۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۵
در به‌روزرسانی جدید انجام شد

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی کوپایلوت پلاس به ویندوز 11 افزوده شد

یکی از قابلیت‌های جدید آن "Click to Do" است که به کمک کوپایلوت برای انجام کارهای مختلفی مانند حذف یک شیء در اپ Photos یا خلاصه‌سازی یک مقاله طولانی استفاده می‌شود.
قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی کوپایلوت پلاس به ویندوز 11 افزوده شد
مایکروسافت در به‌روزرسانی 2024 ویندوز 11، قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی Copilot+ را ارائه کرده است. هدف اصلی این به‌روزرسانی، که با نسخه 24H2 آغاز شده، نمایش توانمندی‌های هوش مصنوعی این شرکت است. هرچند که ویندوز 11 با بهبودهایی مانند تغییرات در فایل اکسپلورر همراه شده، اما تمرکز اصلی این آپدیت بر افزودن امکانات هوش مصنوعی بوده است.

به گزارش ایتنا، یکی از قابلیت‌های جدید آن "Click to Do" است که به کمک کوپایلوت برای انجام کارهای مختلفی مانند حذف یک شیء در اپ Photos یا خلاصه‌سازی یک مقاله طولانی استفاده می‌شود. این قابلیت بسیار ساده است: کافی است دکمه ویندوز را نگه داشته و روی هدف موردنظرتان کلیک کنید. مایکروسافت اعلام کرده که این قابلیت، پیشنهادهایی متناسب با زمینه سوژه موردنظر ارائه می‌دهد. این قابلیت به نوعی نسخه پیشرفته‌ای از Clippy، دستیار نرم‌افزاری قدیمی مایکروسافت، است که حالا با امکانات هوش مصنوعی قوی‌تر و کاربردی‌تر ارائه شده و، برخلاف Clippy، کمتر آزاردهنده خواهد بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های این نسخه از ویندوز 11 امکان افزایش کیفیت عکس‌ها در برنامه Photos است که تا هشت برابر وضوح آنها را افزایش می‌دهد. این ویژگی از طریق یک نوار لغزنده قابل تنظیم است. اگرچه این فناوری جدید نیست و در اپ‌های دیگری مانند آدوبی و Pixelmator وجود دارد، اما حالا در خود این سیستم‌عامل ادغام شده است. همچنین ابزارهای هوش مصنوعی مولد در اپ Paint امکان حذف یا ایجاد اشیاء جدید را فراهم آورده‌اند.

 

علاوه بر این، بهبودهایی در جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی به اجرا در آمده که امکان جستجوی فایل‌ها با استفاده از زبان طبیعی را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید با تایپ عباراتی مانند "عکس‌های سگم کنار ساحل"، به فایل‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

و نهایتاً اینکه قابلیت جدیدی به نام "Recall" عرضه شده است که امکان بازیابی هر فعالیتی را در کامپیوتر فراهم می‌کند. 
کد مطلب: 81118
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام