۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۳

زمان لیست شدن همستر کامبت اعلام شد

ایتنا - بازی محبوب همستر کامبت که به سرعت در میان علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی و ارزهای دیجیتال محبوب شده است، به زودی شاهد رویداد مهمی خواهد بود.
زمان لیست شدن همستر کامبت اعلام شد

به کزارش وب‌سایت Coin Gabbar، توکن همستر کامبت با نماد HMSTR در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) در صرافی‌های مختلف لیست خواهد شد.

این خبر خوشحال‌کننده به معنای آن است که کاربران بازی که در طول این مدت با تلاش و پشتکار خود سکه‌های همستر کامبت را جمع‌آوری کرده‌اند، به زودی می‌توانند سکه‌های خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و در بازار آزاد به خرید و فروش آن بپردازند.

تاکنون، توکن همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه (Premarket) در سه صرافی کوکوین (Kucoin)، گیت آیو (Gate.io) و بیت گت (BitGet) لیست شده است. این توکن در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۳ خرداد) در صرافی کوکوین فهرست شده و در حال حاضر به‌صورت اعتباری در حال خرید و فروش است.

علاوه بر این، صرافی‌های گیت آیو و بیت گت نیز توکن همستر را فهرست کرده‌اند و معامله‌گران در حال انجام معاملات پیش از عرضه در این صرافی‌ها هستند. بازار پیش از عرضه فرصتی برای عرضه غیررسمی ارزهای دیجیتال پیش از راه‌اندازی رسمی آن‌ها فراهم می‌کند و به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا قیمت‌ها را کشف کنند و آماده‌تر شوند.

مراقب توکن‌های تقلبی همستر باشید
در روزهای اخیر شایعه لیست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی غیر متمرکز دی داست (DeDust) که یکی از صرافی‌های شبکه تون است، بر سر زبان ها افتاده است.

این موضوع به خاطر تشابه اسمی همستر کامبت با یکی از توکن‌های قابل معامله در این صرافی به همین نام (Hamster) است.

بازی تلگرامی همستر کامبت هنوز توکن خود را وارد بازار نکرده است. همانطور که قبل‌تر گفتیم و در تصویر بالا که از صفحه رسمی همستر کامبت است، مشاهده می‌کنید، طبق نقشه راه پروژه همستر کامبت، به احتمال قوی در ماه جولای این اتفاق خواهد افتاد.
کد مطلب: 80597
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام