۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۶
با تصویب 521 میلیون دلار

کمک مالی دولت آمریکا برای ساخت شارژرهای بیشتر برای خودروهای برقی

ایتنا - تلاش‌ها برای دستیابی به این هدف بسیار کند بوده است. واشنگتن‌پست در ماه مارس گزارش داد که از زمان اعلام طرح مذکور و تخصیص بودجه آن توسط کنگره از دو سال پیش، تنها هفت ایستگاه شارژ باز (با فقط 38 نقطه برای خودروهای الکتریکی) ساخته شده است.
کمک مالی دولت آمریکا برای ساخت شارژرهای بیشتر برای خودروهای برقی
وعده دولت بایدن برای قرار دادن ایستگاه‌های بیشتر شارژ خودروهای الکتریکی در جاده‌های آمریکا دقیقاً مطابق برنامه‌ریزی پیش نرفته است، اما دور جدیدی از کمک‌های مالی فدرال می‌تواند برای آن مفید واقع شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، 521 میلیون دلار کمک مالی فدرال برای توسعه زیرساخت‌های خودروهای برقی و ساخت پورت‌های شارژ بیشتر در جاده‌های آمریکا اعطا شده است.
 
وزارت انرژی و مدیریت بزرگراهی فدرال 321 میلیون دلار از این کمک مالی را برای توسعه زیرساخت شارژ EV در 29 ایالت و همچنین منطقه کلمبیا اختصاص داده است. بر اساس گزارش رویترز، 200 میلیون دلار باقیمانده «10 پروژه شارژ سریع کریدور» را تأمین مالی خواهد کرد. لیست کامل دریافت‌کنندگان این کمک هزینه در وب سایت وزارت حمل و نقل آمریکا ذکر شده است.
 


دو شهر بزرگ بخش قابل‌توجهی از این کمک‌ها را دریافت خواهند کرد: میلواکی 15 میلیون دلار برای نصب شارژر در 53 سایت مختلف دریافت خواهد کرد، در حالی که آتلانتا 11.8 میلیون دلار برای نصب یک هاب شارژ سریع DC در فرودگاه هارتسفیلد-جکسون آتلانتا با 50 فست‌شارژر دریافت خواهد کرد.
 
این کمک‌های مالی بخشی از تلاشی برای شروع یک طرح 7.5 میلیارد دلاری برای ساخت 500000 ایستگاه شارژ EV تا سال 2030 است. با این حال، تلاش‌ها برای دستیابی به این هدف بسیار کند بوده است. واشنگتن‌پست در ماه مارس گزارش داد که از زمان اعلام طرح مذکور و تخصیص بودجه آن توسط کنگره از دو سال پیش، تنها هفت ایستگاه شارژ باز (با فقط 38 نقطه برای خودروهای الکتریکی) ساخته شده است.
 
کد مطلب: 80552
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام