۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷

یک باگ بزرگ در آخرین به‌روزرسانی گوگل مپس برای کاربران اندروید

بسیاری از کاربران اندروید می‌گویند که آخرین به روز رسانی گوگل مپس منجر به از کار افتادن برنامه در دستگاه اندرویدی آنها شده است، زیرا برنامه در صفحه بارگیری هنگ می‌کند، و نقشه روی صفحه ظاهر نمی‌شود. 
یک باگ بزرگ در آخرین به‌روزرسانی گوگل مپس برای کاربران اندروید

گوگل مپس ( Google Maps) با ویژگی‌های الهام گرفته از Wise در CarPlay و Android Auto، از جمله ویژگی‌های گزارش تصادف مستقیماً روی صفحه اطلاعات سرگرمی خودرو، گسترش یافته است. 

به گزارش ایتنا، علاوه بر این، گوگل مپس یک سرعت‌سنج در CarPlay نیز دریافت کرد و همچنین شروع به وارد کردن داده‌های بیشتری از Wise کرد، و همه این تغییرات کاربران را در مورد استراتژی بلندمدت گوگل متعجب کرده است، به خصوص که غول جستجو به شکاف ویژگی‌ها بین گوگل مپس و رقبا می‌پردازد.

مشکلات در اندروید
صرف‌نظر از برنامه‌های بلندمدت مبهم گوگل، نقشه‌های آن در تمامی پلتفرم‌ها به پیشرفت خود ادامه می‌دهند، با این حال، تعداد زیادی از کاربران اندروید مطمئناً خلاف این فکر می‌کنند.

بسیاری از کاربران اندروید می‌گویند که آخرین به روز رسانی گوگل مپس منجر به از کار افتادن برنامه در دستگاه اندرویدی آنها شده است، زیرا برنامه در صفحه بارگیری هنگ می‌کند، و نقشه روی صفحه ظاهر نمی‌شود. 

قابل ذکر است که چنین خطاهایی در دنیای اندروید بسیار رایج است، چرا که تعداد افرادی که از مشکلات مشابه شکایت می‌کنند همچنان در حال افزایش است. 

صدها کاربر دیگر همین مشکل را در فروشگاه گوگل گزارش کردند و آخرین به‌روزرسانی مپس را مقصر این باگ دانستند.

 
 

اصلاح اشکال


صرف نظر از اینکه کدام به‌روزرسانی مسئول این نقص است، به نظر نمی‌رسد آخرین نسخه گوگل مپس آن را اصلاح کند و کاربران ادعا می‌کنند که به‌روزرسانی دستی به آخرین نسخه گوگل مپس با بارگذاری جانبی، مشکل را حل نمی‌کند.

خوشبختانه، علیرغم اینکه گوگل در مورد این نقص سکوت کرده است، راه حلی وجود دارد، کاربران قبلاً راهی برای بازیابی گوگل مپس در دستگاه‌های اندرویدی خود پیدا کرده‌اند. 

موضوع به پاک کردن داده‌ها از صفحه تنظیمات گوشی اندرویدی با رفتن به منوی تنظیمات، جستجوی برنامه‌ها، سپس گوگل مپس و کلیک کردن روی گزینه‌های پاک کردن داده خلاصه می‌شود. 

با این حال، برخی از کاربران ادعا می‌کنند که با این روش نقشه گوگل بازیابی نمی‌شود، در این صورت باید برنامه را دانگرید کنید، برای این کار باید نسخه قدیمی‌تر را دانلود کنید و اگر نسخه 11.145 مقصر است، باید نسخه 11.144 یا قبل از آن را دریافت کنید. 
 

کاربرد جایگزین


در همین حال، کاربرانی که نمی‌توانند نقشه‌های گوگل را در اندروید اجرا کنند، می‌توانند به طور موقت از سایر برنامه‌های ناوبری استفاده کنند. 

به گزارش ایتنا، Wise هنوز به درستی کار می‌کند و اغلب اولین انتخاب برای کاربران گوگل مپس است که به دنبال جایگزینی هستند. همچنین می‌توانید از نسخه وب گوگل مپس استفاده کنید، که باید در مرورگر گوگل کروم روی گوشی شما به درستی کار کند!
کد مطلب: 80948
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام