۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴

اخراج مدیر پی‌پال به علت ارسال پیام‌های اینترنتی توهین‌آمیز

ایتنا- راجش آگراول یکی از همکارانش را در توییتر خود به اخراج از یک مکان عمومی به دلیل مصرف الکل متهم کرد.


ارسال پیام‌های توییتری از سوی راجش آگراول مدیر واحد استراتژی شرکت پی پال در مورد یکی از همکارانش که محتوایی توهین آمیز داشت، موجب اخراج وی از این شرکت شد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی نت، وی در یکی از این پیام‌ها که در حساب توییتر خود منتشر کرده به طور ضمنی یکی از همکارانش را به مصرف مشروبات الکلی و اخراج از یک مکان عمومی به همین علت متهم نموده است.

وی این توییت ‌ا را جمعه شب و در جریان شرکت در یک فستیوال موسیقی جاز در شهر نیواورلئان ارسال کرده بود و پس از آنکه مورد اعتراض واقع شد، آنها را پاک کرد. ولی این امر از اخراج وی جلوگیری نکرد.

در تعداد دیگری از این توییت‌ها که به نظر می رسد وی در آنها همکاران خود را خطاب داده به آنها توهین شده و در مواردی از الفاظ نامناسبی نیز خطاب به این افراد که برخی از آنها از جمله مدیران پی پال هستند، استفاده شده است.

آگراول در توضیح علت ارسال این توییت‌ها گفته است: من در روز ارسال این پیام ها گوشی جدیدی خریده بودم و می خواستم امکانات آن را آزمایش کنم. این پیام ها هم برای یکی از همکاران ارسال شده بود.
وی همچنین مدعی شده در زمان ارسال این پیام‌ها به علت بیست ساعت کار مداوم خواب آلود بوده است.

البته این ادعاها تاثیری بر تصمیمان مدیران ارشد پی پال نداشت و وی به علت عدم احترام گذاشتن به همکارانش اخراج شد. بعد از انتشار این خبر، راجش آگراول مجددا پیامی برای عذرخواهی از همکارانش در توییتر ارسال کرد.
کد مطلب: 30387
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام