۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴

مزایای خرید تلویزیون های شهری سپهر صنعت آداک

تلویزیون شهری به‌دلایل مختلفی همچون ارائه دید واضح و روشنایی مناسب مورد توجه متقاضیان قرار می‌گیرد و برای استفاده در مکان‌هایی همچون ایستگاه‌های مترو، خیابان‌های پرتردد، فرودگاه، سالن کنسرت و ورزشگاه‌ها مناسب است.
مزایای خرید تلویزیون های شهری سپهر صنعت آداک
---------------- رپورتاژ آگهی -----------------

استفاده از تلویزیون شهری در فضای باز و سالن‌های سرپوشیده به‌دلیل ارائه روشنایی بالا، نمایش تصاویر پویا و انعطاف‌پذیری در کنترل تنظیمات، به‌عنوان یک نسل جدید و کاربردی از رسانه‌های تبلیغاتی شناخته می‌شود. به‌کارگیری این تجهیزات برای تبلیغات، نه‌تنها امکان دستیابی به دید عالی در تمامی شرایط آب‌وهوایی را فراهم می‌کند بلکه با استفاده از پخش فیلم‌ها و انیمیشن‌های جذاب، در جلب توجه تعداد بیشتری از بینندگان و در نتیجه افزایش شناخت نام و برندینگ شما، موثر است.
 

دلایلی که ارزش خرید تلویزیون‌های شهری را ثابت می‌کند


نمایشگرهای غول‌پیکر شهری از اجزای استانداردی برای پخش تصاویر در اندازه‌های بزرگ استفاده می‌کنند که امکان دارد با توجه به شکل ظاهری خود شامل صفحه‌نمایش‌های تخت تا سیستم‌های منحنی‌شکل باشند. به‌دنبال افزایش تقاضای بازار برای استفاده از دستگاه‌های جدید، تلویزیون‌های شهری نیز به‌طور مداوم درحال توسعه هستند که با توجه ویژگی‌های بسیار خوب، به گزینه اول برای نمایش تبلیغات محیطی تبدیل شده‌اند.
 

روشنایی مناسب در نمایشگرهای شهری


چه در داخل ساختمان یا فضای بیرونی می‌توان از این دستگاه‌ها استفاده کرد و ازنظر ارائه روشنایی مطلوب مطمئن بود. تلویزیون‌های شهری برای تنظیم روشنایی از دیودهای نوری استفاده می‌کنند. در روزهای آفتابی، مه‌آلود و بارانی می‌توان با کمک تلویزیون شهری تصاویری را با وضوح و شفافیت بالا در مقابل چشمان بینندگان به نمایش گذاشت، بدون اینکه مشکلی در روند کار آن‌ها ایجاد شود. فناوری مورد استفاده روی نمایشگر شهری این قابلیت را دارد تا روشنایی را به‌طور خودکار و براساس تغییرات نور در محیط مورد نظر تنظیم کند تا عابران در هر شرایطی بتوانند محتوا را ببینند.
 

دید بهتر در فاصله‌های دور با نمایشگرهای شهری


در مواقعی که می‌خواهید جمعیت بیشتری قادر به دیدن تصاویر مورد نظرتان باشند، باید از صفحه‌نمایشی استفاده کنید که زاویه دید خوبی دارد که بدون شک تلویزیون‌های شهری گزینه ایده‌آلی برای این منظور هستند. هنگامی که در مکان‌های پرتردد و سالن‌هایی با مساحت زیاد یک تلویزیون شهری با تعداد پیکسل‌های کافی و زاویه دید عالی قرار می‌گیرد، می‌توان انتظار داشت که بینندگان تا فاصله چند متری هم توانایی دیدن تصاویر باکیفیت را داشته باشند.
 

امکان نمایش محتوای پویا در تلویزیون‌های شهری


شما با قراردادن یک نمایشگر بزرگ در هر مکانی می‌توانید انیمیشن، فیلم و تصاویر متحرک را با جلوه‌های بصری مناسب پخش کنید، این مورد علاوه‌بر نمایش تبلیغات برای دیگر اهداف آموزشی و انتقال اطلاعات نیز مفید است. بدون شک ابزارهای تبلیغات سنتی به‌طور مداوم نیاز به تعویض دارند تا براساس خواسته شما اطلاعات را نشان دهند اما زمانی که به سراغ خرید تلویزیون شهری می‌روید، می‌توانید به‌روزرسانی تصاویر را با زحمت کم و در مدت‌زمان کوتاهی انجام دهید.
نمایشگرهای شهری به سیستم‌های اینترنتی متصل می‌شوند و به کاربر اجازه می‌دهند تا فایل‌های تصویری خود را در هر زمانی کنترل کنند و با توجه به نیاز خود آن‌ها را تغییر دهند. این فناوری باعث می‌شود که تبلیغات در فضای باز دارای مزایای خاصی در مقایسه با دیگر روش‌های سنتی باشد.
 

انعطاف‌پذیری و امکان سفارشی‌سازی


خریداران می‌توانند اندازه و شکل صفحه‌نمایش را با توجه به اولویت‌های خاص خود سفارشی کنند که این ویژگی منحصربه‌فرد امکان استفاده بهینه از فضای تبلیغاتی را به حداکثر می‌رساند. ازسوی‌دیگر برای نصب نمایشگر غول پیکر شهری در فضای باز می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که شامل نصب دیواری، ستونی و سیار است که در هر موقعیتی عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد.
 

قابلیت استفاده از تلویزیون شهری در مکان‌های مختلف

 
استفاده از تلویزیون شهری در مراکز خرید

درحال‌حاضر مکان‌های متعددی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به‌عنوان محل مناسبی برای نصب نمایشگر Led شهری انتخاب کرد و شاهد دستیابی به مزایای ارزشمندی بود که عبارت‌اند از:
   - مراکز تجاری: با نصب تلویزیون‌های شهری در محیط داخلی یا فضای بیرونی مراکز تجاری شلوغ، می‌توان به‌سرعت محتوای تصویری را برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان به‌روزرسانی کرد و فرصت‌های جدیدی را برای توسعه برنامه‌های تبلیغاتی به‌دست آورد.
   - مکان‌های مخصوص حمل‌ونقل: ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری از دیگر مکان‌هایی است که می‌توان برای نمایش محتوای تبلیغاتی در ابعاد بزرگ انتخاب کرد. درضمن تلویزیون شهری در این محل‌ها به‌منظور ارائه اطلاعات لازم برای پیداکردن مسیر نیز کاربردی است.
   - رویدادهای زنده: در ورزشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس و کنسرت‌ها جمعیت زیادی حضور دارند که برای دیدن محل اصلی برگزاری رویداد امکان به‌کارگیری یک صفحه‌نمایش LED برای آن‌ها وجود دارد.
 

نکات اصلی برای خرید تلویزیون‌های شهری


در اولین گام برای تهیه این محصول باید به‌طور دقیق هدف خود را تعیین کنید، اینکه می‌خواهید محتوای تبلیغاتی به‌صورت ویدیوهای گرافیکی اجرا شود یا به‌دنبال نمایش تصاویری به‌منظور ارائه اطلاعات هستید. درضمن شرایط محیطی که برای قرارگیری تلویزیون‌های شهری انتخاب می‌کنید نیز روی انتخاب این تجهیزات تاثیرگذار است و اگر قصد استفاده در فضای روباز را دارید باید مدل‌های مقاوم و مستحکم را بخرید.
تعیین ابعاد نمایشگرهای شهری براساس نوع کاربرد و هدف‌تان مشخص می‌شود. هرچقدر محل نصب مساحت بیشتری داشته باشد و ازطرفی فاصله تلویزیون تا زمین نیز افزایش پیدا کند، بدیهی است که به صفحه‌نمایشی با اندازه بزرگ‌تر نیاز دارید. بررسی ویژگی خاصی با نام دات‌پیچ که برای بیان فاصله بین پیکسل‌های دستگاه به‌کار می‌رود، از سری نکاتی است که باید در هنگام خرید تلویزیون شهری مورد توجه قرار دهید تا از تماشای تصاویر باکیفیت مطمئن شوید.
 

چطور یک مرکز عرضه‌کننده مناسب برای خرید تلویزیون شهری انتخاب کنیم؟

 
تلویزیون های شهری اوت دور در فضای باز

متقاضیان خرید نمایشگر شهری باید برای پیداکردن یک مرکز فروش، معیارهای خاصی را در نظر بگیرند که باعث می‌شود تا از دسترسی به محصولی با عملکرد قابل قبول اطمینان حاصل کنند. زمانی دست شما برای انتخاب یک تلویزیون شهری کاربردی باز است که مرکز فروش مورد نظر دارای تنوع بالایی از این محصول باشد و قیمت‌های مختلفی را براساس بودجه مشتریان ارائه دهد.
قیمت این تجهیزات متناسب با عوامل مختلفی مانند مشخصات فنی، برند و کیفیت ساخت تغییر می‌کند، پس برای اینکه از صرف هزینه‌های بیهوده جلوگیری کنید، دریافت مشاوره از کارشناسان فروش کمک‌کننده خواهد بود. ارائه خدمات پس‌از فروش و گارانتی نمایشگر غول پیکر شهری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و مرکز فروش باید برای بالابردن اطمینان شما در هنگام خرید، چنین خدماتی را در اختیارتان قرار دهد.
 

جمع‌بندی و خلاصه مطلب


با استفاده از تلویزیون شهری که دارای ویژگی‌های مهمی مانند روشنایی قابل تنظیم، زاویه دید مناسب، انعطاف‌پذیری بالا و امکان نمایش تصاویر پویا است، می‌توان تبلیغات را به‌شکلی هدفمند پیگیری کرد. به‌منظور انتخاب یک مرکز فروش مناسب که خدماتی درزمینه ساخت، نصب و تامین قطعات نمایشگرهای شهری ارائه دهد، شرکت مهندسی سپهر صنعت آداک گزینه‌ای عالی خواهد بود که علاوه بر ارائه برترین محصولات بدون واسطه، و درک شرایط اجتماعی و زندگی عمومی جامعه، جهت رفاه حال مشتریان، قیمت‌های منصفانه‌ای برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.
کد مطلب: 80683
برچسب ها: رپورتاژ رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام