۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱

تشک بادی از فروشگاه اصلی اینتکس تهران

تشک بادی و معرفی انواع تشک های بادی سفری و خانگی و داخل ماشین برای تمام سنین با بهترین قیمت و کیفیت در سایت اصلی اینتکس در تهران
تشک بادی از فروشگاه اصلی اینتکس تهران
---------------- رپورتاژ آگهی -----------------


چند نکته در خصوص تشک بادی و بهترین نوع تشک های بادی از برند اینتکس و بست وی
تشک های بادی با انواع متنوع که برای افراد با سلیقه های متفاوت است دارای ویژگی هایی همچون راحتی ، دوام خوب،  فضای خوب ، دارای لایه قوی و ارتفاع مناسب و با بهترین قیمت دو نفره و تک نفره برای کودکان و بزرگسالان برای تمامی سنین تشک های بادی کمجا وچند کاره و چند منظوره و تشک مواج و ساده جهت استفاده های دائمی در اتاق خواب و محل هستند که در بخش جداگانه ای به بررسی این دو مدل اشاره خواهیم کرد.
شما می توانید با خرید تشک بادی ، سال های سال از این محصولات استفاده کرده و از داشتن یک خواب راحت و دوست داشتنی ، نهایت لذت را ببرید . یکی از دلایلی که می توانید خوابی راحت را داشته باشید ، این است که از تشک ها و تخت خواب های طبی و آرگونومیک استفاده کنید که طراحی بسیار عالی که در ساخت تشک های بادی پیاده شده است ، موجب شده تا این محصولات بتوانند بسیار نرم و راخت باشند . در همین اساس قصد داریم تا در ادامه به بررسی بیشتر این محصولات اشاره کنیم.

تولید و ساخت تشک های بادی
ساختار و طراحی تشک های بادی بسیار متنوع بوده و شما می توانید در این میان انواع مختلفی از تشک های بادی را مشاهده کنید ، به خصوص اگر به دسته بندی تشک بادی فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید ، تا ببنید که این محصولات چه تنوع بسیار زیادی دارند و دستان شما در خرید این محصولات بسیار باز است . تشک های بادی به صورت کلی به دو دسته یک نفره و دو نفره تقسیم می شوند که ابعاد آن ها کاملا استاندارد بوده و می تواند برای استفاده تمامی سنین مناسب باشد.
تشک های بادی دو نفره همانطور که مشخص است ، از نظر عرضی دوبرابر تشک های بادی یک نفره بوده و به همین دلیل نیز می تواند دو فرد بزرگسال را نیز بر روی خود جای دهد . توجه داشته باشید که تمامی این محصولات از نظر ابعادی کاملا استاندارد و مناسب هستند و به خوبی می تواند فضای کافی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد . پس در خرید های خود شک نداشته باشید . البته مدل هایی از تشک های بادی نیز برای کودکان تولید شده اند که ابعاد کوچک تری داشته و در نام آن ها ذکر شده است که برای کودکان تولید گردیده است.
تشک های بادی یک نفره و دو نفره بر اساس نوعی که دارند ، از بدنه های قوی تر و متفاوت تری نیز برخوردار هستند و به خوبی تشک های بادی یک نفره می توانند وزن یک نفر و دوتشک های بادی دو نفره می توانند وزن دو نفر را تحمل کنند ، بدون اینکه مشکلی برای آن ها پیش بیاید . به طور میانگین تشک های بادی یک نفره تا 150 کیلوگرم و تشک های بادی دو نفره تا 270 کیلوگرم وزن را می توانند تحمل کنند ، ولی در هنگام خرید حتما روی جعبه کارتن را مشاهده کنید و مشخصات محصول را مطالعه نمایید . زیرا این فاکتور مهم خرید ، بر روی کارتن محصول درج شده است.

ویژگی های تشک بادی
برخی از محصولات دارای دو دریچه برای راحت تر خالی کردن باد می باشند . همه آنها سبک و با دوام و بهترین جایگزین تشک های چوبی و فنری با حجم بالا هستند و دارای روکش های مختلف مخملی و داخل بعضی از آنها از پل های پلاستیکی تشکیل شده و اندازه های آن مناسب و دارای تناسب فوق العاده است و بعضی از آنها طبی مناسب بدن افراد بیمار و برای تناسب بدن مناسب می باشد و به شکل های مخلتف دایره و مربع بعضی از آنها دارای پشتی و برخی دیگر دو طبقه که در صورت لزوم از هم جدا می شوند و تشک های بادی تاشو که  کارایی این تشک ها را بالا برده است .
تشک های بادی آسایش و راحتی را در سفرها و در خانه و جمع های خانوادگی و دوستانه و در مکان های دیگر به ارمغان می آورند و با رنگها و طرح های گوناگونی که داراد برای تزیین و دکوراسیون انواع خانه بسیار مناسب و به دلیل سبکی راحتی قابل حرکت و تغییر هستند و به راحتی جمع و باز می شوند این تشک ها در اندازه های گوناگون کوچک و بزرگ و ابعاد مختلف وجود دارد که به علت گوناگونی زیاد انتخاب را برای مشتری راحت کرده است. خواب بسیار راحت به علت نرم و مقاوم بودن و دارای انواع روکش ها که مناسب با بدن است.

جنس بدنه تشک های بادی
از اجناس پایه ای که برای تولید تشک بادی استفاده می شود می توان به لایه های بسیار عالی و کاربردی pvc اشاره نمود که شاید به جرات می توان گفت که بیشتر محصولات بادی تا 95 درصد آن ها از جمله تشک ها و تخت خواب های بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی ، استخر بادی و ... نیز از همین جنس تولید شده است . این موضوع در واقع اهمیت و ویژگی استفاده از لایه های پی وی سی را در تولید محصولات بادی نشان می دهد.
گاهی اوقات در ساخت بدنه تشک های بادی از پارچه های مختلفی نیز به کار گرفته می شود که برخی با روکش مخملی بسیار لطیف و نرم pvc مخملی ،  برخی با روکش چرم محکم و بادوام ، برخی با روکش نخی و پارچه ای با بهترین جنس  و برخی دیگر با روکش برزنتی استفاده شده است که در خرید های خود حتما از فروشنده بپرسید تا ببنید که روکش تشک بادی شما از چه جنسی می باشد. 
این تشک ها در رنگ های گوناگون و متنواع موجود است که بعضی ازآنها طرح دار که طرح های آن بسیار زیبا و متنوع است و علت اصلی تنوع رنگی در آن ها نیز استفاده از روکش های پارچه ای می باشد. کف تشک ها دو لایه و همگی تشک ها ضد آب می باشد . این تشک ها 48 ساعت ضمانت دارد و قبل از تولید نیز کاملا توسط شرکت تولیدی ، تست و ارزیابی شده است . بنابراین می توان گفت که تمامی تشک های بادی اورجینال که توسط شرکت های بزرگی ساخته شده اند ، دارای ضمانت سلامت خواهند بود .
ضد آب بودن بدنه تشک های بادی در کنار دوام خوب آن ها در برابر نور آفتاب و دماهای مختلف محیط خارج از خانه باعث شده است تا طول عمر بالایی را از تشک های بادی داشته باشیم که از لایه های پی وی سی ساخته شده اند . تشک های بادی که دارای روکش هستند به خصوص اگر دارای روکش های مخملی و جیر می باشند ، سطحی نرم تر و لطیف تری داشته دارند.

خاصیت ضد تعریقی در تشک بادی
تشک های بادی که دارای رویه های جیر و مخملی هستند همچنین خاصیتی ضد تعریقی دارند که می تواند به ویژگی های تشک های بادی بیافزاید . این رویه ها می تواند شما را از تماس مستقیم با پی وی سی دور نگهدارد که اینکار به خوبی از تعریق بدن جلوگیری خواهد کرد . پی وی سی ضرری برای بدن ندارد ولی با توجه به اینکه ساختاری پلاستیکی دارد ، تماس زیاد با بدن میتواند ایجاد تعریق کند که با استفاده از رویه های جیر ، این مشکل کاملا برطرف شده است . از سوی دیگر رویه های مواج نیز می توانند در تشک های بادی خاصیتی ضد تعریقی ایجاد کنند . زیرا تماس بدن را با سطح تشک تا حدودی کاهش داده و می تواند جریان هوا را در میان این ناهمواری ها ایجاد کند.
 

تشک بادی کمپینگ و ویژگی آن ها
اغلب تشک های بادی کمپینگ دارای پمپ دستی مجزا هستند تا اینچنین بتوانید در طبیعت نیز سریع تر محصول بادی خود را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که پمپ های باد دستی در سفر ها بیشتر کارایی دارند و مناسب ترین نوع پمپ ها هستند که بدون نیاز به برق می توانند پمپاژ باد را انجام دهند . بعضی از آن ها هم در خانه و هم در مسافرت قابل استفاده است . بنابراین شما می توانید با خرید یک تشک بادی کمپینگ در مدل دلخواه خود ، از آن هم در خانه و همچنین در مسافرت ها استفاده کنید . سعی کنید که در خرید تشک های بادی کمپینگ ، سعی کنید تشک هایی که دارای پمپ باد سرخود برقی هستند ، استفاده نکنید .
مرغوب ترین و محبوب ترین برند های  تشک بادی ، برند اینتکس می باشد . و اینتکس در میان تشک ها معتبرترین برند و شناخته شده ترین آن ها می باشد که فروشگاه اینتکس نیز خرید از این شرکت ها بسیار توصیه می کند . اینتکس یک برند آمریکایی است که تولیدات موفقی را در طی سال ها فعالیت خود کسب کرده است . این برند با سابقه ترین برند در زمینه تولید محصولات بادی است که در طی سال ها فعالیت خود ، مدل های جدید تری را تولید و روانه بازار کرده است . تمامی محصولات این شرکت سطح کیفیتی بسیار بالایی داشته و کاملا مناسب برای خریداری هستند.
از رقبای اصلی این شرکت می توان به شرکت بست وی اشاره کرد که در کنار برند بست وی از پر فروش ترین برند های بازار به شمار می روند . هر دو برند به عنوان برند های اورجینال در دنیا شناخته می شود و تمامی محصولات آن ها از لایه های ضخیم و اجناس درجه یک تولید شده اند . و اما پس از این برند ها ، نام برند های معتبر دیگری همچون کلمن ، اتک سیتی ، ونزل ، استن اسپورت ، تکس اسپورت ، ایروبد ، کیتی اسلیپ و الپس اشاره کرد که با مراجعه به دسته بندی فروشگاه تهران اینتکس می توانید مدل های دیگری را از شرکت های بزرگ دنیا مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس همواره برای جلب رضایت مشتری های خود ، از برند های معتبر محصولات را انتخاب کرده است.
 

فروشگاه تهران اینتکس دارای خدمات از جمله پنجرگیری که به هنگام سوراخ شدن تشک و... می باشد که می توانید در صورت بروز مشکل و سوراخ شدن بدنه تشک های بادی خود ، از این خدمات بهره مند شده و محصول خود را به صورت تخصصی تعمیر و مجددا از آن استفاده کنید . خدمات اینتکس گسترده است و به غیر از تهران در سایر استان ها فعالیت دارد و آماده پاسخگویی به سفارشات مشتریان می باشد . این تشک ها به تعداد مکرری قابل پنچرگیری هستند و در صورت سوراخ شدن درست می شوند و دوام آنها زیاد است این تشک ها دارای لبه های محکم و بعضی از آنها دارای سطح مواج و دارای قابلیت تحمل وزن زیاد هستند.
بعضی از تشک ها در برابر سنگ ریزه ها و خاک و سنگلاخ ساخته شده و مقاوم هستند این تشک ها برای افرادی که ورزشکارند مخصوصاً کوهنوردان به دلیل سبک بودن و مقاوم بودن و حمل و نقل بسیار مناسب هستند . در بخش جنس بدنه ، در رابطه با کیفیت پی وی سی صحبت هایی شد که بیشتر به دوام بالای این جنس پی بردیم ، با این وجود در ساخت تمامی تشک های بادی از کف دولایه استفاده شده است که به خوبی می تواند در برابر ساییدگی مقاوم باشد . پرسینگ میان لایه ها به بهترین شکل صورت گرفته است و از سوی دیگر تشک های بادی از لایه های میانی تشکیل شده است که محصول را از ساختار بادکنکی خارج کرده است .این نوع از تشک های بادی را به صورت یک زیردسته بندی در دسته بندی تشک های بادی قرار داده ایم تا بتوانید راحت تر آن ها را یافته و ویژگی های آن ها را مطالعه و یا خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تمامی تشک های بادی و پاسخگویی به سوالات و راهنمایی های بیشتر ، می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید . امیدواریم که این مطلب شما را در راستای انتخاب یک تشک بادی مناسب یاری کرده باشد.
کد مطلب: 80667
برچسب ها: رپورتاژ رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام