۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۴ ساعت ۱۱:۴۰

يك حقوقدان: شهروندان مي‌توانند براي جبران ضرر ناشي از اخلال در سيستم تلفن همراه دادخواست حقوقي بدهند

ناصر چوبدار در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: به طور مثال مشتركان مي‌توانند هزينه براي هر پالسي كه به دليل عدم تدارك تجهيزات و خدمات‌دهي از سوي مخابرات قطع شده و به افراد هزينه اضافي تحميل مي‌كند، مطالبه خسارت كنند. وي افزود: مخابرات مكلف است پس از واگذاري خط تلفن به مشتركان، به صورت احسن به آنان خدمات ارائه دهد. اين وكيل دادگستري اظهار داشت: اگر مخابرات امكانات لازم را براي تلفن‌هايي كه واگذار مي‌كند، تدارك نبيند و مشتركان از اين بابت متضرر شوند، مكلف به جبران است و مسئوليت مدني دارد. چوبدار با بيان اين كه «شهروندان با طرح دادخواست مبني بر مطالبه ضرر و زيان ناشي از عدم تامين تجهيزات مي‌توانند از مخابرات شكايت كنند» پيشنهاد كرد كه افراد مي‌توانند با دريافت پرينت از مكالمات خود، هزينه پالس‌هايي كه به دليل عدم خدمات‌دهي در سيستم تلفن همراه قطع شده را از مخابرات مطالبه كنند.
کد مطلب: 1175
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ