فضای ابری، چند سیستم عامل، چند دستگاه الکترونیکی و ... به صورت همزمان بهره می‌برند و مایکروسافت تمامی این سیستم‌ها را به صورت خودکار شناسایی می‌کند تا مشکلات پیچیده رای مدیران شبکه‌های سازمانی برطرف شود.»

 

او در ادامه توضیح داد: «ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت پیش‌تر گفته بود که علاقه ویژه به لینوکس دارد و هم‌اکنون محصولات ویژه از سوی مایکروسافت ارایه شده است تا فعالیت‌های این شرکت در عرصه نرم‌افزارهای متن‌باز گسترش یابد. پلتفرم PowerShell از مهم‌ترین نشانه‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.»

شرکت مایکروسافت بر این باور است که پلتفرم PowerShell به مدیران شبکه‌های مبتنی بر لینوکس امکان می‌دهد تا بتوانند خدمات پردازش ابری را به صورت گسترده‌تر در سازمان خود اعمال کنند.
 
کد مطلب: 45126
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام