۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲

3/11 میلیارد تبلیغ ویدیویی آنلاین در دسامبر 2012 مشاهده شد

ایتنا - برای چندمین سال متوالی بار دیگر سایت‌های مختلف وابسته به گوگل موفق شدند بیشترین بازدیدکننده تصاویر ویدیویی آنلاین را از آن خود کنند.

در آخرین ماه سال ۲۰۱۲ میلادی کاربران جهانی با اشتیاق فراوان تصاویر ویدیویی آنلاین را مشاهده کردند و این طور که نتایج بررسی‌های جدید مرکز تحقیقاتی comScore نشان می‌دهد، در این یک ماه ۳/۱۱ میلیارد تبلیغ ویدیویی آنلاین روی اینترنت مشاهده شد.


به گزارش ایتنا طبق آمار منتشر شده از سوی این مرکز، کاربران جهانی در دسامبر ۲۰۱۲ در مجموع ۷/۳۸ میلیارد تصویر ویدیویی تماشا کردند که از بین آنها ۲۲ درصد یا به عبارت دیگر ۳/۱۱ درصد تبلیغ ویدیویی آنلاین بود.

برای چندمین سال متوالی بار دیگر سایت‌های مختلف وابسته به گوگل موفق شدند بیشترین بازدیدکننده تصاویر ویدیویی آنلاین را از آن خود کنند.

در آخرین ماه سال گذشته میلادی ۲ میلیارد تبلیغ ویدیویی آنلاین روی سایت‌های مختلف گوگل مشاهده شد و پس از آن ۸/۱ میلیارد تبلیغ ویدیویی اینترنتی در سایت‌های BrightRoll Video Network و Liverail.com مورد بازدید قرار گرفت.

از نظر تعداد ساعت‌های صرف شده برای تماشای تبلیغات ویدیویی، سایت اینترنتی BrightRoll Video Network توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
در این سایت درمجموع ۹۶۶ دقیقه یا به عبارت دیگر ۱/۱۶ ساعت تبلیغ ویدیویی مشاهده شد.

سایت اینترنتی Meanwhile Hulu بیشترین تعداد کاربر به‌ازای تصاویر مشاهده شده را از آن خود کرد.
این سایت توانست به‌ازای هر تبلیغ مشاهده شده ۶۵ کاربر را به سمت خود جذب کند که این رقم برای تبلیغات مشاهده شده در سایت گوگل ۲۰ کاربر اعلام شد.
 
کد مطلب: 24982
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام