۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳

چرا باید یک ساعت هوشمند بخریم؟!

روز به روز تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های نو وارد بازار می‌شوند و تک تک آنها می‌توانند به نحوی زندگی روزمره ما را آسان کنند.
چرا باید یک ساعت هوشمند بخریم؟!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


روز به روز تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های نو وارد بازار می‌شوند و تک تک آنها می‌توانند به نحوی زندگی روزمره ما را آسان کنند. راهکارهای یکپارچه سازی لوازم خانه با فناوری اینترنت اشیا (IOT) ، هوش مصنوعی در دستگاه‌های مختلف، گجت‌های جدید مثل ساعت هوشمند، حلقه هوشمند، ایرپاد هوشمند و تمامی دستگاه‌های نوظهوری که به نحوی انجام کارهای روزمره ما راحت‌تر می‌کنند، در حال گسترش هستند. 
شاید تا به حال در حین راه رفتن در خیابان و یا ورزش کردن در یک باشگاه ورزشی یک ساعت هوشمند بر روی مچ یکی از دوستانتان دیده باشید. این دستگاه هوشمند یکی از جدیدترین گجت‌های کاربردی در سراسر جهان است که با توجه به کاربردهای بسیار فراوان آن، با محبوبیت و طرفداران زیادی همراه شده است. شاید از خود بپرسید چرا باید یک ساعت هوشمند بخریم، ولی نمی‌دانید که جواب دادن به این سوال در این دوره و زمانه که همه چیز هوشمند شده است، کار بسیار آسانی است.
 

چرا خرید یک اسمارت واچ یا اصطلاحا ساعت هوشمند ضروری است؟

 

دیگه گوشی دستت نگیر!


شاید بتوان یکی از مهم‌ترین کاربردهای ساعت هوشمند را این دانست که استفاده روزمره از گوشی همراه را کاهش می‌دهد. حتماً شما هم می‌دانید که در طی یک روز باید چند ده بار گوشی همراه را از جیب درآورد و اعلانات مختلف را چک کرد و از جدیدترین نوتیفیکیشن‌ها با خبر شد. این کار موجب حواس پرتی، هدر رفتن وقت، کاهش طول عمـر باتری گوشی همراه و بسیاری از معضلات دیگر خواهد شد. 
بله شاید بپرسید که چرا می‌گوییم معضل؟ در جامعه امروزی سرقت گوشی همراه در خیابان به یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی تبدیل شده است. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ساعت هوشمند حفاظت بیشتر از گوشی همراه در برابر سرقت آن است. فکر کنید یک دستگاه هوشمند بر روی مچ خود دارید که تمامی تماس‌ها و اعلانات را به شما نشان می‌دهد و دیگر نیازی به درآوردن گوشی همراه از درون جیب خود نخواهید داشت. بله این قابلیت یکی از پررنگ‌ترین کاربردهای ساعت‌های هوشمند در جامعه امروزی ماست.
 

مکالمه مستقیم و نمایش اعلانات


در اینجا می‌توان قابلیت مکالمه مستقیم و نمایش اعلانات به زبان فارسی را جز مهم‌ترین قابلیت‌های ساعت هوشمند دانست. می‌توانید با ساعت هوشمند یک تماس تلفنی برقرار کنید و به تماس‌های ورودی خود پاسخ دهید. همچنین از پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌ها و پیامهای خود در شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و ... باخبر شوید.
 
 

یک ابزار سنجش سلامتی در دستان‌ شما!

 

سنسور ضربان قلب


یک ساعت هوشمند می‌تواند همواره یار و همراه شما در کنترل سلامتی‌تان باشد. در هر لحظه از شبانه روز ساعت هوشمندتان می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کند. 
اگر در حال ورزش کردن هستید و یا استرس زیادی به شما وارد شده است، سنسور ضربان قلب ساعت هوشمند خود را فعال کنید و از آن بخواهید تا تعداد ضربان قلبتان را به شما نشان دهد. اگر خدایی نکرده دچار مریضی خاصی هستید میتوانید به راحتی تعداد ضربان قلب خود را در هر لحظه از شبانه روز به راحتی اندازه‌گیری کنید.
 

سنسور اکسیژن خون


اغلب ساعت‌های هوشمند دارای سنسور اکسیژن خون هستند. این سنسور می‌تواند میزان اکسیژن خون شما را اندازه‌گیری کند. شاید یاد دوران کرونا افتادید. بله ساعت هوشمند می‌تواند هر لحظه به شما بگوید که آیا با کمبود اکسیژن خون مواجه هستید یا میزان اکسیژن خون شما در حالت عادی قرار دارد. 
 

همه ورزشکاران یک ساعت هوشمند نیاز دارند!

 

کالری شمار و گام شمار!


اگر شما از یک رژیم غذایی معین پیروی می‌کنید و یا میزان کالری مصرف شده در طی یک ورزش برایتان بسیار حائز اهمیت است، یک ساعت هوشمند نیاز دارید. ساعت هوشمند می‌تواند در طی انجام ورزش‌های مختلف برایتان اندازه‌گیری کند که چقدر کالری سوزانده‌اید و میانگین ضربان قلب شما در طی انجام آن ورزش چقدر بوده است.
همچنین برای ورزش‌هایی که همراه با قدم زدن، پیاده‌روی و گام برداشتن هستند، ساعت هوشمند می‌تواند تعداد گام‌های برداشته شده در آن ورزش را به شما نشان دهد.
 

تایمر و کورنومتر


اگر شما یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، قابلیت کورنومتر و تایمر می‌تواند از اساسی‌ترین نیازهای شما باشد. با یک ساعت هوشمند به صورت همزمان کورنومتر، تایمر و زمان را در دست خواهید داشت.
 

نمایش آب و هوای دقیق


اگر می‌خواهید یک زمان گشت و گذار و یا مصاحبه کاری تنظیم کنید بهتر است قبل از آن نسبت به وضعیت آب و هوا آگاهی داشته باشید. یک ساعت هوشمند می‌تواند پیش بینی شرایط آب و هوایی را در طی روز و روزهای آینده به شما نشان دهد. بنابراین دیگر نگران زیر باران ماندن و یا در ترافیک ماندن نباشید.
شاید باز هم برایتان سوال باشد که چرا باید یک ساعت هوشمند بخریم و همچنان قابلیت‌های یاد شده شما را مجاب به خرید یکی از آنها نکرده باشد.
 
 

استایل متفاوت و ظاهری مدرن با پس زمینه دلخواه


قطعاً یک ساعت هوشمند نیز مانند یک حلقه هوشمند میتواند ظاهری متفاوت و جذاب برایتان رقم بزند. حتما اگر شما هم جز علاقمندان به ساعت‌های مچی آنالوگ هستید، ظاهر تکراری و روزمره آن شما را خسته کرده است. در واقع اگر بخواهید پس زمینه ساعت آنالوگ شما رنگ دیگری داشته باشد، باید با پرداخت هزینه گزافی یک ساعت آنالوگ دیگر تهیه کنید.
اما با خرید یک ساعت هوشمند میتوانید پس زمینه‌های متنوع با ظاهرهای جذاب را برای آن تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر امروز یک تیپ کلاسیک دارید می‌توانید یک پس زمینه آنالوگ با رنگ طوسی برای آن قرار دهید.
یا حتی اگر دوست داشته باشید می‌توانید یک عکس خاطره انگیز خانوادگی را بر روی پس زمینه ساعتتان قرار دهید. بله تمامی این قابلیت‌ها با ساعت هوشمند امکان‌پذیر است. ساعت‌های آنالوگ نمی‌توانند حتی یک درصد از این امکانات را به شما ارائه دهند.
 

شیک پوش باشید ‌و از لوازم‌جانبی جذاب آن لذت ببرید!


اگر می‌خواهید پوشش خود را مدرن و امروزی کنید، یک ساعت هوشمند می‌تواند به جذابیت استایل شما بیفزاید. می‌توان بندهای ساعت‌های هوشمند را تغییر داد و آنها را با نوع پوشش هماهنگ یا به قولی ست کرد.
بند سیلیکونی اسمارت واچ، بند استیل رولکسی، بندهای پارچه‌ای و کشی با طرح‌های مختلف می‌توانند با هر نوع پوششی هماهنگ شوند و به استایل شما جذابیت ویژه‌ای ببخشند.
 

کدام ساعت هوشمند را انتخاب کنیم؟!


طی سالیان اخیر ساعت‌های هوشمند و همچنین مچ بندهای هوشمند در طرح‌ها، مدل‌ها و برندهای مختلف به بازار عرضه شده اند. همانطور که همه ما می‌دانیم شرکت‌های اپل و سامسونگ پیشتازان عرصه تولید فروش اسمارت واچ می‌باشند که ساعت‌های هوشمند را با قیمتی بالا و عملکردهای ویژه به بازار عرضه می‌کند. با توجه به بالا بودن قیمت ساعت‌های هوشمند از برندهای بزرگ بسیاری از کاربران علاقمند به پرداخت مبلغ های بالا برای خرید دستگاهی مثل ساعت هوشمند نیستند.
در این بین یک پیشنهاد ویژه داریم برای کسانی که می‌خواهند یک ساعت هوشمند داشته باشند، اما در مقابل، میخواهند هزینه مقرون به صرفه‌ای را پرداخت کنند.
اکنون اگر بخواهیم یک ساعت هوشمند کاربردی و اقتصادی را به شما معرفی کنیم، میتوانیم به سراغ اسمارت واچ های طرح اپل واچ برویم که ظاهری کاملاً مشابه با اپل واچ اصلی دارند و قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند.
بدین صورت می‌توانید هم از قابلیت‌های ویژه یک اسمارت واچ بهره ببرید و هم با پرداخت هزینه معقول و مقرون به صرفه یک کالای با کیفیت با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی دریافت کنید.
 

فروش عمده و تک ساعت هوشمند با قیمت مقرون بصرفه


باید گفت که هم اکنون تقریبا ۵ سال است که فعالیت اصلی بازرگانی ریمووین فروش عمده ساعت هوشمند می‌باشد. همچنین در همین راستا این شرکت، فروش ویژه ساعت هوشمند به مصرف کنندگان عزیز را نیز در بستر یک فروشگاه آنلاین بزرگ ارائه می‌دهد. پس خرید یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های خوب و قیمت اقتصادی چیزی دور از دسترس شما نیست. آیا هنوز هم میگویید چرا باید یک ساعت هوشمند بخریم؟! پس معطل نکنید !
کد مطلب: 80168
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام