۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۶

ویژگی‌ منحصر به‌فرد برای کاربران نسخه وب واتس‌اپ

ایتنا - واتس‌اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد نام های منحصر به فردی برای پروفایل خود ایجاد کنند.
ویژگی‌ منحصر به‌فرد برای کاربران نسخه وب واتس‌اپ

 واتس‌اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد نام‌های منحصر به فردی برای پروفایل خود ایجاد کنند. این نام‌های کاربری را می‌توان برای چت با افراد مختلف بدون مبادله شماره تماس استفاده کرد.

اما این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران واتس‌اپ وب در دسترس خواهد بود.

از آنجایی که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، به نظر می‌رسد واتس‌اپ به بهبود پیاده‌سازی این قابلیت ادامه می دهد.

آخرین به روز رسانی‌های واتس‌اپ وب دارای یک رابط کاربری جدید است که نشان دهنده تعهد این شرکت به بهبود ویژگی قبل از انتشار آن است.

چگونه کار می‌کند؟
این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که نام کاربری مورد نظر خود را انتخاب کنند، تا زمانی که کاربر دیگری از آن استفاده نکرده باشد.

انتظار می‌رود این قابلیت در به‌روزرسانی آینده منتشر شود.

برخلاف آنچه در گذشته در پلتفرم‌های دیگر اتفاق افتاد، نام‌های کاربری واتس‌اپ منحصربه‌فرد خواهند بود و شامل هشتگ یا تگ دیگری نمی‌شوند.

 

این بدان معنی است که هر نام کاربری منحصر به فرد خواهد بود و از هرگونه سردرگمی یا تکراری پرهیز می‌کند.

در طول فرآیند راه‌اندازی، کاربران می‌توانند یک نام منحصر به فرد را بر اساس در دسترس بودن انتخاب کنند، که به عنوان شناسه منحصر به فرد آنها عمل می‌کند.

این رویکرد حریم خصوصی را در اولویت قرار می‌دهد و فرآیند ارتباط با دیگران را ساده می‌کند ضمن اینکه کاربران را قادر می‌سازد تا بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن خود، بدون نگرانی از حریم خصوصی در واتس‌اپ حضور داشته باشند. 

در نظر داشته باشید که حتی اگر یک نام کاربری تعیین کنید، افرادی که از قبل شماره تلفن شما را دارند، همچنان می‌توانند در واتس‌اپ با شما تماس بگیرند و می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند. 

یک لایه جدید برای حریم خصوصی
تنظیم نام کاربری، یک لایه اضافی برای حریم خصوصی اضافه می‌کند، زیرا فقط کسانی که نام کاربری یا شماره تلفن خود را می‌دانند می‌توانند با آنها مکالمه را آغاز کنند. و نکته مهم این است که به کاربران امکان کنترل بیشتری بر روی افرادی که می‌توانند با آنها تماس بگیرند، می‌دهد و بیشتر از اطلاعات شخصی آنها محافظت می‌کند.
کد مطلب: 79956
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام