۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۴۷

اعتبار شركت‌ با قطعي‌هاي اينترنت زير سئوال مي‌رود

محمودرضا جولايي در گفت‌وگو با ايسنا گفت: طبق تعهد و SLA - توافقنامه سطح خدمات - كه بين ما و مشتريان‌مان برقرار است بايد در زمان‌هايي كه قطعي اينترنت پيش مي‌آيد خسارت را به آن‌ها پرداخت كنيم و يا زمان ارتباط آنها و استفاده از اينترنت را افزايش دهيم. وي افزود: با توجه به قطعي‌هايي كه تا به امروز داشتيم با خسارت‌هايي روبه‌رو شديم و طبق قرارداد و تعهدنامه مخابرات بايد به ما خسارت پرداخت شود اما تا به حال مخابرات اين كار را نكرده و اين در حالي است كه بارها اين موضوع را از مخابرات خواسته‌ايم. جولايي ضرر معنوي كه به واسطه اين موضوع به شركت‌ها وارد مي‌شود را مهم ارزيابي و اظهار كرد: اعتبار شركت كه به اين واسطه زير سوال مي‌رود و پاسخگويي به مشتريان از موارد مهم است كه علي‌رغم وارد آمدن خسارت مادي شركت‌ها با آن مواجه مي‌شوند. وي با بيان اين كه بيشترين قطعي‌ها در زمان قطعي فيبر نوري است گفت: اين موضوع خسارت زيادي به شركت‌ها وارد مي‌كند البته برخي قطعي‌ها نيز قطعي بين مراكز مخابراتي است كه برطرف كردن آن چند ساعتي به طول نمي‌انجامد و سريع وصل مي‌شوند.
کد مطلب: 12853
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام