۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۷

این هشت ایموجی جدید را حتما به گوشی خود اضافه کنید!

کنسرسیوم یونیکد، مسئول رسمی استاندارد ایموجی‌ها، اعلام کرده است که هشت ایموجی جدید به زودی به گوشی‌های هوشمند اضافه خواهند شد تا کاربران بتوانند بهتر خودشان را ابراز کنند.
این هشت ایموجی جدید را حتما به گوشی خود اضافه کنید!

این خبر با استقبال گسترده کاربران مواجه شده است، به ویژه ایموجی چهره‌ای با حلقه‌های زیر چشم که بسیاری از کاربران می‌گویند باعث شده احساس کنند "کاملاً درک شده‌اند".

کنسرسیوم یونیکد در پلتفرم X (توییتر سابق) اعلام کرد: "نسخه ۱۶.۰ یونیکد منتشر شده است! تعداد کل کاراکترها به ۱۵۴,۹۹۸ رسیده است."

ایموجی‌های جدید شامل موارد زیر هستند:

۱. چهره‌ای با حلقه‌های زیر چشم

۲. اثر انگشت

۳. نماد پاشیده شدن بنفش

۴. شلغم

۵. درخت بدون برگ

۶. چنگ

۷. بیل

۸. پرچم رسمی سارک (جزیره‌ای در کانال انگلیس)

در شبکه‌های اجتماعی، کاربران به ویژه از اضافه شدن ایموجی با حلقه‌های تیره زیر چشم و حالت چهره خسته یا عبوس استقبال کردند. یکی از کاربران در X نوشت: مهم است که یک ایموجی از احساسات ما نمایندگی کند. ممنون از تیم یونیکد.

کاربر دیگری گفت: "بالاخره یک ایموجی که حال و هوای دائمی من را نشان می‌دهد."

در واقع، نسخه ۱۶ استاندارد یونیکد ۵,۱۸۵ کاراکتر جدید را به فرهنگ لغت اضافه کرده است، از جمله اسکریپت‌های جدید. آخرین باری که ایموجی‌های جدید به این مجموعه گسترده اضافه شدند، سپتامبر گذشته بود و به‌روزرسانی iOS 17.4 برای آیفون‌ها این ایموجی‌ها را در دسترس کاربران قرار داد.

طبق گزارش‌ها، برخی از محبوب‌ترین ایموجی‌ها (که تعدادشان بیش از ۳,۷۰۰ است) ساده‌ترین آنها هستند: قلب قرمز، علامت تیک سبز، نماد آتش، چهره گریان و ستاره‌های درخشان.

در روز جهانی ایموجی امسال (۱۷ جولای)، گزارشی منتشر شد که ایموجی‌هایی را که احتمالاً منقرض خواهند شد، معرفی کرد. ایموجی دست "OK" به عنوان نامحبوب‌ترین ایموجی در سطح جهان رتبه‌بندی شد. در ایالات متحده، چهره چشمک‌زن با زبان بیرون آمده کمترین استفاده را داشت.

اگرچه تعداد زیادی ایموجی در گوشی‌های هوشمند موجود است، اما کسانی که از گزینه‌های موجود راضی نیستند یا معتقدند باید ایموجی‌های بیشتری وجود داشته باشد، می‌توانند پیشنهاد خود را برای یک نماد جدید ارائه دهند. در همین حال، Emojipedia یک ربات ترکیبی ارائه می‌دهد که ایموجی‌ها را برای ساخت نسخه‌های سفارشی با هم ترکیب می‌کند، در حالی که اپل از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی Genmoji که از هوش مصنوعی برای ایجاد ایموجی‌های سفارشی استفاده می‌کند، پرده برداشت.
کد مطلب: 80785
برچسب ها: ایموجی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام