اینستاگرام قابلیتهای جدیدی را به کانالهای پخش اضافه میکند
کاربران اکنون میتوانند به پیامهای تولیدکنندگان محتوا پاسخ دهند و همچنین با یکدیگر تعامل داشته باشند. این بهروزرسانی همچنین به تولیدکنندگان اجازه میدهد تا از طریق درخواستهای زمانبندیشده و تأیید روزانه به طور فعال مشارکت کنند.
اینستاگرام بهروزرسانیهای جدیدی را برای کانالهای پخش عرضه کرده است که راههای بیشتری را برای تعامل سازندگان با مخاطبان خود، (فراتر از لایک و کامنت)، که قبلاً تنها ابزار تعامل در این پلتفرم بود، فراهم میکند.
طبق اعلام اینستاگرام، کاربران اکنون میتوانند به پیامهای تولیدکنندگان محتوا پاسخ دهند و همچنین با یکدیگر تعامل داشته باشند. این بهروزرسانی همچنین به تولیدکنندگان اجازه میدهد تا از طریق درخواستهای زمانبندیشده و تأیید روزانه به طور فعال مشارکت کنند.
ویژگیهای جدید
اینستاگرام سه ویژگی جدید برای کانالهای پخش معرفی کرد: قابل توجهترین ویژگی پاسخها است که به کاربران امکان میدهد با پاسخ دادن به پیامها با سازندگان و یکدیگر تعامل داشته باشند و امکان گفتوگوهای پشتسرهم با قابلیت حذف یا گزارش پاسخ ها را فراهم میکند.
برای فعال کردن این قابلیت، میتوانید روی نام کانال کلیک کنید، سپس «کنترلهای کانال» را انتخاب کنید و تنظیمات «اجازه دادن به اعضا برای پاسخ به پیامها» را فعال کنید.
علاوه بر این، اینستاگرام یک ویژگی prompt را نیز معرفی کرده است که به سازندگان کمک میکند تا صمیمیت ایجاد کنند. آنها می توانند موضوعات پیشنهادی را انتخاب کنند یا یک درخواست سفارشی متناسب با کانال خود ایجاد کنند.
کاربران نیز میتوانند تا 24 ساعت با استفاده از متن یا تصویر به درخواستها پاسخ دهند و پاسخها را لایک کنند.
اینستاگرام همچنین معیارهای جدیدی را برای ردیابی تعامل معرفی میکند، زیرا سازندگان اکنون میتوانند به اطلاعات جزئیتر کانال مانند تعداد کل تعاملات، اشتراکگذاری داستان و نظرسنجیها دسترسی داشته باشند.