متا از هوش مصنوعی دارای «شخصیت» در پیامرسان خود استفاده خواهد کرد
ایتنا - زاکربرگ این محصولات را بهعنوان ترکیبی از دنیای مجازی و واقعی توصیف کرد و تاکید کرد آنچه متا ارائه میدهد، هوش مصنوعی کمهزینه یا رایگان است که میتواند در زندگی روزمره مردم ادغام شود.
روز چهارشنبه پنجم مهر، شرکت متا اعلام کرد که به زودی مجموعهای از باتهای مجهز به هوش مصنوعی را در پیامرسان خود به کار خواهد گرفت. بر اساس اعلام این شرکت، این باتها شخصیتهای گوناگون خواهند داشت و میتوانند در زمینههای مختلف مانند گردشگری یا آشپزی راهنمایی ارایه دهند.
به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، مارک زاکربرگ، رئیس شرکت متا که در اولین کنفرانس حضوری این شرکت از زمان آغاز همهگیری کرونا صحبت میکرد، گفت که این باتها هنوز در حال ساختاند و محدودیتهایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
این شرکت نام باتهای هوشمند خود را «هوش مصنوعی متا» گذاشته است که میتوانند به سوالات مختلف پاسخ دهند و در بحث شرکت کنند.
به گزارش رویترز، این فناوری قرار است در نوعی عینک پخش زنده نیز به کار برود که میتواند در لحظه به سوالات پاسخ دهد و حتی میتواند تصاویر شبهواقعی ایجاد کند.
زاکربرگ این محصولات را بهعنوان ترکیبی از دنیای مجازی و واقعی توصیف کرد و تاکید کرد آنچه متا ارائه میدهد، هوش مصنوعی کمهزینه یا رایگان است که میتواند در زندگی روزمره مردم ادغام شود.
هوش مصنوعی هیچگاه از هوش طبیعی پیشی نمیگیرد اینها همش تبلیغات است پس از شکست بشر در مهار کرونا که نشاندهنده ضعف علمی انسان بود حالا هوش مصنوعی را وسیله قرار میدهد تا تمام گرفتاریها را بعداً بیندازند گردن هوش مصنوعی و نیز مدتی بشریت را مشغول نگهدارند، فعلا که کاربردش فقط سرگرمی بوده ، و از آنجا میگویم هوش مصنوعی هیچگاه بهتر از هوش طبیعی کار نخواهد کرد مثل اینکه یک موقعی میگفتند دینام و الکتروموتور را که به هم وصل کنید تا ابد دینام برق تولید میکند و الکتروموتور میچرخد که حرف مسخره ای است اینهم مشابه آن