۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۷

«گوگل اسنشالز» همه سرویس‌های گوگل را در یک اپ ویندوزی میزبانی خواهد کرد

ایتنا - مفهوم عرضه یک اپ باندل‌ خدمات گوگل بسیار شبیه به Windows Live Essentials قدیمی است. این مجموعه از اپ‌های مایکروسافت برای کاربران ویندوز امکان دسترسی سریعتر به اپ‌هایی مانند Mail، Movie Maker، Messenger و Writer را فراهم می‌آورد.
«گوگل اسنشالز» همه سرویس‌های گوگل را در یک اپ ویندوزی میزبانی خواهد کرد
در لپ‌تاپ‌های جدید هیولت-پاکارد یک اپ جدید در منوی Start اپی جدید به نام Google Essentials گنجانده شده است.
 
به گزارش ایتنا، گوگل اعلام کرد که این اپ جدید برخی از خدمات اصلی آن مانند Google Photos، Google Drive و Google Messages را در بر خواهد گرفت.
 
اپ گوگل اسنشالز نه تنها میانبرهای سرویس‌های پرکاربردش را در خود جای خواهد داد، بلکه اطلاعات اکانت گوگل و مطالب ذخیره‌شده مانند اسناد، عکس‌ها و بازی‌های ذخیره‌شده را برای عناوین بازی‌های Google Play متمرکز می‌کند. مشترکان واجد شرایط همچنین یک دوره آزمایشی دو ماهه از فضای ذخیره‌سازی ابری Google One با 100 گیگابایت دریافت خواهند کرد.
 
در پست‌های وبلاگ گوگل آمده است که گوگل اسنشالز تنها بر روی رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس خواهد بود که این روند با لپ‌تاپ‌های جدید هیولت‌پاکارد (HP)، شامل مدل‌هایی مانند Spectre، Envy، Pavilion، OMEN و Victus شروع می‌شود. گوگل می‌گوید قصد دارد در آینده اپلیکیشن اسنشالز را برای برندهای ویندوزی بیشتری در دسترس قرار دهد.
 
مفهوم عرضه یک اپ باندل‌ خدمات گوگل بسیار شبیه به Windows Live Essentials قدیمی است. این مجموعه از اپ‌های مایکروسافت برای کاربران ویندوز امکان دسترسی سریع‌تر به اپ‌هایی مانند Mail، Movie Maker، Messenger و Writer را فراهم می‌آورد. یک نسخه بایگانی‌شده از اینستالر Windows Live Essentials در «اینترنت آرشیو» قابل دسترسی است.
کد مطلب: 80478
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام