۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۵

گوگل ۵ ابزار هوش مصنوعی شگفت انگیز را ارائه می‌دهد

۵ سرویس هوش مصنوعی گوگل وجود دارد که بیش از یک چت‌بات معمولی هوش مصنوعی هستند و موارد استفاده فراوان و جامعی را هم برای کاربران و هم برای توسعه دهندگان ارائه می‌دهند.
گوگل ۵ ابزار هوش مصنوعی شگفت انگیز را ارائه می‌دهد

گوگل بسیاری از ویژگی‌ها و خدمات هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که بسیار کاربردی هستند، اما جمینای محبوب‌ترین آنهاست.

به گزارش ایتنا، ۵ سرویس هوش مصنوعی گوگل وجود دارد که بیش از یک چت‌بات معمولی هوش مصنوعی هستند و موارد استفاده فراوان و جامعی را هم برای کاربران و هم برای توسعه دهندگان ارائه می‌دهند.
 

Workspace


گوگل در Workspace، بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی را در برنامه‌هایی که روزانه استفاده می‌کنیم، از جمله جیمیل و Docs، ادغام کرده است.

 مشترکین Google Workspace می‌توانند با کمک Help Me Write، پیش‌نویس پروژه ایجاد کنند، محتوا را خلاصه کنند و حتی محتوا را در Google Docs ویرایش کنند.

همچنین کاربران جیمیل می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ‌ها را خلاصه و یا کوتاه کنند، و کاربران تجاری با اشتراک Google Workspace یا کاربران مجهز به One AI Premium می‌توانند از این ویژگی‌ها در رایانه‌های رومیزی و گوشی‌های هوشمند استفاده کنند.

 
 

Circle to Search


شاید محبوب‌ترین ویژگی در گوشی‌های هوشمند، Circle to Search باشد که از هوش مصنوعی برای تشخیص تصاویر استفاده می‌کند و جستجوی عکس معکوس را ارائه می‌دهد.

گوگل قابلیت‌های جدیدی از جمله توانایی تشخیص خودکار موسیقی و ترجمه متن روی صفحه را نیز اضافه کرده است. شایعاتی نیز وجود دارد که به زودی گوشی‌های هوشمند اندرویدی بیشتری ویژگی «Circle to Search» را دریافت خواهند کرد که به کاربران بیشتری امکان می‌دهد تا آخرین نوآوری هوش مصنوعی گوگل را تجربه کنند.
 

Gemma


Gemma چیزی شبیه جمینای است که یک ربات چت کاربردهای فراوانی دارد.
 

Vertex AI


Vertex AI پیشرفته‌ترین مدل چند رسانه‌ای گوگل است که امکان دسترسی به مدل های جمینای و Gemma برای شرکت‌های مختلف را فراهم می‌کند که می‌توان از آنها برای ایجاد متن، تصاویر، ویدئو و برخی کاربردهای دیگر استفاده کرد.

به گزارش ایتنا، این ابزار شامل پیشرفته‌ترین قابلیت‌های گوگل است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا برنامه‌هایی با قابلیت‌های هوش مصنوعی نسل بعدی بسازند، اما این قابلیت رایگان نیست و با پرداخت هزینه در اختیار توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها قرار می‌گیرد.
 
 

استودیو هوش مصنوعی (AI Studio)


"AI Studio" از گوگل، یک ابزار هوش مصنوعی ایده‌آل برای توسعه دهندگان است. این ابزار می‌تواند خدمات هوش مصنوعی را طراحی و توسعه دهد که توسط مدل "Gemini" یا "Gemma" پشتیبانی می‌شود و کاربران می‌توانند مدلی را که مورد نیازشان است، انتخاب و بهبود بخشند. 
کد مطلب: 81419
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ