کنجکاوید که بدانید چگونه مهندسی شده است؟ مدیر ارشد طراحی مایکروسافت، کارل لدبتر، ما را به گشت و گذاری در لابراتوار Human Factors در ساختمان مرکزی مایکروسافت در ردموند برد.
هولولنز 2، در اینجا، عمدتا برای راحتی بیشتر و تطابق بر روی سرهای بیشتری برای مدتی طولانیتر بازطراحی شده است.
لدبتر به ما نمونههای اولیه هدست را نشان داد که برای یافتن توازن وزنی و بررسی اینکه چقدر خستگی ایجاد میشود تهیه شده بودند.
تاکنون مایکروسافت 600 سر را با سنین، قومیتها و جنسیتهای مختلف اسکن کرده است. لدبتر میگوید که «از نظر آماری، ما میخواستیم به بیش از 60 مورد برسیم». این فرایند تاکنون سی سال طول کشیده است.
در یکی از گوشههای لابراتوار مجموعهای از سنسورهای EEG بر روی یک سر مانکن قرار داده شده است. اینها برای آغاز مطالعه جنبههای توجه استفاده خواهند شد، و میتوانند به مطالعه ردگیری چشم نیز کمک کنند.
مایکروسافت ابزاری را برای سنجش عمق بین پیشانی و چشمها به منظور تطابق یافتن عینک و اطمینان پیدا کردن از همخوانی هولولنز 2 بر روی طیف وسیعی از صورتهای ممکن طراحی کرد.
لدبتر نشان میدهد که اندازهگیریها چگونه انجام میشوند.
طیفی از شکلها و انواع سرها، از صدک پنجم تا 95م. لدبتر میگوید که هولولنز 2، اکنون، بر روی سرهای بیشتری تناسب یافته است.
انواع و اقسام گوش! اینها قالبهای گوش واقعی انسان هستند که با مواد مختلفی ساخته شدهاند تا نحوه تطابق پیدا کردن گوشها در هدستها بررسی شود.
لابراتوار Human Factors بر روی تمام انواع محصولات مایکروسافت کار میکند. این یک کنترلر ایکسباکس فوق بزرگ است، که برای یک دلیل خاص ساخته شده است...
... این برای شبیهسازی اینکه یک کنترلر ایکسباکس در دستان یک فرد پنج ساله چه حسی داشته باشد.
این سر میتواند بار وزنی را از طریق سنسورها اندازهگیری کند و نشان دهد که چگونه طراحیها میتوانند کشش را بیشتر کنند.
و بالاخره این هم چند تا از چندین نمونه اولیه هلولنز موجود در این لابراتوار.