شرکت زورمو سازوکار بازیهای رایانهای را وارد نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری کرد
ایتنا- یکی از مزایای این سطح بندی این است که کاربران میتوانند به بینش و قضاوت بهتری درباره عملکرد شرکت یا سازمان متبوع خود در زمینه ارتباط با مشتری دست یابند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم شرکت زورمو (Zurmo) که نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را به صورت منبع باز عرضه میکند، اخیراً سازوکار بازیهای رایانهای را به نسخه بتای نرمافزارهای خود افزوده است.
مطابق گزارش وب سایت enterpriseappstoday، استفاده از سازو کار بازیهای رایانههای به شرکتها و سازمانهای کاربر اجازه میدهد فعالیتهای خود در زمینه ارتباط با مشتریان را سطح بندی کنند. این سازو کار در اصل به شرکتها و سازمانهای کاربر در ازای میزان فعالیتشان با نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری امتیاز میدهد و آنها را سطح بندی میکند.
نسخه بتای نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت زورمو فعالیتهای شرکتها و سازمانهای کاربر را بر مبنای اهدف فروش و دیگر عملیات انجام شده بر روی این نرم افزار رتبهبندی میکند.
یکی از مزایای این سطح بندی این است که کاربران میتوانند به بینش و قضاوت بهتری درباره عملکرد شرکت یا سازمان متبوع خود در زمینه ارتباط با مشتری دست یابند.
شرکت زورمو نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری خود را با قابلیتهای اجتماعی نیز سازگار کرده است.
امروزه بسیاری از شرکتهای عرضه کننده خدمات و نرمافزارهای کسب و کار میکوشند برای افزایش کارایی، اشتراک اطلاعات و انسجام فعالیتهای اعضای زیرمجموعه یک سازمان، محیط نرم افزارها و خدمات خود را شبیه شبکههای اجتماعی مثل فیسبوک کنند.
در نسخه بتای نرمافزار CRM شرکت زورمو امتیاز شرکتها و سازمانهای کاربر بر اساس راه انداختن یک کسب و کار جدید، مدیریت حسابها و قطعی شدن فروشها افزایش مییابد.
گفتنی است استفاده از ساز و کارهای بازیهای رایانهای در نرم افزارهای حرفهای و کسب و کار که در انگلیسی به آن gamification میگویند بدین معنا است که عناصر بازیهای رایانهای مثل امتیازدهی و سطح بندی در این نرم افزارها گنجانده میشود تا هم به تقویت بازاریابی اجتماعی شرکتها و سازمانهای کاربر کمک کند و هم کاربران را به فعالیت بیشتر در ترغیب کند.