۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳

۹۷ درصد مدیران IT سازمان‌های بزرگ به دنبال خدمات ابری

ایتنا - 42 درصد مدیران اعلام کردند گروه‌های داخلی آنها تجربه و منابع کافی برای انتقال فعالیت‌ها به فضای ابری را ندارند.
۹۷ درصد مدیران IT سازمان‌های بزرگ به دنبال خدمات ابری


در حالی که بسیاری از سازمان‌ها به دنبال جذب تخصص‌های جدید از جمله کارشناس تحلیل داده یا مدیر سیستم‌های ابری هستند، بسیاری از سازمان‌ها همچنان خدمات فناوری مورد نیاز خود را به کمک مشاغل سنتی IT در اختیار می‌گیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، بر اساس نتایج حاصل از یک مطالعه جدید مشخص شده است که دنبال کردن این سیاست‌ها به معنی یک فرآیند ۵۰-۵۰ نیست تا هر دو نوع سازمان‌های مذکور به یک صورت بتوانند در عرصه فناوری گام بردارند. بررسی جدید نشان داده است که این فرآیند حتی می‌تواند به صورت ۲۰-۸۰ دنبال شود.

مرکز تحقیقاتی NetEnrich برای دستیابی به اطلاعات دقیق در این زمینه ۲۰۰ مدیر برتر IT در سازمان‌های بزرگ را که میانگین درآمد سالانه آنها بیش از ۴۰۰ میلیون دلار است، انتخاب کرد.

این بررسی نشان داد بسیاری از اهداف جدید سازمان‌های مذکور تنها در صورتی محقق می‌شود که بتوانند گام‌های موثر در عرصه دیجیتالی بردارند و به خصوص از خدمات پردازش ابری و سیستم‌های DevOps بهره ببرند.

 

بر اساس یافته‌های این بررسی مشخص شد ۹۷ درصد مدیران IT در حال تغییر رویکردهای خود هستند تا به نوعی از خدمات عمومی، اختصاصی یا چندگانه پردازش ابری بهره‌مند شوند. این در حالی است که ۶۸ درصد آنها توضیح دادند سیستم‌های DevOps به خوبی توانسته است با سیستم‌های کاری آنها سازگار شود و در فعالیت‌های سازمانی IT مورد استفاده قرار گیرد.

با این وجود، مدیران IT در سازمان‌های بزرگ برای شناسایی و استخدام مهارت‌های مورد نیاز خود مشکلات فراوان داشته‌اند. طبق نتیجه به دست آمده ۴۲ درصد این افراد اعلام کردند گروه‌های داخلی آنها تجربه و منابع کافی برای انتقال فعالیت‌ها به فضای ابری را ندارند و ۳۹ درصد آنها توضیح دادند توان لازم را در اختیار ندارند تا بتوانند سیستم‌های پردازش ابری را در سازمان خود مستقر کنند.

علاوه بر این ۳۴ درصد مدیران IT در سازمان‌های بزرگ به این مسئله اشاره کردند که در جریان مدیریت فناوری‌های ابری در پروژه‌های سازمانی ناتوان بوده‌اند.
 
کد مطلب: 39827
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام