۰
plusresetminus
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

تصفیه آسا عرضه کننده انواع قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی تایوانی ایرانی است که کیفیت این دستگاه ها با برندهای معتبر جهانی قابل رقابت بوده و فیلترهای آنها کمیاب نیستند و شما در زمان های لازم میتوانید با فیلترهای درجه یک دستگاه خود را سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب نمایید.
خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


استفاده از بهترین تصفیه آب خانگی برای کاهش سختی آب و حذف املاح مضر و آلاینده های آلوده همچون نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم و آهک و دیگر مواد محلول در آب لوله کشی شهری که باعث کاهش سطح ایمنی سلامت بدن انسان میشوند به یک ضرورت در تمام شهرهای ایران تبدیل شده است. شرکت تصفیه آسا عرضه کننده انواع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی آمریکایی ایرانی در بازار ایران است که بهترین تکنولوژی های حذف آلاینده های آلوده را معرفی در سراسر ایران دارای نمایندگی رسمی و انحصاری همچون شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، ایلام، بندرعباس، بوشهر، شیراز، رشت، تبریز، سنندج، مشهد، کرمان، همدان، گرگان، یزد و... با نصب ارسال رایگان و گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات است.
شما میتوانید انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی با بهترین برند تصفیه آب خانگی تصفیه آسا را در سایت این شرکت مشاهده نموده و یا جهت دریافت اطلاعات و مشخصات فنی هر دستگاه و مشاوره با کارشناسان فروش تصفیه آسا به صورت 24 ساعته با شماره 02177167717 تماس برقرار نمایید. کارشناسان فروش تصفیه آسا، بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران را طبق استاندارد جهانی بهداشت و بودجه مد نظر شما در اختیارتان قرار خواهند داد. توجه نمایید که تصفیه آسا عرضه کننده انواع قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی تایوانی ایرانی است که کیفیت این دستگاه ها با برندهای معتبر جهانی قابل رقابت بوده و فیلترهای آنها کمیاب نیستند و شما در زمان های لازم میتوانید با فیلترهای درجه یک دستگاه خود را سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب نمایید. دستگاه های عرضه شده در تصفیه آسا در 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس در انواع مدل های زیر سینکی هستند.
 

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی


طبیعتا در بازار تصفیه آب ایران مدل ها و سیستم های مختلف تصفیه آب برای حذف املاح ریز و درشت آب آشامیدنی به فروش میرسند اما این سیستم ها همگی توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی شهری تهران و کرج و اصفهان و شیراز و رشت و تبریز و دیگر شهرهای ایران که سرشار از مواد مضر هستند را نداشته و نمیتوانند با توجه به سازمان غذا و دارو آمریکا FDA و سازمان جهانی بهداشت NSF املاح بسیار ریز و مضر را تصفیه نمایند. در زیر به بررسی عملکرد چند تکنولوژی و سیستم تصفیه آب میپردازیم و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را به شما معرفی میکنیم تا از آب آشامیدنی تصفیه شده با سلامت کامل بهره مند شوید.
اسمز معکوس
بدون شک بهترین آب تصفیه کن خانگی تایوانی اصل آمریکایی ایرانی باید از سیستم و تکنولوژی حرفه ای اسمز معکوس آر او RO Reverse Osmosis System برای تصفیه آب آشامیدنی بهره گیری نماید. این تکنولوژی با بهره گیری از فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک سیزده لایه ریزبافت Filmtec املاح مضر محلول در آب آشامیدنی که بسیار ریز هستند و با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آن نیستید را به طور کامل از آب لوله کشی شهری حذف نموده و آب آشامیدنی تصفیه شده کاملا پاک و سالم عاری از آلاینده های آلوده در اختیار شما قرار خواهد داد. بهترین برند تصفیه آب تایوانی در ایران، دستگاه مینروا Minerva میباشد که در چهار مدل 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای توسط نمایندگی رسمی و انحصاری تصفیه آسا با بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی عرضه میگردد.
یکی از مهم ترین املاح مضری که توسط سیستم و تکنولوژی اسمز معکوس از آب لوله کشی شهری حذف کامل میگردد فلوراید و نیترات و نیتریت است. نیترات در آب آشامیدنی میتواند باعث کاهش سطح اکسیژن خون در بدن انسان شده و ضررهای جبران ناپذیری برای سیستم ایمنی بدن انسان داشته باشد و یک ماده سرطان زا محسوب میشود. به همین جهت با غشای اسمزی ریزبافت ممبران کاملا به سطح استاندارد و مجاز خود در آب آشامیدنی رسیده و از مولکول آب جداسازی میشود و به پساب فاضلاب هدایت میگردد. در برخی موارد نیترات میتواند منجر به مرگ و میر در نوزادان و افراد میانسال شود. دستگاه تصفیه آب ro خانگی علاوه بر حذف املاح مضر، املاح معدنی مورد نیاز بدن انسان را نیز حفظ مینماید و طبق استاندارد جهانی بهداشت سختی تی دی اس tds آب آشامیدنی تصفیه شده مناسب برای سلامت بدن انسان را بین 30 الی 90 پی پی ام ppm تنظیم مینماید.
 
انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

اولترافیلتراسیون
اگر بخواهیم از دور ریختن پول صحبت کنیم شاید بتوانیم از یک سیستم اولترافیلتراسیون برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده نماییم، اما موضوع مهم اینجاست که بحث سلامت بدن انسان در میان است و نمیتوان روی میزان استاندارد مصرف آب در روز و سلامت آب آشامیدنی روزانه ریسک نمود. در حقیقت سیستم تصفیه آب اولترافیلتراسیون یک تعداد فیلتر سری شده به هم هستند که فاقد پمپ و مخزن ذخیره و ممبران و شیرهای برقی بوده و جزو دستگاه های ارزان قیمت بازار و کوچک و کم جا محسوب میگردند، با این وجود توانایی کاهش سختی آب را نداشته و نمیتوانند املاح مضر موجود در آب شهری را تصفیه کنند به همین جهت به هیچ عنوان هزینه برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی که دارای سیستم تصفیه اولترافیلتراسیون باشد توسط شرکت تصفیه آسا توصیه نخواهد شد.
فرابنفش
گاهی مشاهده میشود که دستگاه تصفیه آب خانگی برای منزل و ویلا ها و شهرک هایی نیاز به نصب دارد که از آب چاه شخصی استفاده میکنند و آب در این مناطق کلرزنی نمیشود. به همین جهت تصفیه آب مینروا که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است علاوه بر تکنولوژی اسمز معکوس یک مدل آر او یو وی RO+UV عرضه و به فروش میرساند که این امکان را به شما میدهد با استفاده از لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش، آب چاه را انگل زدایی و میکروب زدایی نمایید و آن را تبدیل به آب شرب سالم نمایید. تصفیه آب فرابنفش مینروا با مدل RO8_UV توسط نمایندگی رسمی تصفیه آسا عرضه میشود.
قلیایی
این روز ها بر کسی خواص آب قلیایی پوشیده نیست و به همین جهت برند مینروا تایوان به عرضه دو مدل از بهترین تصفیه آب خانگی در بازار ایران نموده که دارای فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی هستند و با افزایش سطح پی اچ PH آب آشامیدنی و نگهداری آن بین 7 الی 7.5 علاوه بر جلوگیری از مضرات نوشیدن آب اسیدی که توسط زنگ لوله های شهری پی اچ آن زیر عدد هفت 7 آمده، به آب تصفیه شده فواید نوشیدن آب قلیایی را نیز اضافه میکند تا از خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی آن در طول روز بهره مند شوید. دستگاه اب قلیایی خانگی مینروا در مدل های هفت مرحله ای یونیزه قلیایی و هشت مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز در سراسر ایران با نصب و ارسال رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.
 

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی


برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی تصفیه آسا، میتوانید با توجه به بودجه مد نظر خود یکی از 4 مدل خانگی مینروا را خریداری نموده و یا اگر برای کافه و سازمان ها نیاز به تصفیه آب قدرتمندتری دارید از لیست قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا، مدل های دو مخزن با کد double tank را انتخاب نمایید که حجم بیشتری آب تصفیه شده در هر دو مخزن ذخیره تحت فشار خود نگهداری نموده و برای دستگاه اسپرسو ساز بسیار مناسب تر میباشند. تصفیه آب مینروا به سبب عرضه توسط شرکت معتبر تصفیه آسا، قطعات درجه یک تایوانی آمریکایی، تکنولوژی حرفه ای اسمز معکوس، گارانتی طلایی بدون قید و شرط و دارا بودن نمایندگی رسمی و انحصاری در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، ایلام، بندرعباس، بوشهر، شیراز، رشت، تبریز، سنندج، مشهد، کرمان، همدان، گرگان، یزد و سراسر ایران با نصب ارسال رایگان، در لیست قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا، صدر جدول قرار گرفته و پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میشود.
 
بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

تصفیه آب مینروا
انواع مدل های خانگی آب شیرین کن مینروا به شرح زیر هستند :
   - تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا Minerva RO8_O2PLUS
   - تصفیه آب هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا Minerva RO7_ALKALINE
   - تصفیه آب شش مرحله ای معدنی ساز مینروا Minerva RO6_50G
   - تصفیه آب هشت مرحله ای لامپ یو وی دار فرابنفش مینروا Minerva RO8_UV
پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در میان مدل های مینروا مدل هشت مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز است که در 8 مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس به حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی میپردازد و وظیفه هر یک از فیلترها با یکدیگر متفاوت است. قیمت فیلتر تصفیه آب تایوانی تصفیه آسا در پک کامل 8 مرحله ای با متریال استاندارد و گیاهی عرضه شده تا هزینه های نگهداری یک آب تصفیه کن در ایران کاملا اقتصادی باشد.
فیلتر مراحل اول تا سوم فیلتر پلی پروپیلن، کربن فعال گرانول و کربن بلاک فشرده به حذف و تصفیه شن و ماسه و رسوبات بزرگتر از 5 میکرون و کلر و کلرامین از آب شهری میپردازند. ممبران آمریکایی فیلمتک Filmtec که بهترین مارک ممبران در دنیا محسوب میشود در مرحله چهارم از دستگاه مینروا، سختی تی دی اس آب را تا زیر 100 کاهش داده و مرحله پنجم پست کربن گیاهی بو طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود میبخشد.
فیلتر شماره 6 مینروا، یک فیلتر معدنی ساز مینرال است که برای جلوگیری از کاهش بیش از اندازه سختی آب آشامیدنی تعبیه شده و املاح معدنی مفید مورد نیاز بدن انسان را همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربناتهای مفید حفظ میکند. فیلتر مرحله 7 شماره هفت آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی به آب خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی خواهد داد و در مهم ترین فیلتر، آنتی باکتریال اکسیژن ساز در مرحله هشتم با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی تصفیه شده، به حذف باکتری های مضر آب شهری تهران و کرج و سراسر لوله کشی کشور ایران میپردازد.
زمان تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله 8 مرحله مینروا مراحل پیش تصفیه اول تا سوم هر چهار الی شش ماه است. زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا برای ممبران اسمز معکوس هر دو الی سه سال تا زمانی که سختی آب بالای 100 نباشد است و برای مرحله پنجم و ششم هر یکسال میباشد و برای مرحله 7 و 8 قلیایی و اکسیژن ساز هر یکسال و نیم است.
تصفیه آب سافت واتر
تصفیه آب سافت واتر Soft Water با قطعات ایرانی چینی تایوانی محصول مشترک بوده و از آنجایی که دارای نمایندگی رسمی و انحصاری نیست توسط شرکتهای مختلف عرضه و به فروش میرسد. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی میتوانید به سراغ برندهایی همچون آکوا و سافت واتر بروید که در رنج قیمت ارزان تر از دستگاه تصفیه آب آمریکایی تایوانی اصل، مقرون به صرفه میباشند و از سیستم اسمز معکوس زیر سینکی نیز بهره مند هستند.
تصفیه آب سی سی کا
تصفیه آب سی سی کا cck یک برند تایوانی اصل و دارای استاندارد جهانی بهداشت است که در سالهای اخیر توسط شرکت های ایرانی تصفیه آب مونتاژ شده و قطعات آن محصول مشترک ایرانی و تایوانی و چینی است و در مدل های 6 مرحله ای 7 مرحله ای و 8 مرحله ای عرضه میگردد. در برخی فروشگاه های تصفیه آب در سراسر ایران محصولات 5 مرحله ای سی سی کا نیز عرضه میشوند که برای بدن انسان ضرر دارند و منسوخ شده اند. سی سی کا از پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار بهره مند است در زیر سینک نصب میشود.
 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی


با توجه به شرایط اقتصادی فعلی لیست قیمت آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا در پایین ترین نرخ ممکن قرار گرفته و تمام محصولات این شرکت از قطعات درجه یک اورجینال و استاندارد تولید و عرضه میگردند. از جمله خدمات شرکت تصفیه آسا که در کنار ارائه قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به مشتریان خود عرضه میکند، تضمین قیمت یکسان و یکپارچه در کنار کیفیت درجه یک است. همچنین گارانتی قطعات انواع محصولات تصفیه آسا، به صورت بدون قید و شرط بوده و خدمات پس از فروش این شرکت مادام العمر میباشد.
 
قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی


شما میتوانید در هر کجای کشور ایران تنها با شماره گیری 02177167717 به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته با کارشناسان فروش تصفیه آسا جهت اطلاع از انواع قیمت دستگاه تصفیه آب آمریکایی تایوانی ایرانی تماس برقرار نموده و مشخصات فنی دستگاه مناسب منزل خود را طبق بودجه و پیشنهاد مشاور فروش خود دریافت نمایید.
کد مطلب: 79995
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام