۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷

آیا ازرش واقعی سیم کارت همراه اول خود را می دانید؟

شما میتوانید برای تعیین قیمت دقیق شماره خود به راحت ترین روش و با شماره گیری شماره های دفتر پیشخوان جم و ارتباط با مشاوران ما، در کمترین زمان ممکن قیمت سیم کارت خود را داشته باشید.
آیا ازرش واقعی سیم کارت همراه اول خود را می دانید؟
---------------- رپورتاژ آگهی -----------------

با گذشت تقریبا ۳۰ سال از عرضه اولیه سیمکارت۰۹۱۲ توسط شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۷۳ که بعدها شرکت ارتباطات سیار به نام همراه اول تغییر نام و واگذار گردید، قیمت سیمکارت ۰۹۱۲ رشد چشمگیری داشته است.

قیمت گذاری سیم کارت یکی از مهمترین و تخصصی ترین مقوله ها در بازار سیم کارت است. یکی از دقدقه های بسیار مهم برای کسی که می خواهد سیم کارت خود را بفروشد قیمت گذاری سیم کارت است. زیرا می خواهد خط خود را که یک دارای به حساب می آید، با بهترین قیمت و با بیشترین ارزش بفروشد. همانطور که می دانید قیمت سیم کارت همراه اول روزانه در حال افزایش است ، مشترکین جم مرجع رسمی خرید سیم کارت و فروش سیم کارت همراه اول در جهت اطلاع رسانی قیمت روز سیم کارت 0912 در خدمت شماست .
توجه داشته باشید که قیمت های سیم کارت با توجه به نوسانات بازار سیم کارت روزانه در حال تغییر است ، قیمت گذاری سیم کارت بر اساس سیم کارت های معمولی است و بدیهی است رند بودن و … در قیمت سیم کارت موثر خواهد بود ، در ادامه عوامل موثر در قیمت سیم کارت 0912 را بطور کامل توضیح خواهیم داد ، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
 

عوامل موثر در قیمت گذاری سیم کارت همراه اول

 

اولین مورد : کد سیم کارت 0912


اولین و اصلی ترین عامل تاثیر گذار در قیمت گذاری سیم کارت همراه اول کد شرو ع شماره تلفن است. برای مثال قیمت سیم کارت 0912 کد 1 گرانترین و سیم کارت 0912 کد 0 ارزانترین است.
 

مورد دوم : صفر یا کارکرده بودن سیم کارت


فاکتور دوم و موثر در قیمت سیم کارت همراه اول ، صفر یا کارکرده بودن آن است حتما این موضوع را در نظر بگیرید که صفر بودن سیم کارت می تواند تا ۱۰۰٪ در قیمت سیم کارت موثر باشد. قیمت سیم کارت های صفر همیشه 20 درصد گران تر از سیم کارت های کارکرده می باشد. بنابراین بهتر است برای سرمایه گذاری سیم کارت صفر بخرید.
سومین مورد: رند یا معمولی بودن شماره سیم کارت 0912 :
 

فاکتور سوم: رند یا معمولی بودن


رند یا معمولی بودن شماره سیم کارت فاکتور بعدی است و بدیهی است که سیم کارت های 0912 رند قیمت بسیار بالاتری از سیم کارت های شماره معمولی دارند.
 

چهارمین مورد: ترتیب قرارگیری شماره های سیمکارت


یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی سیم کارت همراه اول مدل قرار گیری اعداد در شماره است. هرچه ترتیب قرارگیری شماره های اعداد ریز در ابتدای شماره باشد شماره شما ارزش بیشتری دارد. به طور مثال شماره ۰۹۱۲.۱۱۱.۱۱.۱۲ ارزش بسیار بالاتری نسبت به شماره ۰۹۱۲.۱۱۱.۱۱.۲۱ دارد.
 

نقش کد سیم کارت بر قیمت نهایی:


سیم کارت‌تان را برای چه کاری می‌خواهید؟ اگر نگاهی به سیم کارت همراه اول بیاندازید؛ متوجه می‌شوید که اختلاف زیادی بین قیمت کدهای مختلف آن وجود دارد. اما چرا اینطور است؟
همانطور که در بالاتر اشاره داشتیم کد سیم کارت همان اولین عددی است که دقیقا بعد از پیش شماره 0912 تکرار می‌شود. مثلا در شماره ****09121 کد سیم کارت یک است. بنابراین کد سیم کارت یکی از اعداد صفر تا 9 می‌باشد ولی قیمت سیم کارت 0912 روی هر کدام از این کدها فرق می‌کند. بعضی از کدها لوکس هستند مثل ۰۹۱۲ کد ۱ و کد ۲ و بعضی‌ها عادی مانند کد ۰ و کد ۹ .
در ادامه مزایای برخی از کدهای گران قیمت و ارزان قیمت سیم کارت 0912 را توضیح خواهیم داد :
اگر به دنبال شماره‌ای هستید که از آن برای کسب وکار و برندینگ استفاده کنید؛ ۰۹۱۲ کد یک از بهترین گزینه‌ها است. کد ۱ از اعتبار اجتماعی بالایی برخوردار است و همینطور افراد خاص و شرکت‌های بزرگ این کد را بکار می‌برند، بنابراین حتی نوع کارکرده آن با قیمت نسبتا بالایی عرضه می شود
قیمت سیم کارت همراه اول با کد 0 و کد 9 به اندازه کد یک بالا نیست. همینطور در این کد ها میتوانید شماره‌های خاص و رند را راحت‌تر پیدا کنید. از مزایای این کد ها میتوان به ، تنوع شماره و قیمت مناسب آن برای اشخاص حقیقی و استارتاپ‌ها اشاره کرد.
 
سیم کارت 0912

 ارزش گذاری مناسب و منطقی سیم کارت، به فروش سریع تر و راحت سیم کارت شما کمک زیادی خواهد کرد. شما میتوانید برای تعیین قیمت دقیق شماره خود به راحت ترین روش و با شماره گیری شماره های دفتر پیشخوان جم و ارتباط با مشاوران ما، در کمترین زمان ممکن قیمت سیم کارت خود را داشته باشید.
دقت داشته باشید که ارزش گذاری ارزان موجب تردید کاربران در خرید می شود و از سوی دیگر درج قیمت گران هم سبب رقبت نکردن کاربران برای خرید از شما می شود.
یکی از دغدغه‌هایی که فروشندگان سیم کارت با آن مواجه اند، این است که بسیاری از افراد سیم کارت‌های رند و غیر رند دارند و خواهان قیمت گذاری حرفه و دقیق می باشند. از نظر کارشناسان ما که در این زمینه فعالیت و تجربه فراوان دارند، رعایت نکات اصولی در زمینه خرید و فروش سیم کارت به شما کمک خواهد کرد که سیم کارت خود را به آسانی و مناسب ترین قیمت بفروشید.
کد مطلب: 81209
برچسب ها: رپورتاژ رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ