جیپیمورگانچیس ۱۴۰ هزار کارمند خود را به ابزارهای هوش مصنوعی مولد مجهز میکند
به گفته پینتو، این بانک انتظار دارد هر دو ابتکار راندمان عملیاتی آن را طی سه تا پنج سال آینده افزایش دهند. وی گفت: «یا ما قادر خواهیم شد که بدون هزینهکرد بیشتر پردازش به مراتب بیشتری انجام دهیم و یا اینکه هزینههایمان کاهش خواهد یافت».
دانیل پینتو، رئیس و مدیرعامل جیپیمورگانچیس، در کنفرانس خدمات مالی جهانی بارکلیز گفت که این شرکت دستیار هوش مصنوعی LLM Suite را برای 140000 کارمند خود عرضه میکند.
به گزارش ایتنا، پینتو افزود به عنوان بخشی از استراتژی هوش مصنوعی این بانک، ارزیابیهایی نیز برای شناسایی نحوه بهینهسازی خدمات عملیاتی و «هر فرآیند» با استفاده از هوش مصنوعی و مدلهای زبان بزرگ در حال انجام است.
به گفته پینتو، این بانک انتظار دارد هر دو ابتکار راندمان عملیاتی آن را طی سه تا پنج سال آینده افزایش دهند. وی گفت: «یا ما قادر خواهیم شد که بدون هزینهکرد بیشتر پردازش به مراتب بیشتری انجام دهیم و یا اینکه هزینههایمان کاهش خواهد یافت».
جیپی مورگان در اوایل سال جاری میلادی افزایش پروژههای هوش مصنوعی و آموزشهای مرتبط با آن به کارکنانش را آغاز کرد. مدیران این شرکت بر اتخاذ رویکردی عملگرایانه و منضبط تأکید کردهاند، زیرا این طرح در هماهنگی با مهاجرت ادامهدار این بانک به ابر پیش میرود.
صنعت بانکداری مشتاق است تا خود را به قابلیتهای هوش مصنوعی مولد مجهز کند و با خیال راحت بر روی مزایای بالقوه آن بهرهمند شود. بیشتر سازمانها بهجای استقرار عجولانه، برنامههای حسابشدهای برای جلوگیری از مشکلات احتمالی طراحی میکنند.