۰
plusresetminus
جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۶
با به‌روزرسانی‌های جدید

عرضه «اپل اسپورتس» برای پیگیری مسابقات فوتبال

ایتنا - به زودی، امکان پیگیری بازی‌ها برای 15 لیگ مختلف آمریکا از جمله NFL، NCAAF، لیگ برتر فوتبال (MLS)، لیگ برتر بیسبال (MLB) و انجمن ملی بسکتبال (NBA) با این اپ فراهم خواهد شد.
عرضه «اپل اسپورتس» برای پیگیری مسابقات فوتبال
اپ ورزشی Apple Sports برای کاربران آیفون این امکان را فراهم می‌آورد که تمام بازی‌های فوتبال را در طول فصل پیگیری کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، به جدیدترین به‌روزرسانی «اپل اسپورتس» اعلان‌ها و قابلیت‌های جامع‌تری برای بازی‌های لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) و فدراسیون فوتبال ملی دانشگاهی (NCAAF) اضافه شده است.

این اپ نه تنها نتیجه بازی‌ها و آمار لحظه به لحظه آنها را به نمایش در می‌آورد، بلکه به روزرسانی‌های بازی به بازی را برای امتیازدهی درایوها با «ردیاب درایو پویای» جدید خود، که می‌تواند مکان توپ را در زمین نشان دهد، نیز ارائه می‌دهد. اپ اپل اسپورتس همچنین در طول هر بازی فرصت شرط بندی را به طور لحظه‌ای فراهم می‌آورد.
 

همچنین یک صفحه کشویی به این اپ اضافه می‌شود که مجهز به نمایش نتایج مسابقات اصلی بازی‌های مختلف، فید دریافت تازه‌ترین خبرهای تیم‌های مورد علاقه کاربر، و یک عملکرد جستجو که پیدا کردن و مرور بازی‌های مختلف را آسان‌تر می‌کند شده است. این قابلیت‌ها با نسخه بتای iOS 18 در پاییز عرضه خواهند شد.
 
اپلیکیشن اپل اسپورتس در ماه فوریه به صورت رایگان عرضه شد و اکنون در اپ استور در دسترس است. به زودی، امکان پیگیری بازی‌ها برای 15 لیگ مختلف آمریکا از جمله NFL، NCAAF، لیگ برتر فوتبال (MLS)، لیگ برتر بیسبال (MLB) و انجمن ملی بسکتبال (NBA) با این اپ فراهم خواهد شد. اپل می‌گوید لیگ‌های بیشتری در به روزرسانی‌های آینده به این اپ اضافه خواهد شد.
کد مطلب: 80618
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام