۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۶
با قیمتی ارزان‌تر از گذشته،

پورشه دو تریم‌ جدید به خودروی برقی ماکان 2025 خود افزود

ایتنا - ماکان 4S و دیفرانسیل‌عقب به این تریم‌ها در سری خودروهای 2025 ملحق خواهند شد. علاوه بر این، پورشه در حال اضافه کردن یک بسته طراحی جدید آفرود به عنوان یک آپشن برای هر چهار مدل است.
پورشه دو تریم‌ جدید به خودروی برقی ماکان 2025 خود افزود
پورشه اعلام کرد که دو تریم را به خط تولید ماکان 2025 تمام الکتریکی خود اضافه کرده است که طیف وسیع‌تری از آپشن‌ها را در مورد عملکرد، کارایی و مقرون به صرفه بودن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این خودروساز چند سالی است که مدل‌های EV را برای رانندگان علاقه‌مند به حذف سوخت‌های فسیلی ارائه می‌کند و از فناوری‌های چشمگیر در سری پورشه تایکان استفاده می‌کند، اما معرفی سری ماکان تمام الکتریکی در سال 2023 حضور این برند را در بازار خودروهای الکتریکی با دو خودرو باتری‌دار شاسی‌بلند کراس‌اوور لوکس کامپکت آن ارتقاء بخشید: ماکان 4 الکتریک و ماکان توربو الکتریک.
 
 ماکان 4S و دیفرانسیل‌عقب به این تریم‌ها در سری خودروهای 2025 ملحق خواهند شد. علاوه بر این، پورشه در حال اضافه کردن یک بسته طراحی جدید آفرود به عنوان یک آپشن برای هر چهار مدل است.
 
پورشه در حال حاضر برای هر دو تریم جدید سفارش می‌گیرد و انتظار می‌رود تحویل آن در ایالات‌متحده در اواخر سال 2024 آغاز شود. بنا بر اعلام این شرکت، ماکان 4S  از نظر ساختار چیزی بین ماکان 4 الکتریک و ماکان توربو الکتریک است، که البته از قیمت پایه خرده‌فروشی آن نیز این واقعیت پیداست: قیمت آن 84900 دلار است. ماکان، که به تریم دیفرانسیل عقب (RWD) این سری گفته می‌شود، از 75400 دلار شروع می‌شود – که پایین‌ترین قیمتی است که تاکنون برای این سری تولید شده است.
 

ماکان RWD بر صرفه‌جویی تمرکز دارد، در حالی که ماکان 4S بر افزایش قدرت متمرکز است
 
خودروی برقی ماکان دیفرانسیل‌عقب جدید سبک‌ترین نوع در میان این چهار تریم است که تقریباً 250 پوند (113 کیلوگرم) وزن کمتری نسبت به ماکان 4 دارد. موتور محور عقب آن همان موتوری است که در ماکان 4 استفاده می‌شود و می‌تواند تا 335 اسب بخار نیرو تولید کند. هنگام استفاده از کنترل پرتاب، ماکان RWD  می‌تواند تا 355 اسب‌بخار قدرت اوربوست، با حداکثر گشتاور 415 پوند-فوت، تولید کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن 5.4 ثانیه و حداکثر سرعت پیست 136 مایل در ساعت (219 کیلومتر در ساعت) است.
کد مطلب: 80447
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام