۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷

حجم آیکلود خودتو با گیفت کارت آیتونز (اپل) بیشتر کن!

در جیب استور با هر بار خرید صاحب امتیازاتی می‌شوید که با تبدیل این امتیازات به تخفیف، در دفعات بعدی خرید ارزان‌تری برای هر نوع گیفت کارت را تجربه می‌کنید.
حجم آیکلود خودتو با گیفت کارت آیتونز (اپل) بیشتر کن!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


چالش اتمام فضای ذخیره سازی گوشی آیفون دیر یا زود گریبان‌گیر هر کاربر محصولات اپل می‌شود. علاوه بر این گاهی اوقات پیش می‌آید که علاقه‌ای به ذخیره داده‌ها، فایل‌ها و فیلم و عکس‌هایمان در گوشی یا کامپیوتر نداشته باشیم. در هر دو این حالت‌ها بهترین کاری که می‌توان انجام داد، استفاده از سرویس اشتراک گذاری آیکلود (iCloud) است؛ سرویسی با فضای منحصر به ‌فرد برای هر کاربر اپل که امکان بکاپ گیری و ذخیره هر فایلی در دستگاه‌های اپل را به کاربران ارائه می‌دهد.
با این حال مسئله اصلی در مورد آیکلود جایی مشخص می‌شود که می‌فهمیم هر کاربر تنها تا 5 گیگ امکان ذخیره فایل در این فضا را دارد و برای دریافت فضای بیشتر باید سراغ خرید حجم آیکلود با گیفت کارت آیتونز (اپل) برود. در این نوشته قصد داریم با ارائه گزارشی از جیب استور، پلتفرم ارائه دهنده خدمات ارزی و گیفت کارت، به شرح آموزشی درباره نحوه افزایش حجم آیکلود با گیفت کارت بپردازیم.
 

نگاهی به فضای سرویس آیکلود (iCloud)


قبل از هر چیزی باید نسبت به این موضوع آگاه باشید که نگذارید فضای ذخیره سرویس آیکلود تمام شود. چراکه در این حالت امکان همگام سازی داده‌ها با سایر دستگاه‌ها نیز از شما سلب می‌شود. پس در ابتدا سراغ بررسی حجم آیکلود با طی کردن مراحل زیر بروید:
   - در دستگاه آیفون به بخش تنظیمات (Setting) بروید و روی اپل آیدی (AppleID) کلیک کنید.
   - حال در حساب اپل آی دی به دنبال آیکلود باشید و روی آیکون آن کلیک کنید.
   - در این بخش به Manage Storage بروید و میزان فضای ذخیره باقی مانده را بررسی کنید تا از حجم باقی مانده برای ذخیره سازی نیز مطلع شوید.
با سرویس آیکلود فضایی برای ذخیره سازی انواع فایل‌ها و داده‌ها ایجاد می‌شود که می‌توان با اطمینان خاطر از بابت امنیت بالا و عدم افشای اطلاعات، اقدام به ذخیره سازی هر نوع فایلی در این فضای ابری کرد. iCloud به صورت پیش فرض تنها فضای 5 گیگ را جهت ذخیره داده‌ها در اختیار هر کاربر قرار می‌دهد و اگر فردی قصد ذخیره اطلاعات در حجم بیشتر این فضا را داشته باشد، باید سراغ خرید حجم آیکلود با گیفت کارت آیتونز برود.
 

آشنایی با پلتفرم آیتونز برای افزایش حجم آیکلود


هر گیفت کارتی دارای کد چند رقمی است که برای شارژ حساب‌های کاربری بین المللی به کار می‌رود. گیفت کارت آیتونز هم از جمله کارت‌های محبوب کاربران اپل است که قابلیت‌های بسیاری را در خود جای داده است. شما با خرید گیفت کارت آیتونز و مراجعه به فروشگاه iTunes به قابلیت‌های زیر دسترسی پیدا می‌کنید:
   - فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و محتواهای ویدئویی مختص کودکان
   - موسیقی، پادکست و پلی لیست‌های محبوب جهانی
   - کتاب‌های دیجیتالی و صوتی
   - هزاران بازی متنوع و آیتم‌های بازی‌ها
   - برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی مخصوص کاربران اپل
   - اشتراک اپل موزیک و آیتونز مچ
خرید گیفت کارت آیتونز علاوه بر فراهم ساختن تمامی امکانات بالا، امکان خرید حجم برای فضای ابری اپل یا همان آیکلود را هم مهیا می‌کند. در این راستا کمپانی اپل حجم ذخیره سازی آیکلود با پرداخت اشتراک ماهیانه یا سالانه را با فضاهای 50 گیگابایت، 200 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت را برای کاربران در نظر گرفته است.
   مطلب پیشنهادی: مقایسه آیکلود و گوگل درایو
برای این که بتوانید فضای آیکلود خود را افزایش دهید، در قدم اول لازم است سراغ خرید و وریفای اپل آیدی بروید. بعد از آن که اپل آیدیتان فعال شد، با اطلاعات مربوط به آن وارد حساب اپل آیدی شوید. (البته بعد از خرید اپل آیدی و فعالسازی آن حتما ایمیل و رمزعبور را تغییر دهید تا بعدا مشکلی برای حسابتان ایجاد نشود.)
در مرحله بعدی نوبت به خرید حجم برای فضای آیکلود می‌رسد. برای این منظور باید اکانت اپل آیدی خود را شارژ کنید. کاری که گیفت کارت آیتونز برایتان انجام می‌دهد!
 

افزایش فضای ذخیره آیکلود در آیفون و آیپد


افزایش حجم آیکلود با شارژ اپل آیدی در دستگاه‌های اپل با یکدیگر فرق دارد. اگر قصد خرید گیفت کارت و ردیم کردن آن در آیفون یا آیپد را دارید، مراحل زیر را طی کنید:
   - در قدم اول به تنظیمات مراجعه کنید و روی حساب اپل آیدی کلیک کنید.
   - پس از آن به حساب آیکلود بروید و به بخش مدیریت فضای ذخیره سازی (Manage Storage) بروید.
   - حال در این مرحله کافیست حجم مدنظر خود (50 گیگابایت تا 2 ترابایت) را انتخاب کنید.
   - روی گزینه خرید (Buy) کلیک کنید و دستورالعملی که بعد از خرید گیفت کارت آیتونز باید اجرایی کنید را در این مرحله به انجام برسانید.
نکته بسیار مهم: «حساب اپل آیدی شما قبل از رسیدن به مرحله خرید حجم آیکلود باید شارژ شود. این کار با خرید و ردیم کردن گیفت کارت آیتونز انجام می‌گیرد که در ادامه نحوه خرید و فعال سازی آن را شرح می‌دهیم.»
 

افزایش فضای ذخیره آیکلود در مک


در خصوص مراحل فعال سازی حجم بیشتر آیکلود در مک لازم است مسیر زیر را طی کنید:
   - روی منوی اپل در سمت چپ صفحه کلیک کرده و گزینه System Preferences را بزنید و سپس گزینه آیکلود iCloud را انتخاب کنید.
   - بعد از رفتن به بخش Manage در صفحه آیکلود روی Buy more Storage یا Change Storage Plan کلیک کنید.
   - حال با انتخاب یکی از پلن‌های حجمی (50 گیگابایت تا 2 ترابایت) و کلیک روی Next Click به صفحه خرید منتقل می‌شوید و با وارد کردن رمز اپل آیدی مراحل خرید پلن حجمی به پایان می‌رسد. (البته همانطور که گفتیم تمام این‌ها زمانی ممکن می‌شود که اکانت اپل آیدی شما با گیفت کارت آیتونز شارژ شده باشد.)
 
حجم آیکلود خودتو با گیفت کارت آیتونز (اپل) بیشتر کن!
 

خرید گیفت کارت آیتونز برای شارژ حساب اپل آیدی


   - برای شارژ حساب اپل آیدی قبل از هر چیزی باید پلن مدنظرتان برای خرید اشتراک آیکلود را مشخص کنید. برای نمونه اگر قصد افزایش فضای آیکلود به 50 گیگابایت را دارید، گیفت کارت 1 دلاری برای اشتراک یک ماهه آیکلود به کارتان می‌آید. اما اگر قصد افزایش فضا به یک ترابایت را دارید، باید ماهانه 10 دلار پرداخت کنید.
   - بنابراین بعد از این که پلن مدنظرتان معلوم شد از وبسایت جیب استور اعتبار گیفت کارت را انتخاب کنید و پرداخت ریالی را انجام دهید. بعد از این پرداخت امتیازاتی به حساب کاربری شما در جیب استور اضافه می‌شود که در خریدهای بعدی می‌توانید این امتیازات را به تخفیف در خرید گیفت کارت تبدیل کنید.
   - بعد از این که گیفت کارت را از وبسایت جیب استور خریداری کردید، برای شارژ اپل آیدی وارد اپ استور شوید.
   - سپس روی تصویر پروفایل اپ استور کلیک کنید و گزینه ردیم گیفت کارت (Redeem Gift Card or Code) را بزنید.
   - در آخر برای ردیم کردن گیفت کارت و شارژ حساب کاربری از اسکن کارت با گزینه Use Camera یا وارد کردن دستی کد 16 رقمی گیفت کارت also enter your code manually استفاده کنید.
   - به این ترتیب اگر کد وارد کرده شما صحیح باشد، حساب اپل آیدی شارژ می‌شود و با اعتبار آن می‌توانید اقدام به خرید پلن مدنظرتان از بین حجم‌های سرویس آیکلود نمایید.
 

گیفت کارت آیتونز؛ راهکاری برای خرید حجم آیکلود


در این نوشته به این موضوع پرداختیم که سرویس آیکلود هر چند تا 5 گیگابایت فضای رایگان در اختیاران کاربران قرار می‌دهد، اما برای دسترسی به فضای بیشتر لازم است هر فردی سراغ خرید فضای ذخیره سازی به صورت ماهانه یا سالانه برود. برای این منظور حساب اپل آیدی باید به میزان لازم (با توجه به حجم مدنظر برای خرید فضای آیکلود) شارژ شود. این کار تنها با خرید گیفت کارت آیتونز و شارژ حساب اپل آیدی با ردیم این نوع گیفت کارت امکان پذیر است.
شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت اپل و یا هر گیفت کارتی که مدنظر دارید به جیب استور مراجعه کنید. در جیب استور با هر بار خرید صاحب امتیازاتی می‌شوید که با تبدیل این امتیازات به تخفیف، در دفعات بعدی خرید ارزان‌تری برای هر نوع گیفت کارت را تجربه می‌کنید. خوشبختانه در 10 سال اخیر جیب استور با بیش از 40000 مشتری وفادار درس خود را در مسیر ارائه خدمات پرداخت ارزی پس داده و در این راه تمام تلاش خود را در جلب رضایت همراهان خود قرار داده است. تمام این موارد دست به دست هم داده و جیب استور را به یکی از بهترین وبسایت‌های ارائه دهنده متنوع‌ترین گیفت کارت‌ها تبدیل کرده است.
کد مطلب: 79960
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام