۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۳

گوگل اسیستنت برای شما اخبار خوب می‌آورد

ایتنا - با گفتن «خبر خوبی به من بده (Tell me something good)» به گوگل می‌توانید یک خبر خوب از آن دریافت کنید.
گوگل اسیستنت برای شما اخبار خوب می‌آورد
 
این روزها خبرها مداما افسرده کننده‌تر می‌شوند، ولی راهی جایگزین برای یافتن اخبار خوب با اسیستنت گوگل یافته شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، با گفتن «خبر خوبی به من بده (Tell me something good)» به گوگل می‌توانید یک خبر خوب از آن دریافت کنید که باعث شود تا با وجود واقعیت‌های بد دنیا لبخند بر لبان شما بنشیند.
 
این خبرها توسط شبکه ژورنالیسم راهکارها (Solutions Journalism Network) تهیه می‌شود، که یک آژانس غیرانتفاعی است که اخبار مثبت را از منابع مختلف مانند راسل هاوارد (Russell Howard) جمع‌آوری و ارسال می‌کند.
 
گوگل این قابلیت را «در حالت آزمایشی» و به عنوان ارائه کننده «خلاصه مختصری درباره افرادی که در حال حل مشکلات جوامع و دنیای ما هستند» توصیف کرده است.
 
گوگل اسیتنت

چنین خدمت جالبی نمونه دیگری از امکاناتی است که غول‌های تکنولوژی برای سلامت دیجیتال ارائه نموده‌اند تا پاسخی مناسب به اتهامات مکرری داده باشند که این خدمات برای این طراحی شده‌اند که هر چه بیشتر اعتیادآور باشند و علاوه بر آن در کاهش سلامت روانی میان کاربران نقش‌آفرین هستند.
 
همچنین به مرور بر تعداد اپ‌های سلامت مبتنی بر اندروید و iOS افزوده می‌شوند، که برای کمک به شما برای پایش میزان استفاده‌تان از تکنولوژی طراحی شده‌اند تا نشان داده شود که صنعت تکنولوژی به طور فزاینده‌ای دلسوز و دوستدار انسان می‌شود.
 
این همان اصل اساسی دستیارهای دیجیتالی است – انسانیت را به تکنولوژی بیاورید قبل از آنکه همه ما را ببلعد.
 
در حال حاضر این قابلیت تنها برای کاربران آمریکایی قابل دسترسی است، که شاید هدف آن انحراف ذهن این کاربران از مسائل سیاسیشان است.
 
کد مطلب: 53909
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام