۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۹

فراخوان ۱۳۴ خودروی برقی در عربستان به دلیل نقص عجیب!

ایتنا - وزارت بازرگانی عربستان سعودی از فراخوان ۱۳۴ خودروی برقی به دلیل کشف نقص عجیب در آنها مربوط به احتمال تشکیل یخ روی شیشه جلو خبر داد.
فراخوان ۱۳۴ خودروی برقی در عربستان به دلیل نقص عجیب!

وزارت بازرگانی عربستان سعودی از فراخوان ۱۳۴ خودروی برقی به دلیل کشف نقص عجیب در آنها مربوط به احتمال تشکیل یخ روی شیشه جلو خبر داد.

به گزارش ایتنا، این وزارتخانه گفت که "نقصی را در گرمکن‌های خنک کننده شناسایی کرده است که ممکن است منجر به ذوب نشدن یخ انباشته شده روی شیشه جلو شود، که دید راننده را مسدود کرده و خطر تصادف را افزایش می‌دهد."

وی توضیح داد که رویه مورد نیاز صاحبان خودروهای فراخوان شده این است که به روز رسانی لازم را از راه دور (OTA) بدون نیاز به مراجعه به شرکت نصب کنند. 

 این شرکت اضافه کرد که هدف آن تضمین ایمنی از فراخوان است که شامل ۱۳۴ خودرو از چندین مدل Lucid از سال 2023 است.

این احضار واکنش‌های طنز و کنایه زیادی را در سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی به همراه داشت که با توجه به دمای بالا در اکثر مناطق عربستان و منطقه، در حالی که یخ به ندرت در زمستان در عربستان سعودی شکل می‌گیرد. 

سپتامبر گذشته، شرکت تولید خودروهای الکتریکی Lucid که اکثریت آن متعلق به صندوق سرمایه گذاری عمومی دولت عربستان است، اولین کارخانه خود را در عربستان سعودی افتتاح کرد و در حال حاضر تحویل خودروهای الکتریکی به خریداران را آغاز کرده است.
کد مطلب: 79837
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام