۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۰

آیفون 16 جدید چه زمانی عرضه می‌شود؟

ایتنا - علاقه‌مندان می‌توانند در روز جمعه، 13 سپتامبر، آیفون 16 را پیش‌خرید کنند. به همین ترتیب، اگر اپل همان برنامه قبلی را حفظ کند آیفون 16 رسماً در روز جمعه 20 سپتامبر برای خرید در دسترس خواهد بود.
همه‌چیز درباره مراسم رونمایی از آیفون 16
دوباره آن مقطع زمانی از سال فرا رسیده است - اپل قرار است جدیدترین سری از مدل‌های آیفون 16 خود را در رویداد آیفون هفته آینده خود در روز دوشنبه 9 سپتامبر معرفی کند. و البته پس از پایان این رویداد هم علاقه‌مندان باز هم باید در اپل استور چشم‌انتظار بمانند زیرا آیفون‌های جدید هنوز برای خرید در دسترس نخواهند بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، با اینکه، به جز اعلام زمان رویداد آیفون در روز دوشنبه، تاریخ مشخصی برای عرضه آیفون 16 تاکنون ذکر نشده است، اما می‌توانیم بر اساس روند گذشته اپل اینگونه پیش‌بینی کنیم:
 
دوشنبه، 9 سپتامبر: رویداد رسمی اپل (تأیید شده است)
جمعه، 13 سپتامبر: باز شدن امکان ثبت پیش‌سفارش‌ها
هفته 16 سپتامبر: iOS 18 برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرد
جمعه، 20 سپتامبر: آیفون‌ها و سایر دستگاه‌های جدید اپل به فروشگاه‌ها می‌رسند
 
همانطور که قبلاً گفته شد، این تاریخ‌ها تنها بر اساس سوابق عرضه قبلی آیفون اپل گمانه‌زنی شده‌اند. به عنوان مثال، اپل عموماً امکان ثبت پیش‌سفارش‌ها را جمعه پس از رویداد آیفون باز می‌کند. بنابراین اگر اپل روند قبلی خود را دنبال کند، علاقه‌مندان می‌توانند در روز جمعه، 13 سپتامبر، آیفون 16 را پیش‌خرید کنند. به همین ترتیب، اگر اپل همان برنامه قبلی را حفظ کند آیفون 16 رسماً در روز جمعه 20 سپتامبر برای خرید در دسترس خواهد بود.
 

اما در مورد محصولات جدید اپل واچ و ایرپاد، که انتظار می‌رود در کنار سری جدید آیفون 16 معرفی شوند، چطور؟ به طور کلی، تاریخ آنها نیز از روند مشابهی پیروی می‌کند، اما در گذشته تاخیرهایی وجود داشته است. کاملاً ممکن است که یک یا چند مورد از این محصولات مورد انتظار در هفته‌های بعد - احتمالاً تا اواخر اکتبر - وارد فروشگاه‌ها شوند.
 
همچنین کسانی که قصد خرید آیفون 16 جدید را ندارند همچنان این امکان را خواهند داشت که آیفون قدیمی خود را مشابه مدل‌های جدیدتر کنند – البته با فرض اینکه آیفون‌شان واجد شرایط دریافت iOS 18 باشد. (تقریباً همه مدل‌های معرفی شده در شش سال گذشته واجد شرایط آن هستند.)
کد مطلب: 80640
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام