۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۳

اولین گوشی سه‌تاشو جهان احتمالاً امسال عرضه شود

اما از قیمت آن هنوز چیزی گفته نشده است
ایتنا - شاید هواوی برنامه‌ای برای جلب توجه عموم مشتریان به سمت این گوشی نداشته باشد. بلکه هدف آن جلب توجه آن دسته از خریدارانی است که لباس‌های گران‌قیمت سوپریم تولیدشده با تعداد محدود را دریافت می‌کنند.
اولین گوشی سه‌تاشو جهان احتمالاً امسال عرضه شود
هواوی در حال کار بر روی یک گوشی سه‌تاشو است. رئیس این شرکت، ریچارد یو، در حال استفاده از این دستگاه مشاهده شد تا به این ترتیب احتمال به واقعیت بدل شدن این ایده اعتبار بیشتری یابد. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت برای کاهش قیمت آن به محدوده‌ای معقول مشکل دارد.
 
به گزارش ایتنا، تازه‌ترین شایعه منتشرشده در اکانت jasonwill101 در X گویای آن است که نمونه اولیه گوشی سه‌تاشو هواوی 35000 یوان چین (تقریباً 4900 دلار) قیمت دارد، که تقریباً سه برابر قیمت 1799 دلاری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ است.
 
در حال حاضر، قیمت نمونه اولیه مهندسی هواوی بیش از 35000 یوان است و این شرکت به طور مستمر روی کاهش قیمت کار می‌کند. قیمت خرده‌فروشی پیش‌بینی‌شده برای مدل تولید انبوه 29000 یوان (4000 دلار) تعیین شده است.
 
خوشبختانه، انتظار می‌رود که نسخه نهایی خرده‌فروشی کمی کاهش یابد و به ۲۹۰۰۰ یوان، حدود ۴۰۰۰ دلار، برسد. با این حال، این قیمت بیش از دو برابر قیمت گوشی‌های تاشوی سامسونگ و Pixel 9 Pro Fold جدید گوگل است.
 
از آنجا که دستگاه‌های نمونه اولیه معمولاٌ سخت‌افزار جدیدی دارند که تامین آن سخت‌تر است، منطقی است که نسخه اولیه هزینه بیشتری داشته باشد. با این حال، بسیاری از مردم خرید خرید گوشی‌های تاشو ارزان‌تری که در حال حاضر در بازار هستند را ترجیح می‌دهند. با توجه به اینکه تحلیلگران می‌گویند تقاضا برای گوشی‌های تاشو در حال کاهش است به سختی می‌توان مجالی را برای عرضه یک گوشی 4000 دلاری به بازار متصور شد، صرف نظر از اینکه چنین دستگاهی چقدر جالب‌توجه است.
 

شاید هواوی برنامه‌ای برای جلب توجه عموم مشتریان به سمت این گوشی نداشته باشد. بلکه هدف آن جلب توجه آن دسته از خریدارانی است که لباس‌های گران‌قیمت سوپریم تولیدشده با تعداد محدود را دریافت می‌کنند.
 
آنگونه که وبسایت Phone Arena اشاره کرده است، قیمت بالای این دستگاه ممکن است به دلیل الزامات طراحی لولای جدید، مشکلات زنجیره تامین (این واقعیت که شرکت‌های زیادی وجود ندارد که بتوان از آنها صفحه‌نمایش سه‌تاشو سفارش داد) و یا کندی تولید تراشه‌های Kirin این شرکت باشد.
 
شایعات حاکی از آن است که هوآوی قصد دارد این گوشی را در سال 2024 عرضه کند، بنابراین احتمالاً برای اطلاع از قیمت نهایی و اینکه این تاشو جدید جالب چه چیزی را می‌تواند برای بازار به ارمغان بیاورد نیازی به صبر طولانی نباشد.
 
کد مطلب: 80392
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام