اتمام پیادهسازی فرآیند درخواست کالا در پرداخت الکترونیک پاسارگاد
مکانیزاسیون این فرآیند، امکان نظارت بر روند اجرایی درخواستها را فراهم نموده و مدیران را قادر میسازد تا گلوگاهها و نقاط قوت و ضعف فرآیند را شناخته و روال موجود را بهبود دهند.
مکانیزاسیون فرآيند درخواست کالای شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد با استفاده از سيستم مديريت فرايندهاي كسبوكار رایورز به اتمام رسید.
به گزارش ایتنا از رایورز فرآیند مزبور، با سیستم کنترل موجودی انبار رایورز در ارتباط بوده و بدین ترتیب، درخواستهای کاربران به صورت یکپارچه و ساختارمند ثبت گردیده، مراحل بررسی درخواست انجام شده و قابلیت رهگیری در تمام مراحل فرآیند امکانپذیر است.
مکانیزاسیون این فرآیند، امکان نظارت بر روند اجرایی درخواستها را فراهم نموده و مدیران را قادر میسازد تا گلوگاهها و نقاط قوت و ضعف فرآیند را شناخته و روال موجود را بهبود دهند.
همچنین شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد پس از اجرای موفقت آمیز این فرآیند، اقدام به خرید ابزار RayBPMS نموده است و واحدهای فناوری اطلاعات و نیز سیستمها و روشهای این سازمان، در حال طراحی و استقرار سایر فرآیندها نظیر فرایند درخواست وام، فرایند درخواست حق اولاد و ... میباشند.