۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۶

Asus ET2400IUTS ترکيبي هوشمندانه!

ایتنا- دستگاه All In One جدید ایسوس مجهز به يک صفحه‌نمايش ۲۴ اينچي Full HD است که از فناوري MultiTouch پشتيباني مي‌کند.


دستگاه‌های موسوم به All-In-One یا دستگاه‌های یکپارچه در طول عمر کم خود توانسته است به خوبی جایگاه خود را در بین کاربران باز نماید.

این دستگاه‌های به علت مصرف بسیار کم انرژی نسبت به یک کامپیوتر معمولی و همچنین کارایی و قیمت مناسب انتخاب بسیار از ارگان‌ها و کاربران می‌باشد.
با توجه به اين موضوع دستگاه‌هاي AIO هر روز اين محصولات رشد بيشتري کردند.

به گزارش ایتنا، در اين ميان ايسوس هم به عنوان يک شرکت پيشرو در زمينه ساخت وسايل الکترونيکي مدل‌هاي قدرتمند و جالبي را به بازار ارائه کرده است که يکي از اين مدل‌ها ET2400IUTS است.

اين دستگاه يکي از AIOهای کاربردي ايسوس است که از امکانات و قابليت‌هاي خوبي برخوردار است. از ویژگی‌های بارز این مدل می‌توان به طراحی بسیار زیبا و خاص آن اشاره نمود. به طوریکه جلوه‌ای بسیار با شکوه را به میز کاربران می‌دهد.
ايسوس اين محصول را با پردازنده‌هاي Core i3 و Core i5 به بازار ارائه کرده است تا کاربر بر‌اساس نياز خود يکي از اين دو مدل پردازنده را انتخاب کند.

همانطور که از مدل محصول مشخص است اين دستگاه مجهز به يک صفحه‌نمايش ۲۴ اينچي Full HD است که از فناوري MultiTouch پشتيباني مي‌کند.

براي کاهش مصرف در محصول از پردازنده گرافيکي مجتمع استفاده است که اين موضوع باعث کاهش گرماي توليدي در اين محصول شده است. اين دستگاه مجهز به دو ماژول دو گيگابايتي حافظه DDR3-1066 است که قابل افزايش به دو ماژول چهار گيگابايتي (حداکثر هشت گيگابايت) است.

ايسوس براي پخش صدا از دو بلندگوي ۵ واتي همراه با فناوري Sonic Master‌ استفاده کرده است که اين موضوع باعث ارائه صدايي با کيفيت توسط اين محصول شده است.

در کنار اين موارد وجود امکانات ارتباطي مناسب و قيمت خوب اين دستگاه باعث شده است که ET2400IUTS به يک انتخاب مناسب براي کاربرد‌هاي اداري و خانگي تبديل شود.
 
کد مطلب: 21278
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام