۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵

تکنولوژی موتور BLDC و برد اینورتر در کولر

تکنولوژی موتور BLDC و برد اینورتر در کولرهای آبی
تکنولوژی موتور BLDC و برد اینورتر در کولر
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


تکنولوژی موتور BLDC و برد اینورتر در کولرهای ایرومکس چه مزایایی با خود به همراه دارد؟ موتور BLDC در کولرهای آبی به چه صورت عمل می‌کند؟ برد اینورتر در کولرهای آبی چه تاثیراتی دارد؟
استفاده از سیستم سرمایشی مناسب با آخرین تکنولوژی شرایطی را ایجاد می‌کند تا بتوانید به بهترین نحو فضای خانه و محیط کار را در دمای ایده‌آل قرار دهید. کولرهای آبی ایرومکس این روزها توانسته‌اند با امکانات منحصر به فرد خود از جمله برد اینورتر و موتورهای BLDC نظر بسیاری از مشتریان را جلب کرده و کیفیت بالایی از خود نشان دهند. بر این اساس اگر به فکر خرید این نوع کولر آبی از این فروشگاه معتبر هستید توصیه می‌شود ما را همراهی کنید تا به طور دقیق ویژگی این نوع کولرهای آبی را به دقت مورد بررسی قرار داده و مزایای آن‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
 

فناوری موتور BLDC در کولرهای ایرومکس


اصولا موتورهای BLDC به دلیل اینکه کاربرد بسیار بالایی دارند و طول عمر زیادی از خود نشان داده‌اند توانستند در میان خریداران محبوب ظاهر شوند. از نکات مثبت در مورد این موتور کولر هوشمند آبی ایرومکس باید به کنترل عالی آن اشاره داشته باشیم. موتور BLDC در حقیقت یک موتور بدون جاروبک دی سی است که میزان اصطکاک کمی از خود نشان داده و به دلیل اینکه احتمال استهلاک در آن کم است شرایطی را ایجاد کرده تا بتوانید در زمان طولانی‌تری از کولر استفاده کنید. این موتور شرایطی را ایجاد می‌کند تا انرژی الکتریکی به مکانیکی تبدیل شده و با بهره وری بسیار بالا در مصرف برق صرفه جویی می‌کند به همین دلیل هم توانسته هزینه‌ها را کاهش دهد. بدین ترتیب ایرومکس در تلاش است تا با فناوری موتور BLDC محصولی مناسب را با کیفیت عالی ارائه داده و نیاز به نگهداری از کولر آبی را کاهش دهد.
 
فناوری موتور BLDC در کولرهای ایرومکس
 

استفاده از برد اینورتر در کولرهای آبی ایرومکس


اگر بخواهیم به زبان ساده فرآیند عملکرد برد اینورتر در کولرهای آبی ایرومکس را توضیح دهیم باید بگوییم که این برد یک دستگاه الکترونیکی بسیار کوچک است که جریان مستقیم کولر را به جریان متناوب تبدیل کرده که این فرآیند با استفاده از ترانزیستورها صورت می‌گیرد. در کولر آبی از اینورتر به منظور کنترل کردن سرعت فن استفاده می‌شود که شرایطی را ایجاد می‌کند تا علاوه بر افزایش کاربرد محصول میزان مصرف برق نیز بسیار کاهش پیدا کند.
همچنین با توجه به نحوه عملکرد این دستگاه صداها کاهش پیدا کرده و به دلیل کنترل کردن دور، فضا در مدت زمان کوتاهی به طور همگن خنک می‌شود. نکته مثبتی که در مورد کولرهای آبی ایرومکس با فناوری برد اینورتر وجود دارد را باید کاهش هزینه نگهداری و دمای مطلوب و یکنواخت در نظر بگیریم. اصولا از این نوع فناوری به منظور افزایش طول عمر کولر سلولزی ایرومکس استفاده می‌شود تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.
 

مزایای استفاده از فناوری اینورتر و BLDC در کولرهای آبی ایرومکس


موتور BLDC و برد اینورتر در کولرهای آبی مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارند که برخی از مهمترین آن‌ها به شرح زیر قابل تعریف هستند.
 
فناوری اینورتر و BLDC در کولرهای آبی ایرومکس

مزایای استفاده از موتور BLDC در کولرهای آبی عبارتند از:
   1- کنترل بسیار دقیقی برای سرعت و گشتاور نیرو ارائه داده در نتیجه شرایطی را ایجاد می‌کند تا مصرف کننده بتواند به راحتی تنظیمات فرآیند خنک کردن فضا را انجام دهد. بدین ترتیب کنترل دما آسان می‌شود.
   2- این موتورها به دلیل اینکه بدون جاروبک طراحی شده‌اند طول عمر بیشتری داشته و در برابر آسیب دیدن مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند به همین دلیل هم در دراز مدت نیاز به تعمیر ندارند.
   3- مصرف انرژی در این فناوری کاهش پیدا کرده است و در مقایسه با کولرهای سنتی بسیار کارآمد در نظر گرفته می‌شود، بدین ترتیب اثرات زیست محیطی آن نسبت به محصولات سنتی کمتر است.

برخی از مهمترین مزایای بکارگیری برد اینورتر در کولرهای آبی ایرومکس به شرح زیر هستند:
   1- مهمترین مزیت استفاده از این نوع برد را باید کاهش 30 الی 60 درصدی در مصرف انرژی دانست که در صرفه جویی هزینه‌ها نقش موثری دارد.
   2- اگر به طور متداوم از آن استفاده شود نسبت به محصولات سنتی به تعمیر نیاز نداشته و دچار خرابی نمی‌شود.
   3- سرعت سرمایش در این محصولات از سایر کولرهای سنتی بالاتر بوده و همچنین شرایطی را ایجاد می‌کند تا طول عمر موتور افزایش پیدا کند.
   4- صرفه اقتصادی دارد و استفاده طولانی مدت از آن هزینه بالایی را به دنبال ندارد در نتیجه نسبت به محصولات سنتی توانسته عملکرد بهتر با قیمت کمتری از خود نشان دهد.
 

ویژگی های برد اینورتر و BLDC در کولرهای ایرومکس


برد اینورتر یکی از امکانات کلیدی در کولرهای آبی است که سرعت موتور فن را کنترل کرده و بدین ترتیب این امکان را ایجاد کرده تا سرعت موتور به طور خودکار تنظیم شود. این برد به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد صدای کمی ایجاد کرده و به همین دلیل آلودگی صوتی را کاهش داده است. همچنین موتور bldc کولر آبی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود از جمله کاهش جرقه زنی به انتخابی مطمئن برای خرید تبدیل شده‌اند. به دلیل عدم وجود جاروبک میزان جرقه زنی در سیستم کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث می‌شود تا احتمال آتش سوزی و انفجار کاهش پیدا کند. توان بالایی دارد، بدین ترتیب گشتاور بالایی در حجم و وزن کم داشته و این موضوع قدرت و چابکی کولرهای آبی ایرومکس را نشان می‌دهد.
کولرهای آبی ایرومکس با ادرس سایت https://airomax.co از مجموعه محصولاتی هستند که این روزها با بهترین امکانات در اختیار قرار گرفته تا مشتری بتواند یک محصول مناسب با کارکرد بالا، طول عمر و مصرف برق کم را خریداری کند، به همین دلیل ایرومکس یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه برای خرید است که کولرهای آبی متنوعی را در اختیار قرار داده تا خریداران عزیز با توجه به نیاز خود محصولی مناسب را سفارش داده و از آن استفاده کنند.
کد مطلب: 79211
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام