۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶

بهترین سرور مجازی ایران در سال 1403 (معرفی 8شرکت برتر)

اگر به دنبال بهترین سرور مجازی در ایران هستید و از میان گزینه های مختلف انتخاب برایتان سخت است، در این مقاله به صورت بیطرفانه به بررسی امکانات و ویژگی های هر یک از ارائه دهندگان سرور مجازی در ایران می پردازیم تا راحت تر میزبانی وب متناسب با نیازتان انتخاب کنید.
بهترین سرور مجازی ایران در سال 1403 (معرفی 8شرکت برتر)
---------------- رپورتاژ آگهی -----------------


یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های میزبانی وب، سرور مجازی (VPS) است که برای سایت‌ها و برنامه‌هایی که به منابع زیادی نیاز دارند، مناسب است. اگر به دنبال یک سرویس هاستینگ قدرتمند مانند یک سرور فیزیکی هستید، سرور مجازی یک ماشین مجازی است و با سرعت بالا، قابلیت ارتقا و قیمت مناسب، عملکردی مشابه یک سرور فیزیکی عمل می‌کند و می‌توانید از قدرت و پایداری بالای آن بهره‌مند شوید.
 

معرفی بهترین سرور مجازی ایران


اگر شما هم به دنبال خرید سرور مجازی هستید، در این مقاله 8 تا از بهترین سرور مجازی ایران را بررسی می‌کنیم. در جدول زیر به‌صورت خلاصه ویژگی‌های هر شرکت را معرفی کرده‌ایم و در ادامه، جزئیات بیشتری را درباره هر یک از این ارائه‌دهندگان vps توضیح خواهیم داد.
 
  قیمت ماهانه موقعیت دیتاسنتر حافظه
راست چین کلود 990 هزار تومان ایران آسیاتک/همراه اول SSD
لیموهاست 990 هزار تومان ایران/آلمان پارس آنلاین/شاتل NVMe
پارس وی دی اس 320 هزار تومان 47 کشور آسیاتک /شاتل/ های وب NVMe
ایران سرور 499 هزار تومان ایران/ فرانسه/آلمان افرانت/پارس آنلاین NVMe
آذرآنلاین 328 هزار تومان 15 کشور آسیاتک NVMe
پارس پک 315 هزار تومان 7 کشور آسیاتک / های وب SSD
ایران هاست 480 هزار تومان ایران و کانادا های وب/ شاتل NVMe
آسیاتک 348 هزارتوامان ایران ارائه دهنده دیتاسنتر SSD
 
 

راست چین کلود


یکی از بهترین سرور مجازی ایران، راست چین کلود است که با داشتن جدیدترین سخت‌افزارها، پنل‌های متنوع، قیمت مناسب، بالاترین آپتایم و تحویل آنی انتخاب را برای شما آسان می‌کند. سرور مجازی راست چین کلود مناسب کسانی است که به دنبال یک سرور با امکانات حرفه‌ای هستند و قصد دارند از آن برای تست نرم‌افزار، بازی، ترید و میزبانی سایت‌های بزرگ استفاده کنند. با داشتن امکانات و ویژگی‌های زیر، راست چین کلود بهترین سایت خرید سرور مجازی ایران محسوب می‌شود:
   - پردازنده قوی
   - سیستم کشینگ
   - پردازنده 12Core CPU
   - پهنای باند و ترافیک ۱ ترابایت
   - آپتایم بالای 99%
   - تخفیف 20% سالیانه
 
راست چین کلود بهترین ارائه دهنده سرور مجازی در ایران
 

لیموهاست


یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده سرور مجازی در ایران شرکت لیمو هاست است که با ارائه پلن های مختلف، قیمت مناسب و پشتیبانی حرفه‌ای توانسته کاربران زیادی را جذب کند. سرورهای مجازی در لیموها ست دارای ویژگی زیر هستند:
   - دارای پهنای باند نامحدود
   - امکان انتخاب سیستم عامل
   - امکان شخصی سازی و ارتقا
   - مانیتورینگ و پشتیبانی 24 ساعته
   - سرور مجازی مجهز به حافظه پرسرعت NVMe
   - امنیت بالا
 

پارس وی دی اس


یکی از شرکت هایی که به صورت خاص بر روی سرور مجازی تمرکز شده پارس وی دی اس است. این شرکت از 47 کشور مختلف مانند هلند، فرانسه، آمریکا، کانادا، انگلیس، امارات، مالزی و… خدمات سرور مجازی ارائه می دهد و می‌توانید بر اساس نیازتان موقعیت جغرافیایی مورد نظرتان را انتخاب کنید. پارس وی دی اس یکی از بهترین سرور مجازی ایران است و دارای امکانات زیر است:
   - ارائه آی پی اختصاصی و ثابت
   - آپتایم بالا
   - سیستم عامل لینوکس و ویندوز
 

پارس پک


یکی از بهترین سرور مجازی ایران، پارس پک است که در سال‌های اخیر با ارائه سخت‌افزار قدرتمند و سرورهای ابری، توانسته رضایت کاربران خود را جلب کند. پارس پک امکان تست یک‌روزه را فراهم کرده و سرورهای خود را در سه سیستم‌عامل مختلف ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از سرورهای این شرکت در ۷ کشور، از جمله آلمان، ترکیه، فرانسه، کانادا و ایران استفاده کنید. از نظر امنیت، پارس پک بسیار قوی عمل می‌کند و دارای فایروال‌های قدرتمندی است که امنیت سرورها را تضمین می‌کنند.
   - دارای پلن یک روزه رایگان
   - فایروال قدرتمند
   - سیستم عامل لینوکس، ویندوز، میکروتیک
   - امکان دسترسی Admin و Root
   - فضای بکاپ رایگان
 

ایران سرور


یکی از شرکت های فعال در ارائه انواع خدمات میزبانی وب شرکت ایران سرور است که بیش از 20 سال سابقه دارد. سرورهای مجازی این شرکت دارای امکانات حرفه ای و امکان شخصی سازی دلخواه و دارای ویژگی‌های زیر هستند:
   - پشتیبانی 24 ساعته
   - پهنای باند بالا
   - امکان نصب نرم افزارها دلخواه
   - دارای سیستم عامل لینوکس و ویندوز
 

آذرآنلاین


اگر به دنبال بهترین سرور مجازی در ایران هستید، شرکت آذرآنلاین یکی از ارائه‌دهندگان قدرتمند با سرورهایی با سرعت بالا است. آذرآنلاین علاوه بر ارائه سرور مجازی در ایران، در ۱۵ کشور دیگر از جمله انگلستان، آمریکا، و استرالیا نیز سرور مجازی ارائه می‌دهد. این شرکت با تنوع در مکان‌های جغرافیایی و کیفیت بالای خدمات، انتخاب مناسبی برای کاربران حرفه‌ای است.
   - نصب و راه اندازی رایگان
   - پهنای باند تا 4 ترابایت
   - سیستم عامل لینوکس و ویندوز
   - مجازی ساز ESXi و KVM
 
بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی در ایران
 

ایران هاست


ایران هاست از شرکت های معتبر ارائه دهنده سرور مجازی است و می‌توانید با تخفیف 20% سالیانه خریداری کنید. سرور مجازی ایران هاست دارا منابع اختصاصی است و می توانید سیستم عامل دلخواه تان را انتخاب کنید و در صورت نیاز سیستم عامل را تغییر دهید. ایران هاست دارای ویژگی‌های زیر است:
   - سرویس مدیریت سرور
   - تحویل فوری
   - آپتایم 99%
   - سیستم عامل لینوکس و ویندوز
   - سخت افزار قدرتمند
   - امنیت بالا و فایروال قوی
 
معرفی بهترین سرور مجازی در ایران شرکت ایران هاست
 

آسیاتک



شرکت آسیاتک معمولا به عنوان ارائه دهنده اینترنت adsl شناخته می شود اما یکی از بزرگترین ارائه دهنده های دیتاسنتر ایران است.. آسیاتک با داشتن دیتا سنتر قوی در تهران، تبریز و شیراز بهترین سایت خرید سرور مجازی است و با چند کلیک و به صورت آنی می توانید سرور مجازی را دریافت کنید. از مهمترین ویژگی های سرور مجازی آسیاتک می توان موارد زیر را نام برد:
   - سرورهای پیشرفته و قدرتمند HP
   - دیسک‌های پرسرعت SSD
   - پشتیبانی 24 ساعته
   - امکان تست به صورت رایگان
   - سه سیستم عامل ویندوز، لینوکس و میکروتیک
   - امکان پرداخت به صورت روزانه و ساعتی
امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد و بتواند vps حرفه ای را از بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی تهیه کنید. در صورتی که از هر کدام از ارائه دهندگان سرور مجازی در ایران استفاده کردید نظرتان را در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.
 

سوالات متداول درباره بهترین سرور مجازی در ایران


ویژگی بهترین سرور مجازی ایران کدام است؟
عملکرد قوی و پایدار با استفاده از سخت‌افزارهای به‌روز، امکان انتخاب از بین چندین موقعیت جغرافیایی، پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله ویژگی بهترین سرور مجازی ایران است. قابلیت ارتقا و مقیاس‌پذیری سرورها، پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته،امنیت بالا و قیمت‌های رقابتی از دیگر عوامل مهمی هستند که یک سرور مجازی را در ایران به بهترین انتخاب برای کاربران حرفه‌ای تبدیل می‌کنند.
بهترین سایت خرید سرور مجازی ایران کدامند؟
در حال حاضر شرکت های زیادی در ایران سرور مجازی ارائه می دهند. از بهترین و معروف ترین شرکت های ارائه دهنده vps می توان موارد زیر را نام برد:
   - راست چین کلود
   - لیموهاست
   - پارس وی دی اس
   - ایران سرور
   - آذرآنلاین
   - پارس پک
   - ایران هاست
   - آسیاتک
سرور مجازی مناسب چه کسانی است؟
سرور مجازی مناسب کسانی است که به دنبال یک میزبانی قدرتمند با قابلیت‌های انعطاف‌پذیر هستند اما نمی‌خواهند از سرورهای فیزیکی استفاده کنند. این نوع سرور به ویژه برای وب‌سایت‌های با ترافیک بالا، کسب‌وکارهای آنلاین، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، گیمرها، تریدرها و… که نیاز به منابع اختصاصی دارند، مناسب است. اگر به دنبال کنترل بیشتر بر روی سرور، سرعت،پایداری بیشتر و امنیت بالا هستید می‌توانید از سرور مجازی استفاده کنید.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره سرور مجازی از طریق راه های ارتباطی زیر با ماتماس بگیرید تا کارشناسان راست چین کلود شما را راهنمایی کنند:
سایتhttps://cloud.rtl-theme.com/
تلفن: 02191692117
ایمیل: info@cloud.rtl-theme.com
آدرس: شهرکرد، خیابان کاشانی، کوچه 85
کد مطلب: 80539
برچسب ها: رپرتاژ رپورتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


یحیی مهدویان
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت هایی که معرفی کردید از بهترین های هاستینگ هستند و هم از نظر امکانات و هم از نظر خدماتی که ارائه میدن خیلی خوبن
من برای پروژه هام از سرور مجازی راست چین و ایران سرور استفاده کردم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام