۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۵
در آخرین نسخه‌های بتای iOS و iPadOS

ابزار هوش مصنوعی اپل برای حذف اشیا در Photos

ایتنا - قابل‌توجه‌ترین ویژگی آن ابزار پاکسازی در برنامه Photos است که بسیار شبیه Magic Eraser گوگل است. هدف این است که کاربر بتواند بدون دستکاری سوژه، اشیاء پس‌زمینه را از عکس‌های خود حذف کند - حتی اگر آیتم نامطلوب موردنظر با شخصی که روی آن تمرکز کرده است همپوشانی داشته باشد
ابزار هوش مصنوعی اپل  برای حذف اشیا در Photos
آخرین نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده iOS 18.1 و iPadOS 18.1 اپل ارائه شدند و شامل چند ویژگی جدید Apple Intelligence هستند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، قابل‌توجه‌ترین ویژگی آن ابزار پاکسازی در برنامه Photos است که بسیار شبیه Magic Eraser گوگل است. هدف این است که کاربر بتواند بدون دستکاری سوژه، اشیاء پس‌زمینه را از عکس‌های خود حذف کند - حتی اگر آیتم نامطلوب موردنظر با شخصی که روی آن تمرکز کرده است همپوشانی داشته باشد. به گفته اپل، این ابزار می‌تواند سایه و انعکاس یک شی‌ء ناخواسته را نیز حذف کند.
 
این شرکت خاطرنشان کرده است که اپ Photos عناصر پس‌زمینه که موجب حواس‌پرتی می‌شوند را شناسایی خواهد کرد تا کاربر بتواند آنها را با یک کلیک یا تپ حذف کند. همچنین کاربر می‌تواند دور شیئی که می‌خواهد حذف شود دایره بکشد یا روی آن قلم مو بکشد. وقتی بزرگ‌نمایی هم بکنید، Clean Up می‌توانید بر روی جزئیات ظریف‌تر نیز کار کند. این ابزار با هر تصویر روی رول دوربین شما، از جمله تصاویری که با آیفون یا آیپد قدیمی‌تر یا حتی یک DSLR گرفته‌اید، سازگاری دارد.
 

یک به‌روزرسانی کوچک‌تر دیگر اپل اینتلیجنس در تازه‌ترین نسخه بتا وجود دارد. کسانی که بیلدهای قبلی آن را بررسی کرده‌اند می‌توانستند خلاصه‌ای از چند اعلان‌های ایمیل و پیام‌ها را دریافت کنند. این ویژگی اکنون برای سایر اپ‌ها نیز کار می‌کند.
 
تنها دستگاه هایی که در حال حاضر از ویژگی‌های اپل اینتلیجنس پشتیبانی می‌کنند آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس و مک و آیپد با تراشه M1 یا جدیدتر هستند. هر کسی که آیفون یا آیپد سازگاری داشته باشد می‌تواند آخرین نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده iOS 18.1 و iPadOS 18.1 را نصب کند، اما همیشه ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که نسخه‌های بتا ممکن است باگ‌هایی داشته باشند. بنابراین اگر دستگاه ثانویه‌ای برای آزمایش ندارید و نمی‌خواهید در معرض خطر مشکلات اساسی در گوشی اصلیتان قرار بگیرید حداقل ابتدا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
 
بعید است که ویژگی‌های اپل اینتلیجنس در اولین نسخه‌های عمومی iOS 18 و iPadOS 18، که به زودی پس از رویداد ماه آینده آیفون 16 در دسترس قرار خواهند گرفت، گنجانده شوند. آنها احتمالاً در iOS 18.1 و iPadOS 18.1 که انتظار می‌رود در ماه اکتبر قابل دسترسی شوند عرضه خواهند شد.
 
کد مطلب: 80567
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام