۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

طلق رومیزی شفاف نرم

استفاده از طلق رومیزی شفاف باعث می شود همان حسی را داشته باشید که به شیشه دارید زیرا کاملا شفاف بوده و سطح زیرین آن قابل رویت است. علاوه بر این با استفاده از این طلق ها بسیاری از دردسرهای شیشه مثلا احتمال شکستن، جا به جایی دشوار، خط و خش، قیمت بالا و غیره را ندارید.
طلق رومیزی شفاف نرم
---------------- رپورتاژ آگهی -----------------


طلق رومیزی شفاف نرم از جنس pvc ساخته شده و در ضخامت های مختلف عرضه می شود. این طلق ها قابل انعطاف است و برای انواع میزها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

"ممکن است رومیزی های طلقی به اندازه یک تا دو سانتی متر جمع شوند بنابراین طلق را روی میز انداخته و اجازه دهید حدود یک هفته بماند. پس از آن می توانید طلق را برش دهید."
 

طلق رومیزی شفاف نرم


سطح چوب یا دیگر متریال ها معمولا خط و خش می افتد یا با ریختن غذا و غیره دچار آسیب هایی می شود. طلق رومیزی شفاف از محصولاتی است که برای محافظت از این سطوح تولید شده است. کافی است طلق را روی سطح مد نظر بیاندازید و سپس در زمان های لازم آن را تمیز کنید.
 

در هزینه هایتان صرفه جویی کنید


خرید یک طلق رومیزی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به سطوح مختلف در حقیقت باعث کاهش هزینه هایتان می شود. تصور کنید از سرویس مبل چندین میلیونی تان یک میز کوچک دچار خط و خش شود به شکلی که دیگر دلتان نخواهد از آن استفاده کنید. علاوه بر هزینه تعویض این میز، دردسرهای پیدا کردن مشابهش را هم باید در نظر بگیرید.
همچنین برای دریافت مشاوره خرید در مورد خرید طلق رومیزی شفاف یا قیمت طلق رومیزی شفاف می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 
 

قیمت طلق رومیزی شفاف


بسته به این که طلق را در چه متراژی می خرید قیمت قطعا متفاوت است. علاوه بر این طلق ها در ضخامت های مختلفی تولید می شوند و معمولا ضخامت های بالاتر قیمت بیشتری هم دارند.
"برند تولید کننده طلق رومیزی و کیفیت نهایی قطعا در قیمت آن اثرگذار است."
 

خرید طلق رومیزی شفاف


خیابان پامنار تهران مرکز فروش انواع ورق های مختلف و از جمله طلق رومیزی است. بسته به اینکه چه نیازی دارید و طلق را برای چه محیطی می خواهید استفاده کنید، باید طلق مناسبی را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مورد استفاده تان را به فروشنده بگویید و راهنمایی بگیرید تا بهترین طلق را خریداری کنید.
 

طلق شفاف و استفاده راحت


   - تمیزکردن این طلق ها بسیار ساده است. فرض کنید روی میزتان شیشه انداخته اید. روزانه باید سطح شیشه را از گرد وخاک، لکه ها و غیره تمیز کنید. این در حالی است که لکه ها روی طلق کمتر دیده شده و علاوه بر آن خیلی سریع هم تمیزمی شود.
   - آب از روی این طلق ها به سطح زیرین نفوذ نمی کند و بنابراین از این بابت هم خیالتان راحت است. ریختن مایعات روی میز و نفوذ به زیر شیشه می تواند حسابی اعصاب تان را بهم بریزد مخصوصا اگر فرزند خردسال دارید و این کار مرتقبا تکرار می شود.
   - با یک دستمال ساده و به راحتی تمیز می شود.
   - تغییر رنگ نمی دهد و کیفیت خوبی دارد.
   - برای انواع میزهای مختلف قابل استفاده است.
 

چه ضخامتی از طلق رومیزی خوب است؟


همان طور که گفتیم این طلق ها در ضخامت های مختلفی تولید می شوند. ضخامت های 0.5، 0.8 و 2 میلی متر آنها در بازار موجود است. معمولا برای مصارف معمولی از همان ضخامت 2 میلی متر استفاده می شود.
بسته به کاربرد مد نظر می توانید از ضخامت های مختلف این ورق استفاده کنید. مثلا برای روی میز تحریر کودک تان بهتر است ورق ضخیم باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. در مقابل ممکن است دلتان بخواهد طلق رومیزی ای که برای میز پذیرایی انتخاب می کنید کمی ظریف تر باشد که در این صورت می توانید از ضخامت های نازک تر آن استفاده کنید.
طلق رومیزی شفاف در رول هایی با عرض 100، 120 و 140 سانتی متر در بازار موجود است.
 

طلق را کمی بزرگتر بخرید


برای این که خیالتان راحت باشد طلق می تواند کل سطح میز را بپوشاند. ابتدا با دقت سطح مد نظر را اندازه گیری کنید. بهتر است طلق را کمی بزرگتر از آن چه فکر می کنید بخرید. علاوه بر این برای برخی میزها مثل میز ناهارخوری ممکن است دوست داشته باشید مقداری از طلق از اطراف میز آویزان بماند.
اگرروی میز سفره انداخته اید و طلق را روی سفره می اندازید حتما دقت کنید که همه قسمت های احتمالا آویزان رومیزی هم با طلق پوشیده شود تا تمیز بماند.
 
 

طلق رومیزی برای میزهای کوچک


اگر می خواهید روی میزهای کوچکی مثل میزعسلی طلق بیاندازید بهتر است از ضخامت های بالاتر طلق رومیزی استفاده کنید. دلیل این موضوع این است که با توجه به سطح کوچک میز مد نظر ممکن است ورق از روی آن سر بخورد. البته این مساله برای میزهای بزرگ وجود ندارد و می توان با قرار دادن یک شی ء کوچک روی میزهای کوچک، جلوی جا به جایی طلق را گرفت.
 

سخن پایانی


استفاده از طلق رومیزی شفاف باعث می شود همان حسی را داشته باشید که به شیشه دارید زیرا کاملا شفاف بوده و سطح زیرین آن قابل رویت است. علاوه بر این با استفاده از این طلق ها بسیاری از دردسرهای شیشه مثلا احتمال شکستن، جا به جایی دشوار، خط و خش، قیمت بالا و غیره را ندارید.
کد مطلب: 80615
برچسب ها: رپورتاژ رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام