۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۰

آگهی‌ هم به خلاصه نتیجه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل اضافه شد

اکنون در برخی از نتایج جستجو، محصولات پیشنهادی همراه با پاسخ‌های هوش مصنوعی ظاهر می‌شوند. به عنوان مثال، اگر جستجو کنید که چگونه لکه چمن را از روی شلوار پاک کنید، پاسخ هوش مصنوعی گوگل علاوه بر ارائه نکات، محصولاتی را نیز پیشنهاد می‌کند که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.
آگهی‌ هم به خلاصه نتیجه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل اضافه شد
گوگل به‌طور رسمی نمایش آگهی‌ها را به خلاصه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود اضافه کرده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، اکنون در برخی از نتایج جستجو، محصولات پیشنهادی همراه با پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی ظاهر می‌شوند. به عنوان مثال، اگر جستجو کنید که چگونه لکه چمن را از روی شلوار پاک کنم، هوش مصنوعی گوگل علاوه بر ارائه نکات و راهنمایی‌ها، محصولاتی را نیز پیشنهاد می‌دهد که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. این محصولات با برچسب «دارای حامی مالی» نمایش داده می‌شوند و تنها زمانی ظاهر می‌شوند که سؤال شما جنبه تجاری داشته باشد.

گوگل از ماه مه در حال آزمایش نمایش تبلیغات در قسمت AI Overviews بوده و اکنون تصمیم به اجرایی کردن کامل این ویژگی گرفته است، زیرا معتقد است که این کار به کاربران کمک می‌کند تا سریع‌تر با محصولات و خدمات مرتبط ارتباط برقرار کنند. این ویژگی در حال حاضر فقط در آمریکا و بر روی نسخه موبایل فعال شده است. مایکروسافت نیز به‌طور مشابه تبلیغات را در چت‌بات کوپایلوت خود نمایش می‌دهد.

 

همچنین، گوگل تغییراتی در ساختار خلاصه‌های ارائه‌شده توسط هوش مصنوعی (AI Overviews) ایجاد کرده و، پس از آزمایش آن در ماه اوت، حالا صفحات وب استناد شده را به‌طور برجسته‌تری در سمت راست نمایش می‌دهد که این تغییر به افزایش ترافیک سایت‌های پشتیبانی‌شده منجر می‌شود.

علاوه بر این، گوگل قابلیت جدیدی به نام صفحات جستجوی سازمان‌دهی‌شده با هوش مصنوعی را ارائه کرده که به جای نمایش فقط لیست لینک‌ها، اطلاعات مرتبط را به صورت اختصاصی‌شده برای کاربر نمایش می‌دهد. این قابلیت فعلاً برای جستجوهای مرتبط با دستور پخت غذا و ایده‌های غذایی در نسخه موبایل در آمریکا فعال است.

 
کد مطلب: 81146
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ